Šta je novo?

Cene nekretnina

Neko mi se žalio na voz taj bio, baš smo ozbiljnu raspravu imali. Inače sam gledao kuće bio, imalo je lepih i kuća i stanova za sasvim pristojne pare.
Meni se niko nije zalio ... Znam nekoliko ljudi koji stalno putuju ili regionalnim ili sokolom iz ns
 
Koji je onaj sajt koji prati promene cena stanova u oglasima? Slao je neko skoro, ali ne mogu da nađem na temi.
 
Novogradnje 2.000-2.500:
Zemun: Square Residence, Zemona, Zemun Vista, Prvomajska (ne znam tačno ime), Residence 7+
Vidikovac: Vrtovi Ceraka
Visnjička banja: Sannyville
Imaš i Mirijevo, Jajinci...
Neka me neko dopuni, ima još...
Na NBG nazalost nema nista ispod 3.000. (Toliko je otprilike Zelena Avenija koja je tebi blizu)
Ima BW 3400 EUR sa pdv
 
Da, ali je i starogradska novogradnja na navedenim lokacijama sigurno iznad 4k, što nas opet vraća na....starogradnju.

ne znam koji tip stana gledas, ali za 200k, da mi je to top limit, ja bih uzeo trosobni stan u bloku 23 koji gleda ka unutrsnjosti bloka. one dve dugacke lamele. tamo mozes da kupis parking mesto ili da ga iznajmis fazon za 5k ako se u dilu sa onima sto rade, takodje ima i zona. (tamo su trosobni oko 70 m2. samo pazi imaju neki koji su 67m2 ali su oni dvoiposobni, bash se oseti razlika u toj jednoj sobi)

to jeste starogradnja, mozda bih odradio dodatnu zvucnu izolaciju u pregradnim zidovima, mada su tamo stanari koliko toliko normalni jer znaju kakve su zgrade.
unutrasnjost bloka je top, imas 2 vrtica, skolu, terene, park za pse. dosta je minro (ako si okrenut ka unutrasnjost), spolja moze da bude problem ako je lamela do autoputa, ili ako je do navigatora/medic groupa, jer tamo butik zna da raspali zurke pa bude gladsna muzika
 
Batajnica ima BG voz, radnim danima u špicu on je na NBG za 18min a dodje u roku od 30min do Vuka pa dalje gde hoće. Sedne, prosurfa malo po internetu i pripremi se za dan.
Dakle brže stigne iz Bataje nego sa Ceraka ili iz Jerkovića. Da ne pričamo o ekipi iz Zemun Polja, Tošinog bunara, itd, u centru su za 20min. Nama sa stanice NBg treba 12min i tačan je 95% u minut.
Još kad vrate voz na 15min u špicu, milina.
Isto važi i za Regio za Pazovu i Inđiju, presedne na NBG ili Prokopu i rešen problem.
Toliko o tome.
Screenshot_20240320-221124.png
 
Batajnica ima BG voz, radnim danima u špicu on je na NBG za 18min a dodje u roku od 30min do Vuka pa dalje gde hoće. Sedne, prosurfa malo po internetu i pripremi se za dan.
Dakle brže stigne iz Bataje nego sa Ceraka ili iz Jerkovića. Da ne pričamo o ekipi iz Zemun Polja, Tošinog bunara, itd, u centru su za 20min. Nama sa stanice NBg treba 12min i tačan je 95% u minut.
Još kad vrate voz na 15min u špicu, milina.
Isto važi i za Regio za Pazovu i Inđiju, presedne na NBG ili Prokopu i rešen problem.
Toliko o tome.
Pogledajte prilog 193185
To pod uslovom sa radiš u NCRu :D ali ukoliko je negde dalje onda mora i da pešačiš/juriš bus. Na NBG ima se taj osećaj da je sve blizu, ali da bi prešao dijagonalno veće raskrsnice treba da predjes ~100 metara i dva intervala crveno/zeleno. Kao moguće rešenje je trotinet ili sklopivi bajs pa u voz.
 
E pa sad ljudi bi da im staje ispred zgrade 😃 eto taj West 65, Elixir i Co šize zbog pruge a realno je to najveći kvalitet lokacije. Naravno da putnici unose bajkove trotinete itd.
Poenta priča je da svima na liniji itekako vrši posao i ima smisla uzeti nekretninu na tom potezu, takođe i Pazove, Inđiju ako su blizu stanice.
Ne mogu opisati zadovoljstvo petkom popodne kad narod završava posao, studenti predavanja, oko 16h kad udješ kod Vuka - ili Franša- i izadješ posle 12min na NBG (ili 16min neto do Tošinog bunara) pritom si preleteo cirkus na autokomandi, gužvu kod Sajma, haos na Gazeli i stigneš ko gospodin a oni nek putuju sat vremena automobilima, još ako je kiša nek im Bog u pomoć, nema šanse ispod 30-40 min da stignu
Bukvalno spas, nije S-Bahn ali je blizu, nešto najbolje što trenutno imamo u javnom saobraćaju. Dosta je bilo muka dok nije radio godinu dana kad su Kinezi završavali Bg-Ns ali sad je ok iako još nisu vratili na polazak na svakih 15min u špicu..
Jeste ružan, jeste išaran i zastareo i nije komforan po današnjim standardima ali što kažu, svrši posao.
Isto važi i za liniju ka Resniku. Takođe i ekipi iz Ovče- pa i Karaburme je rešenje za centar i do NBg
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Hejteri na aparatima :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Koliko li ima ovakvih nekih stranaca koje pre nismo imali a da doprinose prometu u Srb?
Tacno, evo ja juce nisam imao sa kim da pricam srpski u gradu, sve neki stranci, Nemci, Francuzi, Englezi, Spanci, Amerikanci, Japanci, Kinezi, Arapi, Svajcarci, Norvezani, Luksemburzani. Culi za ekonomskog tigra pa dosli da vide to cudo ;)
 
ne znam koji tip stana gledas, ali za 200k, da mi je to top limit, ja bih uzeo trosobni stan u bloku 23 koji gleda ka unutrsnjosti bloka. one dve dugacke lamele. tamo mozes da kupis parking mesto ili da ga iznajmis fazon za 5k ako se u dilu sa onima sto rade, takodje ima i zona. (tamo su trosobni oko 70 m2. samo pazi imaju neki koji su 67m2 ali su oni dvoiposobni, bash se oseti razlika u toj jednoj sobi)

to jeste starogradnja, mozda bih odradio dodatnu zvucnu izolaciju u pregradnim zidovima, mada su tamo stanari koliko toliko normalni jer znaju kakve su zgrade.
unutrasnjost bloka je top, imas 2 vrtica, skolu, terene, park za pse. dosta je minro (ako si okrenut ka unutrasnjost), spolja moze da bude problem ako je lamela do autoputa, ili ako je do navigatora/medic groupa, jer tamo butik zna da raspali zurke pa bude gladsna muzika
Ovakvi saveti su mi najkorisniji, jer neko ko je upoznat sa terenom iznese lepo svoje viđenje situacije. Onda mogu da odem, pogledam, obiđem stanove. Videću šta se nudi trenutno! Hvala!
 
Hejteri na aparatima :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Koliko li ima ovakvih nekih stranaca koje pre nismo imali a da doprinose prometu u Srb?
Pa, koliko ih ima? :) I sto bi neko hejtovao ovu mladu damu. Propaganda ti je u ravni npr, da ja slikam klosara u prolazu kod zelenjaka i sherujem uz komentar - evo kako se zivi u Srbiji danas, koliko je ovakvih? Ni ti ne znas koliko ih je, al da taj klip je dokaz da je najezda Spanaca na nase stanove u toku.

Ocekujem vise od tebe vradovicu, ovo je Informer style. :)
 
Prvo- da bi postao taksista moraš da imaš c kategoriju - dakle početno ulaganje.

Drugo- moraš da polažeš poznavanje grada.

Treće- da čekaš par godina da dobiješ taksi dozvolu.

Četvrto- da odeš u APR i zakonski se registruješ za taj paušal. Naravno, ako hoćeš da imaš neku penziju uplaćivaćeš više od minimuma.

Peto- tehnički pregled svakih šest meseci.

Šesto- sistematski pregled sličan kao kao kad uzimaš vozačku, ne znam na koliko. Možda na tri godine.

Sedmo- grad ti određuje cenu usluga- veoma glupa stvar. Neki taksisti bi vozili jeftinije, a oni koji imaju skupa kola rade skuplje nelegalno za probrane mušterije.

Osmo-moraš da voziš bela kola.

Deveto- ako ti je auto stariji i manji ne spadaš u kategoriju veće, bolje vozilo koje mnoge mušterije traže. Dakle u startu moraš da uložiš u neki pristojan auto.

Deseto- unutrašnja konkurencije od lovatora koji imaju i neki drugi biznis, a kojima taksi služi da pobegnu od žene i upoznaju stalno neke nove ženske. Takvi su dobar deo ovih koji uzimaju 8.000 evra subvencije za nov auto, sa kojima su potkupili taksiste. U stvarnosti, taksisti koji stvarno moraju da žive od taksiranja retko uzimaju nova kola jer se ne isplati.

Jedanaesto- divlji taksisti koji uspevaju da opstanu. Pre Cargo su bili veći problem.
Ok, legitimno.

Po mojim videnjima to su jako mala ulaganja za ono sto dobijas. Ne treba nikakva skola, nikakvo usavrsavanje.. Vrtis djevrek, budes pristojan i uvek imas pristojan auto.. To je otprilike ulaganje. FInansijsko ulaganje je minimalno. 95% branši (preduzetnika) zahteva veće ulaganje.
 
Slažem se, posao taksista je smešan za pare koje dobijaju. Ima tu frustracije zbog ljudi i saobraćaja, ali oni danas ne rade vožnju ispod 1000 dinara. Nek odradi 5 vožnji dnevno, uzeo je 1000 evra mesečno za dva efektivna sata posla.

Još kad upadne neki aerodrom pa uzmu 3-4k za vožnju, ihaj ima da se kafeniše do kraja dana.
 
Blo
Ovakvi saveti su mi najkorisniji, jer neko ko je upoznat sa terenom iznese lepo svoje viđenje situacije. Onda mogu da odem, pogledam, obiđem stanove. Videću šta se nudi trenutno! Hvala!

Blok 70, 44 i 45 isto prva liga za zivot, pogotovo ako imas osnovce. Jedino sto mislim da je 200k malo za 2 spavace sobe, mozda jos 30-40k da mozes da kupis i renoviras stan do 70m2.

Unutrasnjost blokova je prva liga, tereni, bajsevi, kej, sve ima. Ada, mozes čamac ili bajs preko mosta na Adi.
Po meni trosoban stan u ova 3 bloka, renoviran vredi 220-240k. A blok i Savada su više, ali mislim da je zivot lepsi u savskim blokovima.
 
Ok, legitimno.

Po mojim videnjima to su jako mala ulaganja za ono sto dobijas. Ne treba nikakva skola, nikakvo usavrsavanje.. Vrtis djevrek, budes pristojan i uvek imas pristojan auto.. To je otprilike ulaganje. FInansijsko ulaganje je minimalno. 95% branši (preduzetnika) zahteva veće ulaganje.
Taksiste bih prepustio milosti i nemilosti trzista. Neki Cargo u kome moze da ucestvuje svako vozilo koje je proslo tehnicki pregled. Svaka struka trpi teret konkurencije, dolaze mladji, dolaze nove tehnologije, svemu tome moras da se prilagodjavas, ceo zivot... Zasto bi neko drzao cenu svom poslu do penzije samo na konto toga sto zna da vozi.
 
Taksiste bih prepustio milosti i nemilosti trzista. Neki Cargo u kome moze da ucestvuje svako vozilo koje je proslo tehnicki pregled. Svaka struka trpi teret konkurencije, dolaze mladji, dolaze nove tehnologije, svemu tome moras da se prilagodjavas, ceo zivot... Zasto bi neko drzao cenu svom poslu do penzije samo na konto toga sto zna da vozi.

Zato što je taksi mafija jaka i grad povija kičmu pred njima nažalost.
 
Slažem se, posao taksista je smešan za pare koje dobijaju. Ima tu frustracije zbog ljudi i saobraćaja, ali oni danas ne rade vožnju ispod 1000 dinara. Nek odradi 5 vožnji dnevno, uzeo je 1000 evra mesečno za dva efektivna sata posla.

Još kad upadne neki aerodrom pa uzmu 3-4k za vožnju, ihaj ima da se kafeniše do kraja dana.
Jedan od mojih najboljih drugara je taksista vec 20 godina.. Prvo, čovek je fizički ( a rekao bih i psihički ) spreman kao komandos, za svoje godine. Ima troje dece, osnovna, srednja i fax. Zena ne radi, odnosno nema stalni radni odnos, odradjuje povremeno projekte koje voli. Imaju svoj stan, prostojan i lep.

On je jedan od najvedrijih ljudi koje sam upoznao, a pritom je hard worker, ceo zivot je svuda, sve stize ( od domacih zadataka, preko izleta vikendom do kafane uveče).

ALi je u 6:30h najkasnije na ulici. U 14:30 je kući na ručku, pa izadje ponovo. Vikendom jako retko radi, noću nikad. Trenira sigurno 5 puta nedeljno, ulaze u svoje telo koje zaradjuje sedeci.. Kad je krenula korona, uvek mi je bio u glavi, stalno sam razmisljao da bih voleo da pre meni dokači (ne daj Bože ) neka teža upala pluća, jer on jednostavno mora da bude zdrav.

Odškolova čovek troje dece, svake godine idu na more, skromno jbg, ali verovatno su njihova mora san za 95% milionera na svetu. Velika ekipa, uvek minimum 3 porodice, karte, sladoledi, odbojka... Ima 20-tak stalnih musterija, koje vrlo cesto vozi i van grada i super prolazi. Čovek se bavi svojim poslom, ulaze u sebe, uvek ima super auto za beogradske taksi standarde.
Par nas ga je naučilo i mentori smo mu za pasivna ulaganja, uspeo je i da flipne 2 puta male stanove koje su uspeli kao šira porodica da kupe u pravom trenutku. Malo pomognu roditelji, malo šveca iz Beč, skupi se učešće, napravi se veštački kreditna sposobnost. Zaradi je i na bitkoinu, na energetskim kompanijama posle Korone, sad uziva u rastu indeksa, a svi zajedno navijamo da Nvidia postane najvrednija kompanija na svetu.
Poznajem dvojicu njegovih kolega koje on ceni i koji su mozda jos bolji u tom poslu, ali jedan nema decu, a drugi je fanatik za kola i ne izlazi iz taksija. I zaradjuju vise od njega.

Kad pitaš mog dobroh Mileta, kako bre nemaš nijednu društvenu mrežu, kao iz topa odgovora da ima Viber i WhatsUp i da ne kenjam puno..

Njegova deviza je NE KUKAJ, kao i moja i svih pozitivnih ljudi. Hebe se njemu koliko je gorivo, koliko je tehnički i koje mu je boje auto. Bitno mu je da se što brže i zabavnije predje 200-250km dnevno, da se sredi sve gajbi i da ostane vremena za druženje.

Svaki posao je dobar, kad ga radiš 200%.
Njemu su Beograd i Beogradjani dali puno, ali je on još više dao Beogradu, svojoj porodici i prijateljima. ( ziv je i zdrav, nije umro :) malo patetišem )
 
Jedan od mojih najboljih drugara je taksista vec 20 godina.. Prvo, čovek je fizički ( a rekao bih i psihički ) spreman kao komandos, za svoje godine. Ima troje dece, osnovna, srednja i fax. Zena ne radi, odnosno nema stalni radni odnos, odradjuje povremeno projekte koje voli. Imaju svoj stan, prostojan i lep.

On je jedan od najvedrijih ljudi koje sam upoznao, a pritom je hard worker, ceo zivot je svuda, sve stize ( od domacih zadataka, preko izleta vikendom do kafane uveče).

ALi je u 6:30h najkasnije na ulici. U 14:30 je kući na ručku, pa izadje ponovo. Vikendom jako retko radi, noću nikad. Trenira sigurno 5 puta nedeljno, ulaze u svoje telo koje zaradjuje sedeci.. Kad je krenula korona, uvek mi je bio u glavi, stalno sam razmisljao da bih voleo da pre meni dokači (ne daj Bože ) neka teža upala pluća, jer on jednostavno mora da bude zdrav.

Odškolova čovek troje dece, svake godine idu na more, skromno jbg, ali verovatno su njihova mora san za 95% milionera na svetu. Velika ekipa, uvek minimum 3 porodice, karte, sladoledi, odbojka... Ima 20-tak stalnih musterija, koje vrlo cesto vozi i van grada i super prolazi. Čovek se bavi svojim poslom, ulaze u sebe, uvek ima super auto za beogradske taksi standarde.
Par nas ga je naučilo i mentori smo mu za pasivna ulaganja, uspeo je i da flipne 2 puta male stanove koje su uspeli kao šira porodica da kupe u pravom trenutku. Malo pomognu roditelji, malo šveca iz Beč, skupi se učešće, napravi se veštački kreditna sposobnost. Zaradi je i na bitkoinu, na energetskim kompanijama posle Korone, sad uziva u rastu indeksa, a svi zajedno navijamo da Nvidia postane najvrednija kompanija na svetu.
Poznajem dvojicu njegovih kolega koje on ceni i koji su mozda jos bolji u tom poslu, ali jedan nema decu, a drugi je fanatik za kola i ne izlazi iz taksija. I zaradjuju vise od njega.

Kad pitaš mog dobroh Mileta, kako bre nemaš nijednu društvenu mrežu, kao iz topa odgovora da ima Viber i WhatsUp i da ne kenjam puno..

Njegova deviza je NE KUKAJ, kao i moja i svih pozitivnih ljudi. Hebe se njemu koliko je gorivo, koliko je tehnički i koje mu je boje auto. Bitno mu je da se što brže i zabavnije predje 200-250km dnevno, da se sredi sve gajbi i da ostane vremena za druženje.

Svaki posao je dobar, kad ga radiš 200%.
Njemu su Beograd i Beogradjani dali puno, ali je on još više dao Beogradu, svojoj porodici i prijateljima. ( ziv je i zdrav, nije umro :) malo patetišem )
Koliko zaradjuje Mile nakon svih troskova? Ovde se vodila polemika da li taksista moze konstatno da pravi 2k+ eur mesečno. Sudeći do ovome što si ti napisao, čini se da može, plus da ima relativno pristojan kvalitet života uprkos tome što mu žena nema stalan prihod- što je iz moje perspektive nepojmljivo.
 
Vrh