Nije presudno kod prodaje ali kod rente, u nekim slucajevima moze uticati na to koliko dugo neko drzi oglas aktivnim. Cene oglasavanja na HO:Jeste da sam poslednji put proverio stanje u petak, ali ima nekih cudnih promena:
Kad smo kod oglasa, tačno mesec dana nakon ovog preseka stanje je sledece:
Beograd:
Prodaja 11700 rast od 3% (pre nedelju dana je preslo 12k sto je @Echo proslavljao na temi, u odnosu na tad je pad od 2%)
Izdavanje 5216 pad od 6,6%
Novi Sad:
Prodaja 1620 pad od 31%
Izdavanje 226 pad od 49%
Niš:
Prodaja 145 pad od 83% !!
Izdavanje 52 pad od 76% !!
Pad u NS i Nišu nije bio neka anomalija i nastavio se sve do sad.
Teorija da se oglasi nezadrzivo gomilaju i da je to jasan signal sunovrata cena ne pije bas vodu.
Vrlo moguce da ono sto ne moze vise da se proda/iznajmi jednostavno i ne ostaje u ponudi umesto da se nude popusti.
na 15 dana je free cim nema cenu? Onda samo kreiraju nov svakih 15 dana
15 dana je za premium oglasna 15 dana je free cim nema cenu? Onda samo kreiraju nov svakih 15 dana
Tehnicki problemiPerice, sto stalno menjas nickove? Da nisi dobio kao Hristiana tromesečni odmor na Maldivima bez prava korišćenja šlaufa u vodi?
Ovim komentarom me teras da ponovo upotrebimMislim da Perica zaboravlja sifre kao sto je zaboravio Argumentum ad hominem da upotrebi u zadnji vreme, a pre je to svakodnevno upotrebljavao.
Za sve je kriv vrhunski stručnjak i mag Ervin Pašanović, mudriji od Aristotela, reče: "Kad cene jednom odu gore, jako teško se spuštaju".
U suštini, u pravu je čoek.
JAKO TEŠKO, nije isto što i veoma lako. Da se veoma lako spušta, bilo bi i više spuštanja i prodaje.
Znači, cena će padati, ali samo što će ići kako.... pa teško JAKO!
Mic po mic, ništa preko noći