Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Истина, али сада су пешачка кретања ка Бранковом мосту и посебно ка Савском мосту отежана са семафорима. А можемо да имамо петље као код Арене где би Карађорђева била у нивоу као аутопут, а правац мост-тунел денивелисан.
 
Изгубио се ме. Немам појма где је код ушћа тунел, и која је улица Карађорђева.
 
Карађорђева је, иначе, денивелисана у односу на Бранков мост, још пре рата.

Код Ушћа не треба ништа да се мења; систем веза треба да остане исти и уз пробијање новог булевара. Тамо све добро функционише.

А ако се заиста инсистира на (по мени погубној) вези Земун - Стари мост (-Газела) обалним булеваром, онда се њега може ставити у подвожњак код Бранковог (јер би надвожњак био естетски неприхватљив). Четворокрака раскрсница у нивоу са свим дозвољеним смеровима - никако.
 
Poslednja izmena:
Према плану др Шапића ту ће бити кружни ток.
 
И за возаче и за пешаке и бициклисте подједнако.
 
nikako da neko prokomentariše ukidanje oko 500 parking mesta zbog izbijanja novog bulevara (200 regularni parking kod inteze + 100 divlji kod generali zgrade) i pravljenja megavelikog kružnog toka u v. popovića (200 mesta regularni plaćeni parking).
kao neko ko tuda prolazi (i parkira) poslednjih 8 godina, mogu odgovrno da tvrdim da je nastavak z. đinđića nepotreban i besmislen, gužva se pravila na ukrštanju v. popovića sa šinama, apsolutno nije bio problem dotok vozila u v. popovića. veza između milentija i vladimira popovića kod hajata već postoji, i ta ulica nikad nije zakrčena (sem u ekstremnim uslovima kada je svuda pakao od gužve). sam kružni tok je nepotrban i besmislen (mogla je obična semafor raskrsnica koja već i postoji ka crown plazi), a tek veličina i sam dizajn je posebna priča. neverovatno je zaista šta su uradili i da nema niko iole stručan i pismen pismen da projektuje saobraćajnicu ...
 
nikako da neko prokomentariše ukidanje oko 500 parking mesta zbog izbijanja novog bulevara (200 regularni parking kod inteze + 100 divlji kod generali zgrade) i pravljenja megavelikog kružnog toka u v. popovića (200 mesta regularni plaćeni parking).
kao neko ko tuda prolazi (i parkira) poslednjih 8 godina, mogu odgovrno da tvrdim da je nastavak z. đinđića nepotreban i besmislen, gužva se pravila na ukrštanju v. popovića sa šinama, apsolutno nije bio problem dotok vozila u v. popovića. veza između milentija i vladimira popovića kod hajata već postoji, i ta ulica nikad nije zakrčena (sem u ekstremnim uslovima kada je svuda pakao od gužve). sam kružni tok je nepotrban i besmislen (mogla je obična semafor raskrsnica koja već i postoji ka crown plazi), a tek veličina i sam dizajn je posebna priča. neverovatno je zaista šta su uradili i da nema niko iole stručan i pismen pismen da projektuje saobraćajnicu ...
Jel si video na šta liči izlazak iz sa tog parkinga u 5? Btw, ukidanje parking mesta je najefikasnija borba protiv automobilskog saobraćaja. Nekada sam i ja tu parkirao a živeo tri bloka dalje. Lenjost na max. A da nisam mogao da nađem mesto išao bih peške/busom... I nije tačno da je Vladimira Popovića kod Hajata uvek prohodna, to je horor od ulice, posebno pred novogodišnje praznike.
 
nikako da neko prokomentariše ukidanje oko 500 parking mesta zbog izbijanja novog bulevara (200 regularni parking kod inteze + 100 divlji kod generali zgrade) i pravljenja megavelikog kružnog toka u v. popovića (200 mesta regularni plaćeni parking).
kao neko ko tuda prolazi (i parkira) poslednjih 8 godina, mogu odgovrno da tvrdim da je nastavak z. đinđića nepotreban i besmislen, gužva se pravila na ukrštanju v. popovića sa šinama, apsolutno nije bio problem dotok vozila u v. popovića. veza između milentija i vladimira popovića kod hajata već postoji, i ta ulica nikad nije zakrčena (sem u ekstremnim uslovima kada je svuda pakao od gužve). sam kružni tok je nepotrban i besmislen (mogla je obična semafor raskrsnica koja već i postoji ka crown plazi), a tek veličina i sam dizajn je posebna priča. neverovatno je zaista šta su uradili i da nema niko iole stručan i pismen pismen da projektuje saobraćajnicu ...
Nastavak Bul.Z.Đinđića je apsolutno smislen i potreban, ali mega-kružni tok i ukidanje XXX parking mesta je katastrofa od projekta, ko god da ga je radio, sa tim sam saglasan. Takođe, nisu samo parking mesta štetovali već su i bespotrebno ušli u levu traku bulevara u smeru prema Ušću. Mnogo manji kružni tok bi bio sasvim funkcionalan a ostalo bi još mesta za parking.
 
Па да, то је шири план, али овај продужетак булевара и кружни ток могу да буду функционални и сами за себе.
 
Па да, то је шири план, али овај продужетак булевара и кружни ток могу да буду функционални и сами за себе.
Ako im ovoliko treba vremena za najobičniji kružni tok, koliko će im trebati da prokopaju taj tunel, ili da naprave tzv. turbo kružni tok?
 
Toliko price o uslovima, projektovanju, dozvolama....i sta onda naidju slucajno na gasovod? Pa zar pre svega nisu znali gde je gasovod?
Sta god da izmestaju, mesecima nema radnika, mislim da su ukupno radovi do sada bili mozda 15 dana.
Cemu onda uopste postavljanje rokova kad ni jedan jedini ne moze biti ispostovan?
Ne smem ni da pomislim na tu izgradnju tunela tu realno niko ne zna sta je ispod.
 
Ништа чудно кад је Чучковић координатор служби.
 
IMG-8661b0b105ad422321963382be96aa82-V.jpg
IMG-29a7998ba6426bed46f9042a9752f882-V.jpg
IMG-a9b228acec2fcd35ea7163ea751a9f80-V.jpg
IMG-f351f48bdc9a162dc08ede7f012efb46-V.jpg
IMG-7b17f8d8ec9d62a934cc1a8a2fdb92ef-V.jpg
IMG-689716412d4b9584826ad88fd0755a89-V.jpg
IMG-d9167506c40dd79480c2eebd023e65d9-V.jpg
 
Врхунац безобразлука је издрндан тротоар, блато и шодер у Миленија Поповића (последње две слике), који стоје тако неколико месеци, а потребно је неколико сати посла да се доведу у цивилизовано стање.
 
Kad sam prolazio pre par dana iz pravca Sajmišta, nije bilo nikakvog znaka upozorenja da su u Vladimira Popovića neki radovi i da je uklonjen sloj asfalta na levoj strani ulice.
Potpuna divljina.
 
Vrh