Šta je novo?

Buvljak .. OTC blok 43

iz prve ruke:
Prvi pazarni dan biće 12.12.
Zvanično otvaranje 15. 12. uz prisustvo predsednika republike, na koga se izborna tišina ne odnosi.
 
A i koja je baš tog dana počinje. Uzgred, možemo da očekujemo i podmetanje bombe pod Čedino vozilo 16. XII. :D
 
Od jutros:

1702293249675.png


1702293116238.png


1702293315563.png
 
А шта је фалило да се овако нешто направи на Новом Београду?
 
Mislim da će na ovoj lokaciji jedan od većih problema biti ne sam parking, već prilaz parkingu. Sva dostavna vozila, prodavci, kupci i svi ostali moraju da prođu kroz ovo usko grlo:

1702294687904.png


Čim se tu neko zaglavi, u Vareškoj će se praviti kolone u obe smera. Tu se inače teško mimoilaze dva automobila, posebno kada se trotoar prema robnoj kući koristi kao parking. Kad tu krenu da ulaze kombiji, kamioni, plus redovno snabdevanje za Idea samoposlugu, nastaće pakao.

Evo iz drugog ugla: kako izgleda taj prilaz:

1702295293729.png


Očekivao sam da će taj prilaz, u skladu sa novim potrebama, biti barem proširen, ali izgleda da to nije u planu.
 
Tema treba da promeni naslov. Vise nema smisla da se zove ovako.
 
Читао сам по порталима, да се многима не допада локација где ће бити бувљак, а тренутна локација је по многима ок. Мени је свеједно где ће бити бувљак, јер нема потребе да обилазим таква места.

Оно што сам констатовао је:
1. Сама локација - Миљаковац је један од удаљенијих делова града, који је удаљен од центра града исто колико и Велики Мокри Луг, Сланци и Ледине. Разлика је то што је Миљаковац прилично урбанизован, док поменута насеља нису и због тога их сматрају приградским насељима.
2. Путовање - Од центра до Миљаковца је отприлике око 20ак минута вожње колима, што многи сматрају да је много. Оно што је предност Миљаковца, што може да се дође из више правца, али најбрже је преко Раковичког пута и поред Белог двора. Међутим, линије 47, 48 и 59, које су основ превоза за Миљаковац од центра, дуго путују до Миљаковца, око пола сата и то од Славије, а 47 и 59 су тек прешли половину трасе. Плус ако се заглаве 47 и 48 код Булевара ослобођења, па готово 15 минута пролазе 300 метара. И још не иду најбржим путем, него преко Бањице коју итекако користе становници поменутог насеља. То је зато из разлога што аутобус не може да прође потез од Топчидерске звезде и Милошевог конака и улице која спаја Бели двор и Стари Кошутњак. А гужве код Милошевог конака је тек посебна прича.
3. Повезаност - Поред будућег бувљака пролази само 94. Мало даље стају 3А и 42, као и више линија које стају у Борској. Иако 94 нема лош интервал наиласка, није најбоље повезана превозом, као што је био са претходним бувљаком.
4. Реакција становника - Са премештајем бувљака на Миљаковц су многи грађани изразили незадовољство. Сматрају да су због тога грађани другог реда, да примају "ругло" града и на крају да им је сувишно. Довољно је то што имају тржни центар (БИГ Раковица) у близини који добро ради, као и 2 пијаце (Бањица и Видиковац), које су добро снабдевене.
 
Aktuelna vlast u Beogradu ne razmatra šta narod želi. Tako da ove stavke ne bi ni pročitali.
Sve rešavaju random i u hodu ili samo zapostave.
 
Da ne ulazim u to da li je normalno da buvljak bude na onoj lokaciji, ja sam baš voleo to ruglo na nbg-u samo zbog lokacije i praktičnosti. Nekako je lokacija svima sa NBG usput i bilo mi je jako zgodno da bez gubljenja vremena svratim u ona prva 2 reda kad god mi je trebalo nešto od tehničkih delova itd, znao sam da ću uvek naći sve što mi treba od tih džidža-bidža i da ću izgubiti manje vremena nego da krenem pojedinačno po prodavnicama, pogotovo kad mi je trebalo više različitih stvari.

Mislim da sam na Miljakovac ciljano išao par puta u životu, zbog buvljaka sigurno neću. Ako bude ponuda kao što je bila na NBG, mislim da će lokalcima biti ok.
 
Najsmesnije od svega je sto se potura prica kako je ovo humano izmestanje kako bi uslovi bili bolji, a ne zbog zemljista za zgrade, ali dobro gutao je ovaj narod i vise.
I još se povrh svega plaćaju bilbordi i reklame za otvaranje buvljaka. Mi smo definitivno nebeski narod.
Srecno svima u kontejnerima
 
А што нису направили пословну зграду да у приземљу има локале?
 
Da ne ulazim u to da li je normalno da buvljak bude na onoj lokaciji, ja sam baš voleo to ruglo na nbg-u samo zbog lokacije i praktičnosti. Nekako je lokacija svima sa NBG usput i bilo mi je jako zgodno da bez gubljenja vremena svratim u ona prva 2 reda kad god mi je trebalo nešto od tehničkih delova itd, znao sam da ću uvek naći sve što mi treba od tih džidža-bidža i da ću izgubiti manje vremena nego da krenem pojedinačno po prodavnicama, pogotovo kad mi je trebalo više različitih stvari.

Mislim da sam na Miljakovac ciljano išao par puta u životu, zbog buvljaka sigurno neću. Ako bude ponuda kao što je bila na NBG, mislim da će lokalcima biti ok.
Треба за нас да направе један негде око кванташа најдаље.

Није могао остати где је, то је јасно.
 
Треба за нас да направе један негде око кванташа најдаље.

Није могао остати где је, то је јасно.

Realno i to je daleko, kad bi ciljano išao tamo? :)

Ovako lepo parking kod Comtrade-a ili stanice tramvaja i buseva na 20m, baš je usput. Da ne pričam što je sve skoncentrisano i ponuda je ok. Evo pre mesec dana mi je bio potreban kabl za neki punjač, lopov utičnica, kapa za ventil u kupatilu i nešto oko svetla. Nije da je svaka tezga imala to što mi treba, ali sam opet završio brzo, svi su tu.

Juče sam izgubio sat i po i nisam završio šta sam hteo. Sivonja otkinuo sam prebacivač na usponskom tušu, sad ja mislio to je standardizovano, ali cvrc, obišao sam 5 radnji od Đerma do iznad Cvetka i niko nije imao tako da su sve 3 rupe pola cola, svako je imao neko različito.
 
Па написах најдаље тамо, ал ваљало би да је унутар града, то јесте.
 
Vrh