Šta je novo?

"BW Galerija" - Beograd na vodi [ Tržni centar | 300 000m² ]

Slikano malopre
eabf877c6c37aaa207a544db91c1dbd5.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk

Lepo kažem da fali žuta traka.
 
ali dokle dodješ do te nadzemne oteliš se u koloni sa pametni m vozačima
Kako? Skrenem iz Savske ka bgd h20, na semaforu levo u skroz levu traku i izbegnem guzvu za podzemnu, vozim do gazele pa tu na semaforu desno i onda do kraja pa desno u nadzemnu.

Bukv ne vidim scenario gde mogu da upadnem u neku kolonu.
 
Kako? Skrenem iz Savske ka bgd h20, na semaforu levo u skroz levu traku i izbegnem guzvu za podzemnu, vozim do gazele pa tu na semaforu desno i onda do kraja pa desno u nadzemnu.

Bukv ne vidim scenario gde mogu da upadnem u neku kolonu.
Pa taj zadnji deo gde voziš do gazele. Ako ne ideš skroz desno koja je jedina traka za skretanje desno onda praviš prekrsaj i to te zovem pametnima :) samo traka skroz desno je za skretanje ka garažama. U njoj je obično gužva.
 
Skrenes kod sajma prema bg h2o i izbegnes guzvu. Al nemojte sad bas da sirite.
 
Pa taj zadnji deo gde voziš do gazele. Ako ne ideš skroz desno koja je jedina traka za skretanje desno onda praviš prekrsaj i to te zovem pametnima :) samo traka skroz desno je za skretanje ka garažama. U njoj je obično gužva.
Ma zaje*******avas sad, naravno da se prestrojim desno cim mogu i skrenem normalno, a mislim i da preterujes sto se tice guzve, ima i uslovno zeleno, stvarno nije strasno 🙂
 
Nije nikakvo preterivanje, Most na Adi + Brankov most su sad bolja ruta kad se sa Čukarice ide u BnV. Brankov most koji je sam za sebe sinonim za gužvu. Evo i dokaza sa Google Maps:

WhatsApp Image 2023-12-16 at 19.28.28.jpeg
 
Poslednja izmena:
znam da moj cinizam kao i kritika trenutne postavke drustva nije uvek prihvacen od strane Igora i admina, ali ovolika najezda gas trolova sa pink naocarima je nezabelezena odkad ja pratim ovaj form (10+ godina)
dakle bio sam u subotu u galeriji, usao u 11:30 na spoljni parking i jedva izasao oko 13h, za@#$ah se da izadjem na srednji izlaz (umesto na kranji do reke), umalo me ne odnese i ovi sto hoce da udju i oni sa zadnje izlaza, pri tom, svi bi levo PAKAO u 13, popodne ne mogu ni da zamislim kako je bilo
 
@locohatman ja uvek gledam da u Galeriju idem radnim danima tokom radnog vremena jer je to jedini nacin da izbegnem haos. Preporuka je izbegavati vikende po svaku cenu. A najlepse se osecam konkretno prepodne radnim danima kada (ako imas srece) moze da se desi da si bukvalno sam u restoranu (volim da sednem ponekad na dorucak tamo)
 
Pozdrav, da li možda neko zna da li se može zakupiti prostor za štand u Galeriji? Do jedno 15 m2, da li neko zna proceduru i da li može ako si "nepoznat" brend? Hvala.
 
Pozdrav, da li možda neko zna da li se može zakupiti prostor za štand u Galeriji? Do jedno 15 m2, da li neko zna proceduru i da li može ako si "nepoznat" brend? Hvala.
Moze. Samo sto uz stand moras da rentiras i magacin, odredjene velicine. Nije vazno sto je brend nepoznat. Poznanik je relativno skoro otvorio stand.
 
Galerija News:
Na prvom spratu, pored "Zare" otvorena kozmetika "Bombs! by Lavish" umesto salona za nokte "Nails by Lavish"
5cc21c257f164854ef7b68acff2abc06.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Slikano malopre
eabf877c6c37aaa207a544db91c1dbd5.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
Antiplaniranje saobraćaja. Kapitulacija struke. A uopšte, ovakve vrste tržnih centara se obično prave na mestima presecanja neke vrste brzog masovnog prevoza (metro, železnica) sa nekim od kružnih puteva. Dobro je da je to zakrčeno sporedna ulica, odnosno da ne spada u glavnu gradsku saobraćajnu mrežu.
 
Antiplaniranje saobraćaja. Kapitulacija struke. A uopšte, ovakve vrste tržnih centara se obično prave na mestima presecanja neke vrste brzog masovnog prevoza (metro, železnica) sa nekim od kružnih puteva. Dobro je da je to zakrčeno sporedna ulica, odnosno da ne spada u glavnu gradsku saobraćajnu mrežu.
Kako te nije sramota, šta imaš protiv nezadrživog srljanja u progres? :rolleyes:
 
Antiplaniranje saobraćaja. Kapitulacija struke. A uopšte, ovakve vrste tržnih centara se obično prave na mestima presecanja neke vrste brzog masovnog prevoza (metro, železnica) sa nekim od kružnih puteva. Dobro je da je to zakrčeno sporedna ulica, odnosno da ne spada u glavnu gradsku saobraćajnu mrežu.

Zar ova sobraćajnica nije namenski pravljena za BnV... Moglo bi se polemisati da je to zapravo i bio plan - da saobraćaj optereti te interne saobraćajnice, a ne npr. potez oko Sajma što bi bila takođe opcija da nema ovih paralelnih saobraćajnica.

PS: Inače u subotu sam bio tamo, ali sam poranio... Nešto sam morao da kupim u Gigatronu :) Parkirao se oko 10:30 na 2. nivou malo dalje od ulaza - bio sam sam u redu. Oko 11:30 je već bio popunjen ceo nivo 2, a likovi ulaze u garažu i traže mesta suprotnim smerovima, staju na 4 migavca ispred ulaza... Nekako sam izašao iz garaže, a tamo ova kolona sa slike - ne smem da zamislim, uz toliko samoživosti, kako izgleda garaža kasnije...

Ako ne krenu da naplaćuju parking ostaće im tržni centra na ovim zaludnim šetačima koji samo prave gužvu, jer je nemoguće doći da kupiš nešto.
 
Poslednja izmena:
Antiplaniranje saobraćaja. Kapitulacija struke. A uopšte, ovakve vrste tržnih centara se obično prave na mestima presecanja neke vrste brzog masovnog prevoza (metro, železnica) sa nekim od kružnih puteva. Dobro je da je to zakrčeno sporedna ulica, odnosno da ne spada u glavnu gradsku saobraćajnu mrežu.
Da ne preterujes malo, pred praznike su svuda nesnosne guzve, pogotovo kod trznih centara.
 
Da ne preterujes malo, pred praznike su svuda nesnosne guzve, pogotovo kod trznih centara.
Наравно да не. Шта је циљ огромног шопинг мола, да се к*** како га имамо, или да буде економски успешан са десетинама хиљада посетилаца свакодневно? Ако је ово друго, то је зона-садржај високе атракције који захтева одговарајућа саобраћајна решења. Чак је и много мањи Делта Сити пратио здрав развој са погушћавањем булеварске мреже у његовој зони на начин да се то наставља на општу саобраћајну мрежу. Вудруа Вилсона је нешто попут Нехруове на НБГ споредни булевар. Односно са погушћавањем становања и садржаја на долинском делу Савског венца, не само да употребна вредност саобраћајне инфраструктуре није повећана, него је чак и смањена! Квадрати се само додају, није додан не метро, ни мост, а ни једно саобраћајно решење ту неће имати ефекта ако не изађе до колико-толико функционалних делова мреже. Дакле, до Панчевачког моста, Аутокоманде, Аде Циганлије и централних блокова Новог Београда.

Хајде да погледамо примере дистрибутивне мреже неколико светски познатих молова: Дубаи има надземни метро, а са аутопута чак има и специјалне рампе за прилазак. Мол оф Америка, Минеаполис има чак лакошински систем који га везује са једним од важних аеродрома и врло развијену мрежу прилаза са аутопутева.

Ја сам на другим темама сугерисао друмско-железнички мост као веза Милутина Миланковића и Вудруа Вилсона везано за друм, а Нови Београд- Сајам - Раковица везано за пругу. На тај начин, рецимо, можемо направити регионални воз Нови Сад - Галерија - Сајам - Пожаревац (једна од регионалних линија у снопу), а туда усмерити и аеродромски воз и неке друге БГ:ВОЗ линије. Ако ћемо још озбиљније плаове то је железничка веза од Моста Милутина Миланковића и Сајма преко Трга епублике до Панчевачког моста подземно, деснообална пруга за Обреновац, а сада је тежња не само да се такви пројекти не изводе него и отежава и поскупљује прављење нормалне инфраструктуре за милионски град.
 
Sindrom naroda "ne daj bože da vidi komšija da sam u Galeriju otišao pešaka ili javnim prevozom".
 
Ако је тај јавни превоз СОКО 200 на сат, или нека друга брендирана услуга јавног превоза, онда нестаје и то. Док их шверц плус није покосио, Е минибуси су били јако везани управо за шопинг центре. А "Галерија" нема ни један. То је доста везано за његову ћорсокак локацију у односу на главну саобраћајну мрежу.

Везано за то да само људи са колима одлазе у тржне центре, чак и са овом напредном деградацијом се око 45% потреба за кретањем одвија од стране људи који "без стида и срама" користе јавни превоз. Аутомобил је порастао са 25 на око 30% што се завршило потпуним колапсом. Осталих 25% је пешке и бицикл као статистичка грешка. Ако би се вршило неко озбиљније истраживање, показало би се да бар 30% посетилаца "Галерије" уопште не иде колима.
 
Sindrom naroda "ne daj bože da vidi komšija da sam u Galeriju otišao pešaka ili javnim prevozom".
Ja bio juce pesaka jer ne zelim da ginem za parking.
Elem, mislim da samo kod nas se molovi nalaze na nelogicnim/rezidencijalnim mestima pa je pristup istim los. Recimo prilaz/izlaz za ada mol je katastrofa svaki put me stomak zaboli kad treba da izadjem sa parkinga u radnicku. Ni BEO nije bolji, ni Big Fashion kad moras kroz nesrecni 29 novembar. Istina, ima po Jevropi manjih molova po glavnim ulicama ali oni veci su uvek po periferiji, isti slucaj u americi. Ima da se vozis 45 minuta-sat da bi stigao i u 90% slucajeva nema stambenih naselja koja su na pljucomet
 
Poslednja izmena:
Naravno, ništa se u Beogradu više ne gradi sa nekim smislom i planom pa to dodatno utiče na neke probleme.

Ali meni je fraprantno da ljudi u mojoj okolini (prijatelji, porodica, kolege itd...) stalno kukaju na gužve u TC-u, a niko da se zapita da niko nije u obavezi da ide u taj TC kolima ili uopšte.
Ljudi u gradu sa prenatrpanim brojem stanovnika očekuju da sve stalno funckioniše kao po loju i u njihovu korist, jer na svetu "postojim samo ja pa ja i sve mora da funckioniše kako treba kada ja idem".
Mislim, boli me uvo, svako ima svoj život, ali nekada mi neke stvari izazivaju impresiju.
 
Sindrom naroda "ne daj bože da vidi komšija da sam u Galeriju otišao pešaka ili javnim prevozom".

Pa ne znam ko ide u tržni centar prevozom, ako ide u kupovinu? Kako sa kesama po prevozu?
Mada, koliko vidim većina posetilaca Galerije su šetači koji ništa i ne kupuju... Hladno vreme, a Galerija je prostrana za šetanje sa decom.
 
Vrh