Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

1000019079.jpg
1000019078.jpg
1000019082.jpg
1000019080.jpg
1000019081.jpg
 
Од сутра затварају деоницу где су правили нише за аутобуске станице да би је пресвукли новим асфалтом.
 
Ne znam zasto danas ona ostrva u milentija popovica kod pesackog gde je delta holdinga rasturaju? Nije valjda da hoce jos jednu traku da zabodu da bude 2+3? Pre nekoliko godina je gradsko zelenilo tu sadilo biljke a sad ovi ruse
 
Gde neće, biće 3+4, razlupali su i ivičnjak kod šina tu će da skreću ovi iz nove ulice, a tamo gde su bile biljke će izgleda biti traka za skretanje. Pešake i ostale ko šiša, sad imaju rulet 3+4 šanse da će neko da proleti kroz crveno i da ih pokosi, bravo!

radoviz.jpg
 
Овакво лево скретање постоји и у супротном смеру и то се види на слици, мени више смета што су у делу Булевара Зорана Ђинђића који је сад затворен за саобраћај остругали и нов асфалт у левој траци.
 
Do danas sam bio ubeđen da je ovo najbezobrazniji i najnepotrebniji potez gradske vlasti otkad je AŠ čuvar fotelje (a možda i duže) dok nisam čuo za ovu eksproprijaciju kod NBS na Slaviji.

Lep bulevar, načet onim kretenskim parking mestima, ali lep. Prijatan i za vožnju i za pešake, osim onog dela gde je brza hrana i gde nema čovek gde da proše. Lako se prelazilo sa jedne na drugu stranu. Neću ovde navoditi primere iz drugih opština ali evo npr. Tošin bunar, T5, Grčka pa i deo BZĐ kod Carine su primeri samo sa NBG gde je 300x potzrebnije bilo uraditi proširenje/probijanje.
 
S obzirom da su napravili nišu za stajalište pred raskrsnicu sa Milentija Popovića i da će na toj raskrsnici sada moći i pravo da se ide, biće zanimljivo videti koliko će problema imati autobusi sa 68 i EKO1 da se prestroje u najbližu traku za levo...
 
Jel me to oči varaju ili su oni stvarno ostavili i mogućnost polukružnog okretanja preko parkinga u V. Popovića neposredno pred kružni tok? Možda ste i pričali o ovome al' nisam ispratio.
 
A saobacajnica kod kraunplaze koja izlazi u novi bulevar prati ga i izlazi na kružni tok preko trotara to je ok i to je bezbedno
 
Идентични излаз има и паркинг после кружног тока.
 
pa moraju vozila i da izađu sa parkinga, ovako je efikasno...

inače polukružno preko parkinga svi odrade još jedno 200 metara pre iz pravca gazele, gde postoji isto ulaz izlaz sa drugog parkinga :D
 
Izlazak sa parkinga ne bi smeo da bude toliko blizu isljučenja iz kružnog toka.

Uostalom, i ovi pešački su preblizu isklučenja iz KT-a.
 
Niti bi ukaz u parking trebalo da bude toliko blizu uključenja u kt. Već vidim gomilu naglih kočenja pred kružni tok od osoba koje misle da levi migavac signalizira prolazak kroz kružni tok sa 80kmh.
 
Мени се чини да би обрнуто, излазак из паркинга ка кружном току, имало више смисла.
 
Naglih kočenja na prilazu u ne bi trebalo da bude, pošto se u prilasku KT po prirodi i logici usporava, a neposredno pre uključenja u KT je i pešački prelaz. Tako da ako već ima gušćeg saobraćaja, zaustavljanje na ulasku u KT će usporiti dolazni saobraćaj i brzina neće biti uzrok udesa - ljudski faktor (glupost ili nepažnja vozača) je već druga stvar.

Uključenje i nije toliki problem, i zastoj zbog udesa ispred uključenja ne blokiraju/usporavaju sam kružni tok i ostale ulivne pravce, već samo onaj pravac u kojem se desio udes.

I ovde neki projektanti uče kroz praksu i na greškama... :rolleyes:
 
Vrh