Onaj moj prijatelj, što hoće da otvori lokal u Galeriji, pre neki dan imao video konferenciju sa predstavnicima Galerije (i svojim predstavnicima). U međuvremenu je promenio ideju da ipak ne uzme lokal, nego prostor u hodniku (holu?) i da tu postavi nešto (da ne pricam šta tačno). Oni su naravno o svemu tome unapred bili obavešteni. Šta je bio ishod konferencije? Predstavnici Galerije nisu znali da odgovore ni na jedno pitanje niti su imali bilo kakve podatke, koje realno svaki potencijalni zakupac mora da ima. Nisu znali koliko ljudi posećuje Galeriju, bilo po danu, mesecu, satu, itd., jednostavno nisu imali te podatke. Nisu znali kakva je kupovna moć posetilaca, koliki je prosečan broj posetilaca po kupovnoj moći, odakle dolaze posetioci, vreme zadržavanja, itd. Jedino što su umeli da kažu je to da taj kontejner (ili bilo kakav štand) mora da postavi za jednu noć jer ne dozvoljavaju da budu radovi tokom radnih sati, kao i cenu, i to otprilike, zakupa prostora, te ovoliko sada, ovoliko kasnije, itd. Ostalo ništa nisu umeli da kažu, ništa što je potencijalno zakupca interesovalo i što mora da zna, dok je cena u ovoj fazi nebitna. Realno može da košta i 100 evra, ali to ne vredi nikome ništa dok ne zna druge bitnije podatke pomoću kojih će odlučiti da li uopšte ima smisla da otvori radnju.