Pa pogledaj cene ....Čovek je lepo napisao, ulazna blindirana i sobna.
Blind do 150.000
Sobna oko 100.000
Pa pogledaj cene ....Čovek je lepo napisao, ulazna blindirana i sobna.
Pa da, imao sam 6 jednokrilnih MDF vrata za dve spavaće sobe, za kuhinju, kupatilo i wc, kao i između dnevne i hodnika. Jedna veća dvokrilna vrata izmedju trpezarije i dnevne sobe i jedna ulazna blindirana vrata. Sve ukupno 8 vrata (jedna blinidrana, jedna sobna dvokrilna i 6 sobnih jednokrilnih) je sa ugradnjom izašlo malo preko 5k eur. Još su mi i dali neki popust reda veličine 5% da izađem na ovu cifru.Dal je normalno da pisete ovo..kada može na netu firme Bosal da se vide cene...realno
Pa pogledaj cene ....
Blind do 150.000
Sobna oko 100.000
Mislim da je u ludnici sve manje mesta..a privatne jos uvek nema
Pa trosoban stan ima bar 5-6 sobnih.Pa pogledaj cene ....
Blind do 150.000
Sobna oko 100.000
Pa šta si sad rekao? Između BG-a i NS imaš Pazove i Indjiju i to spaja brzi voz. Od BG-a do Niša nemaš ništa . Pa i Pazove bi ostale slepo crevo da ih nisu povezali infrastrukturno. Ne vidim šta su u prednosti ako se poveže i jug i ako se stiče za isto vreme. Pa i desetak minuta više ništa ne znači. Onda će se duž pruge stvoriti uslovi za veća ulaganja. Duž pruge je i E75.Izmedju Beograda i Niša nema bog zna šta. Između Beograda, NBG, Surčina, Zemun Polja, Batajnice, Pazove, Banovaca, Indjije i sve dalje ka NS ima dosta toga- od fabričkih postrojenja do velikih korporacija. Tu se profilisala i prilično velika industrijska zona, tako da je voz samo logična posledica povezivanja ljudi i mesta na tom koridoru. A u to međuprostoru svakako ima povoljnijih stanova i kuća nego u BG i NS od kojih se vozom za manje of pola sata stiže do centra oba grada.
Rekao sam da Pazove, Indjija i NS imaju svoje industrijske zone i određen stepen razvijenosti koji postoji već godinama i da su te tačke sada spojene vozom što dodatno olakšava poslovanje i integriše ceo region između BG i NS.Pa šta si sad rekao? Između BG-a i NS imaš Pazove i Indjiju i to spaja brzi voz. Od BG-a do Niša nemaš ništa . Pa i Pazove bi ostale slepo crevo da ih nisu povezali infrastrukturno. Ne vidim šta su u prednosti ako se poveže i jug i ako se stiče za isto vreme. Pa i desetak minuta više ništa ne znači. Onda će se duž pruge stvoriti uslovi za veća ulaganja. Duž pruge je i E75.
Ok. Imamo pravo da se ne slažemo . Kada ne ulažeš u nešto kao država od 70-tih naravno da je lošije. Sada se ulaže u infrastrukturu i bilo koje mesto koje ima stanicu će biti bolje povezano. Kada se napravi infrastruktura onda ima uslova i za veća ulaganja. Nazvati sve južno od Beograda no man's land je malo neumesno. Ne znam šta da ti odgovorim na to. Nekulturno je i izopačeno na više nivoa.Rekao sam da Pazove, Indjija i NS imaju svoje industrijske zone i određen stepen razvijenosti koji postoji već godinama i da su te tačke sada spojene vozom što dodatno olakšava poslovanje i integriše ceo region između BG i NS.
Sa druge strane, Velika Plana, Vodanj, Mali Požarevac i ostala mesta južno od Beograda nemaju ni blizu taj nivo razvijenosti, dovoljno ti je da pogledaš taj E-75 koji prolazi kroz no man's land. Severno od Beograda je potpuno druga prica, nezavisno od voza.
Ја сам си сам направио 2 кухиње за по 600 евра. Улазна врата платио 400. Презадовољан сам и функционалношћу и квалитетом, и визуалним достинућем. Зато сам се баш отворио за неке друге ствари - купио сам си кућу за викенде, средио је, тамо дајем себи одушка. Свако ради по нахођењу, али, реално стан може да се скроз и квалитетно реновира за далеко мањи износ. Може и за далеко већи.Stan je od 80+ kvadrata, pretpostavljam trosoban. Ja sam renovirao trosoban stan i samo vrata (ulazna blindirana i sobna MDF domaće proizvodnje -Bosal) su koštala 5k eur. Kuhinja ako se stavljaju malo bolji ugradni uređaji, lagano ide preko 10k eur čak i u manjem stanu.
Pričamo o velikim cenama a ovde ti moraš da kupis najskuplja..čemuPa trosoban stan ima bar 5-6 sobnih.
Tako nekako. Nije sjajno ali mozda ce biti bolje. I kragujevac je bio mrtav grad pre 25god.Ok. Imamo pravo da se ne slažemo . Kada ne ulažeš u nešto kao država od 70-tih naravno da je lošije. Sada se ulaže u infrastrukturu i bilo koje mesto koje ima stanicu će biti bolje povezano. Kada se napravi infrastruktura onda ima uslova i za veća ulaganja. Nazvati sve južno od Beograda no man's land je malo neumesno. Ne znam šta da ti odgovorim na to. Nekulturno je i izopačeno na više nivoa.
Registar industrijskih zona u Srbiji:
Microsoft Power BI
app.powerbi.com
Za one koji zive u Beogradu i izdaju stanove super je da se ostatak drzave sto manje razvija, jer onda imas nove ljude koji moraju da napuste rodno mesto i idu u razvijenija, recimo Beograd, kojima mozes izdavati stanove. Tako i drzava posmatra sve delove zemlje koji nisu Beograd "ovi delovi zemlje su nebitni, njima ne trebaju investicije", i onda kad ne ulazes u neke delove zemlje, onda taj deo zaista propada i postaje nebitan.Ok. Imamo pravo da se ne slažemo . Kada ne ulažeš u nešto kao država od 70-tih naravno da je lošije. Sada se ulaže u infrastrukturu i bilo koje mesto koje ima stanicu će biti bolje povezano. Kada se napravi infrastruktura onda ima uslova i za veća ulaganja. Nazvati sve južno od Beograda no man's land je malo neumesno. Ne znam šta da ti odgovorim na to. Nekulturno je i izopačeno na više nivoa.
Registar industrijskih zona u Srbiji:
Microsoft Power BI
app.powerbi.com
LOL, samo što se ovde ne govori o ljudima koji žive u BG, već u raznim Pazovama, Banovcima, Indjijama i ostalim mestima koja su daleko jeftinija nego BG (ili NS) ali imaju mogućnost da u tim mestima pronađu zaposlenje. Uporedi gore navedena mesta sa ekvulavetnim mestima koja se nalaze uz E75 južno od Beograda . Razlika dan i noć.Za one koji zive u Beogradu i izdaju stanove super je da se ostatak drzave sto manje razvija, jer onda imas nove ljude koji moraju da napuste rodno mesto i idu u razvijenija, recimo Beograd, kojima mozes izdavati stanove. Tako i drzava posmatra sve delove zemlje koji nisu Beograd "ovi delovi zemlje su nebitni, njima ne trebaju investicije"
Ovo em nije Vračar, em nije ni Crveni krst. Opština Vračar se završava na raskršću Gospodara Vučića i Voje Ilića. Ovo je neki Konjarnik 2, tako nešto. Crveni krst je dosta iznad, na Krst se južno nastavlja Lekino brdo, Konjarnik, Denkova bašta...kao sto ima onih koji zele da prodaju veci stan i kupe dva manja, tako imamo i ove sto hoce da prodaju jedan manji da uzmu veci ili cak kloniraju u dva manja.
Prodaja stanova | Halo oglasi
Aktuelni oglasi za prodaju stanova u Beogradu i Srbiji, novogradnja i lux stanovi, uknjiženi i stanovi od vlasnikawww.halooglasi.com
Crveni krst, blize Konjarniku, renovirana starogradnja, 3.6k.....mislio sam da su agencije prestale da se bave sa ovakvim oglasima, ali vidim ima ih jos zeljnih.
Nek lepo svi portali dignu cenu oglasavanja stanova na 50e mesecno pa da vidimo da li ce se isplatiti postavljanje APP oglasa.
I ko je za to kriv? Jel su ljudi iz Pazove i Banovaca sposobniji od onih iz recimo Mladenovca, Smedereva, Pozarevca (da ne idemo juznije) pa su se izborili da investicije dodju kod njih? Ili je to zato sto drzava sem Beograda, u manjoj meri Novog Sada i par mesta izmedju smatra da su sva ostala mesta nebitna?LOL, samo što se ovde ne govori o ljudima koji žive u BG, već u raznim Pazovama, Banovcima, Indjijama i ostalim mestima koja su daleko jeftinija nego BG (ili NS) ali imaju mogućnost da u tim mestima pronađu zaposlenje. Uporedi gore navedena mesta sa ekvulavetnim mestima koja se nalaze uz E75 južno od Beograda . Razlika dan i noć.
O čemu ti pričaš, jesu li ljudi iz Beograda sposobniji od onih iz Kragujevca pa imaju jeftiniji gradski prevoz iako je daleko veci grad? Kakve to veze ima bilo sa čim, jasno je da je Vojvodina razvijenija nego Podunavski ili Braničevski okrug.I ko je za to kriv? Jel su ljudi iz Pazove i Banovaca sposobniji od onih iz recimo Mladenovca, Smedereva, Pozarevca (da ne idemo juznije) pa su se izborili da investicije dodju kod njih? Ili je to zato sto drzava sem Beograda, u manjoj meri Novog Sada i par mesta izmedju smatra da su sva ostala mesta nebitna?
Verovatno je to neka suština. Ne mislim na 95% stanovništva BGa naravno. Samo deo njih malo bolje živi (u smislu da mogu da lakše menjaju posao) kad se odbiju troškovi. Ali nazvati teritoriju svoje zemlje no man's land to je već neka druga dimenzija. Verujem da na toj trasi BG-Niš živi milion ljudi. Taj nivo nipodaštavanja kao da se radi o nekoj pustinji. Ko je obilazio Egipat, Tunis.....Afričke zemlje gde se satima voziš i nema ničega osim puta i pustinjske prašine zna o čemu pričam. Verovatno je to zajedničko za ovaj ostatak od 5%. Nije no mans land kad je severno od BGa a južno jeste. A ista stvar samo sa nekoliko fabrika gde 80% ljudi radi za 600e. Važno je valjda da je što bolje povezano sve. Pazove su samo imale sreću da se nadju između Beograda i NS.....zato su ranije povezane. Zaista fascinantno.Za one koji zive u Beogradu i izdaju stanove super je da se ostatak drzave sto manje razvija, jer onda imas nove ljude koji moraju da napuste rodno mesto i idu u razvijenija, recimo Beograd, kojima mozes izdavati stanove. Tako i drzava posmatra sve delove zemlje koji nisu Beograd "ovi delovi zemlje su nebitni, njima ne trebaju investicije", i onda kad ne ulazes u neke delove zemlje, onda taj deo zaista propada i postaje nebitan.
...I tom javnom prevozu treba jace od sat vremena da zapravo dodje do BeogradaImaš Mladenovac ali on već ima javni prevoz i mislim da većina stanovništva radi u BGu tako da se tu ništa posebno neće dobiti
Da, Indjija, Pazove i druge opstine imaju ljude koji su mnogo sposobniji od onih iz nekih drugih mesta, pa su i pored centralizovane zemlje uspeli da se sami decentralizuju, bez ikakve drzavne pomoci. Kako to da su samo u tom delu zemlje ljudi sposobni da se decentralizujuO čemu ti pričaš, jesu li ljudi iz Beograda sposobniji od onih iz Kragujevca pa imaju jeftiniji gradski prevoz iako je daleko veci grad? Kakve to veze ima bilo sa čim, jasno je da je Vojvodina razvijenija nego Podunavski ili Braničevski okrug.
Mislim da svu znamo za probleme centralizacije u Srbiji, ali ja sam odgovorio na tvoj maliciozan komentar kako ljudima u BG odgovara da je Srbija nerazvijena pa da onda više ljudi dodje u BG kako bi im iznajmljivali skupe stanove. Ja sam ti naveo primere gradova koji su dobri primeri decentralizacije jer imaju lokalno razvijenu privredu i industriju, a cene nekretnina su daleko niže nego u Beogradu pa se mnogi Beograđani (i Novosađani) sele tamo jer je priuštivije. Pruga je došla kao posledica tog razvoja, a ne obrnuto. Da sada neko napravi brzu prugu prema jugu, ko bi se vozio tim vozom i gde bi radili ti ljudi?
Tesko. Kazem vec pa bar po mojoj proceni 80% mladenovca radi u bgu. Busom kako kad zavisi od guzve i kako koji, ja sam jednom stigao za 45min. Moze dici cene samo ako rusi usled brzog voza i jeftinijih cena odluce da se naseljavaju tamo. Svakako je potez ka NS primamljiviji zbog blizine bga i nsa pa mogu da biraju sa lakocom....I tom javnom prevozu treba jace od sat vremena da zapravo dodje do Beograda
Za razliku od toga, kada se bude dolazilo vozom bice ~20 minuta
Itekako ce to da promeni cene u Mladenovcu
Iskreno i jeste tamo malo drugaciji mentalitet (a ima i madjara dosta, sverc radi sve u 16). A ide im po volji i to sto je ravno. Juznije je malo turbulentno, a do skoro i povezanost je bila katastrofa.Da, Indjija, Pazove i druge opstine imaju ljude koji su mnogo sposobniji od onih iz nekih drugih mesta, pa su i pored centralizovane zemlje uspeli da se sami decentralizuju, bez ikakve drzavne pomoci. Kako to da su samo u tom delu zemlje ljudi sposobni da se decentralizuju
Hoce, samo...Ova pruga i ima da se napravi. EU daje 600 miliona evra i guraće tu priču.