Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Krenuli su sa delom između bloka 29 i 30

photo_5881736869404853004_y.jpg

photo_5881736869404853003_y.jpg
 
Moram malo da se osvrnem na "more lanes bro" meme.

Kao i mnogo stvari ne postoji prosto rešenje za saobraćaj. Tj. nije dovoljno uraditi jednu stvar. Dodavanje novih traka jeste rešenje, ali samo ako je to deo rešenja. Znamo svi šta su ostali delovi:
  • bici staze,
  • bolji javni prevoz,
  • denivelacije (bolje tuneli u gradskom jezgru) za saobraćaj,
  • podzemni prolazi za pešake,
  • nove garaže,
  • demotivacija ulaženja kolima u centar grada (poskupljenje parkinga i nulta tolerancija za 4 migavca na sred ulice)
  • SPROVOĐENJE POSTOJEĆIH ZAKONA
 
Заправо је решење врло просто - Урадити све супротно од онога што Београд ради. Дакле форсирање јавног превоза после и других видова транспорта увек и свуда.

Додавање трака у граду класичног али нешто дивљијег европског центра где је улична мрежа малог капацитета је самоубилачки чин. Као када би запушену судоперу покушао да отчепиш тиме што ћеш да одврнеш славину максимално.

Да немате стотине позитивних примера углавном по Европи који вам се одвијају пред носем током читавог вашег животног века па и да разумем овај слепи колски фанатизам. Притом, свакодевно испаштате баш због очигледног примера да никакво проширење не доноси ништа добро, напротив, погоршава проблем (БЗЂ, лево ка Поп Лукиној).

Проширења имају смисла само у изузетним случајевима булевара/улица који су у неким зонама сужени (Деспота Стефана i можда Војвођанска ) или на обилазним деоницама. Све остало води у катастрофу, чему и сведочимо последњих недеља.

Такође, гурање пешака под земљу да би се кола шепурила на површини је директан повратак у корбизијанску аутомобилску дистопију стару 80 година.

Ман'те се флоксула и превазиђених норми. Емпиријски је доказано да су гомила глупости.
 
Poslednja izmena:
Zatvorili su deo u pravcu Sava centra između Antife i Spanskih boraca, tako da se to verovatno završava danas sutra presvlačenjem celog poteza asfaltom.
 
Zatvorili su deo u pravcu Sava centra između Antife i Spanskih boraca, tako da se to verovatno završava danas sutra presvlačenjem celog poteza asfaltom.
Juče popodne je bilo zatvoreno još,
a evo malo pre iz pravca španskih boraca mentoli bez problema skreću u taj zatvoreni deo BZĐ provlačući sw između ograda i znaka za zabranu saobraćaja bez pardona...

Ja ne znam jel ovo murija namerno pred izbore dozvoljava ovo seljačko divljaštvo ili u čemu je fora
 
Video i ja juče. Naravno neki Mercedes SUV, misli da je najpametniji. Ja da sam policija i vlast, za ovo ne da bih uzimao dozvolu, nego pravac psiho-test i da se utvrdi IQ. Kad se utvrdi da je IQ ispod 60, doživotna zabrana polaganja i vožnje.
 
Ma ulazi bukvalno ko stigne, od punta do q7...
Prolazi se i kroz crveno, nasrće se pun gas na pešake kojima je zeleno, vozi se po trotoarima, parkira se gde god...
 
Ma znam, nego sam ja video ovog pa sam napisao. Naravno da to ne zavisi od vozila.
 
Од Шпанских бораца до Антифашистичке борбе скинут је хабајући слој асфалта у смеру ка Сава центру:
IMG_20240510_202021.jpg
IMG_20240510_202054.jpg
IMG_20240510_202156.jpg
IMG_20240510_202302.jpg
IMG_20240510_202322.jpg
IMG_20240510_202335.jpg

Ставили су нове расветне стубове тамо где су правили додатну десну траку:
IMG_20240510_202348.jpg
IMG_20240510_202433.jpg
 
i jos nije vracen (velika je to deonica, ne moze se sve za 3 dana)
 
Tačno, još nisu završili, ali se ne bih složio da im nije bilo dovoljno ova 3+ dana, deo u pravcu Opštine je čini mi se bio završen u tako par dana..

doduše vidi se da je puno mehanizacije, valjda će koliko sutra završiti.
 
У клипу прича о јавном увиду за то, не верујем да ће то скоро иако бих волео да се то што пре реализује. Не би било лоше изградити трамвајску мрежу и кроз Булевар уметности и Булевар Црвене Армије кад се пробије подвожњак.
 
Vrh