Заправо је решење врло просто - Урадити све супротно од онога што Београд ради. Дакле форсирање јавног превоза после и других видова транспорта увек и свуда.
Додавање трака у граду класичног али нешто дивљијег европског центра где је улична мрежа малог капацитета је самоубилачки чин. Као када би запушену судоперу покушао да отчепиш тиме што ћеш да одврнеш славину максимално.
Да немате стотине позитивних примера углавном по Европи који вам се одвијају пред носем током читавог вашег животног века па и да разумем овај слепи колски фанатизам. Притом, свакодевно испаштате баш због очигледног примера да никакво проширење не доноси ништа добро, напротив, погоршава проблем (БЗЂ, лево ка Поп Лукиној).
Проширења имају смисла само у изузетним случајевима булевара/улица који су у неким зонама сужени (Деспота Стефана i можда Војвођанска ) или на обилазним деоницама. Све остало води у катастрофу, чему и сведочимо последњих недеља.
Такође, гурање пешака под земљу да би се кола шепурила на површини је директан повратак у корбизијанску аутомобилску дистопију стару 80 година.
Ман'те се флоксула и превазиђених норми. Емпиријски је доказано да су гомила глупости.