Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Screenshot (41).png


Ja sam izgleda nešto propustio, došlo je do izmene projekta, biće ne jedan nego dva velika kružna toka na kratkom rastojanju?
 
"Sistem" od ukupno 4 kružna toka na prilazu/silasku sa Brankovog mosta? Ili 5 kom (ovaj jedan je baš u liniji mosta)?
Oukej.....:oops:
 
Биће пет кружних токова, један на крају Зорана Ђинђића, један испред Савског моста, један испред Бранковог моста, један код 6. каплара и још један код парка пријатељства. Весело.
 
Tu kod Ušča je trebalo raditi denivelisano ukrštanje, koštalo bi više ali bi stvarno unapredilo stanje. Ovo ti je na nivou da gradiš kružne na autoputu, jer je ovo jedna od najopterećenijih tački u gradu.
 
Све то треба денивелисати, и преусмерити Пупинов булевар на Савски мост, a Теслин на Бранков.
 
Ja otocetka govorim da je saobracjnica preko sajmište trebala ići na stubovima
1.kod zaricevog mosta kruni tok deniveliaan kao kod arene
2.kod brankovog mosta isto kružni tok denivelisan kao kod arene
3.ostala 3 kružna mogu na zemlji ostati
Ovako sad uraditi polu rešenje i kroz par godina ispravljati kad bude haos
Umjesto da urade simulaciju u programu i objave je ako imaju konje
 
Tu kod Ušča je trebalo raditi denivelisano ukrštanje, koštalo bi više ali bi stvarno unapredilo stanje. Ovo ti je na nivou da gradiš kružne na autoputu, jer je ovo jedna od najopterećenijih tački u gradu.
Апсолутно си у праву. Кружни токови су бољи од обичних семафор раскрсница али ово дефинитивно није добра локација за било шта осим денивелисане раскрснице. Барем овај први ”кружни” после Бранковог је требало да буде денивелисана раскрсница. Такође ова следећа раскрсница са Владимира Поповића исто има да буде хаос у том кружном току због наставка ка улазу у ТЦ Ушће. Јесте се смањио број људи који тамо иде од како се отворило неколико ТЦ-а са друге стране Саве али опет када сам био скоро је био хаос.
 
Нема смисла правити денивелисане петље у центру града. Нисмо ваљда у Тексасу.
 
Ma Brankov most bi trebao da ima, u smeru prema NBG, jedno desno skretanje koje bi se nastavljalo ispod zemlje/rampe mosta i uključivalo u ul. Vladimira Popovića.
Da tako nešto postoji, a ne postoji, ubrzalo bi se "pražnjenje" centra grada u pravcu prema savskim blokovima (drugačija saobraćajna slika na semaforu kod Hajata, duž palate Srbija i dalje) i smanjio bi se drastično broj vozila na pravcu od mosta prema Opštini.
Ali, pošto je izgrađen TC Ušće sa svim onim podzemnim etažama tako nešto je sada jako teško izvodljivo, a da valja.
 
Оно у Димитријали је у форми градске раскрснице, и пешачки токови и визуре нису нешто нарушени. То је сасвим ОК.

Али, овде би се радило о претварању великог дела садашњих зелених површина у приступне рампе и петље налик панчевцу, или мосту на Ади. Пешаци би били протерани у корист бетона и запуштених простора испод.

И то у центру града. Немојте људи ко бога вас молим.
 
Може и петља да се пројектује добро за пешачка и бициклистичка кретања. Некад су петље хуманије од раскрсница. Она раскрсница пута за стари мост и Карађорђеве је једна од најнехуманијих.
 
И на северу Шведске некад има више Сунца, него у Београду.
 
Vrh