Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Tramvaj je odavno izgubio svoju funkciju da hiljade radnika transportuje do svojih radnih mesta(fabrika), tramvaj obilazi gotovo sve važne centre u Rakovici(Kanarevo Brdo, Miljakovac, Stara Rakovica Knezevac, Stari Kosutnjak) suludo je zadržati tramvaj obzirom da imamo već železnicke šine koje bolje povezuju Rakovicu sa ostatkom grada. Ja živim u Rakovici suludo mi je što je sada propuštena prilika da se tramvaj priblizi na neki način bar tim centrima mesnih zajednica i da ih bolje uveže sa železnickom stanicom u Rakovici i da se pusti jedan krak ka Voždovcu da se poveže sa okretnicom na Banjici i napravi prsten sa mnogo mogucnosti i novih linija, čak nisu morali ni Topčiderku da izmeštaju vec su tramvaj mogli da provuku kroz naseljeni deo i povezu te ljude. Tramvaji će i posle ove velike rekonstrukcije biti prazni jer ih sa ostatkom saobraćajnog sistema u Rakovici povezuje samo 42 linija koja ide na 45 minuta. Da su se više fokusirali na konkretne stvari da sa tim parama se mnogo više odradi umesto ove šminke jer se fakticki dodaju dve trake jos plus ajde hvala im i trotoar do Ade. Ali to je to niko nije razmisljao da se trasa tramvaja bolje pozicionira novim okolnostima i novom vremenu.
 
Kada se bude uspostavila linija Kneževac - NBG, preko Mosta na Adi, biće korišćen tramvaj znatno više.
 
Не размишља се у правцу ширења трамваја од Раковице преко брда до Бањице, вероватно стога што је тролејбус успешније средство у савладавању успона, сем тога у случају квара једног, други може да га престигне, што са трамвајем није случај. Тако да би будућу везу са метро линијама на Бановом брду и на Коњарнику у незнаној нам будућности могли да чине - тролејбуси.

пс. Какве везе има измештање реке и пролазак трамваја кроз насељене делове ? И како би воз могао да замени трамвај, кад је како кажеш трамвај изгубио функцију да превози масе, а воз је предвиђен за масовнији превоз од трамваја ...
 
Без бриге, биће изграђен неки велики стамбени комплекс у кругу бивших ИМРа и 21. маја тако да ће бити путника за трамвај.
 
Bolje tu da prave stanove, bliže gradu, okruženi zelenilom nego da unište Makiško polje.
Samo da reše problem vode kad su ogromne kiše.

Da je pameti i da su proširili tramvajski kolosek tramvaj je mogao da koristi prugu i da produži liniju ka Resniku a možda i dalje. Ovako ostaje gomila pruga koje zauzimaju lep prostor.
Proga će imati smisla i kada se pusti linija Rakovica-Banovo Brdo.
 
Пруге у топчидерској долини ће бити уклоњене, јер више немају циљ, али зато ће остати тај ауто пут кроз сред долине коју дели на два дела и тако оставља две сужене природне целине уместо да је ишао трасом пруге, ивицом брда на коме је шума Кошутњака. На тај начин би већи део природне целине остао природан и погодан за примерене садржаје како се свуда у свету уређују велике градске природне целине.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689743#p689743:3vwvbr1m je napisao(la):
Žika » Tue Dec 17, 2019 10:38 am[/url]":3vwvbr1m]Bolje tu da prave stanove, bliže gradu, okruženi zelenilom nego da unište Makiško polje.
Samo da reše problem vode kad su ogromne kiše.

Da je pameti i da su proširili tramvajski kolosek tramvaj je mogao da koristi prugu i da produži liniju ka Resniku a možda i dalje. Ovako ostaje gomila pruga koje zauzimaju lep prostor.
Proga će imati smisla i kada se pusti linija Rakovica-Banovo Brdo.


Po nekoj prici ce i graditi stambeni kompleks tu. Koristio se taj tramvaj u spicu jako lepo, to sto ljudi ne ispadaju iz njega ne znaci da ga treba gasiti. Treba da postoji izbor. Ko hoce da razgleda naselja, da vidi ima li guzve oko Banjice itd, moze slobodno da koristi autobuse. :)
 
Крај пун зеленила, близина Новог Београда, Бановог брда, Аде, обилазнице.....биће ово једно од лепших места за живот у Јужном Београду...

Чекам само да се општинари сете Канаревог брда , и среде ону циганију око Максија, обележе места за паркинг на улицама, да комшије не остављају пластичне канте и камење.. Изгледа као Исламабад.

Оно ругло од Чачанина до Пет солитера да не помињњем, депоније са обе стране пута. Ужас. Кад се отвори Патријарха Павла, нежу више крочити у Борску...
 
Bice ali je i dalje povezanost losa, tj nije ni povezanost koliko duzina putovanja. Eto trojka kad krene na NBG imace 2 linije pored 94 koja jedina iz tog kraja ide na NBG i uvjek je fullirana, a od npr. arene ti treba nekih sat vremena do Miljakovca.
Kad bi se ovaj bulevar prosirio cjelokupan onda bi vec dobro bilo, a s obzirom da ce to bit jednog dalekog dana makar crne tacke koje su u sustini 3 semafora (Vareska, Pere Velimirovica i Bulevar vojvode Misica, mada i onaj "Bulevar" vojvode Putnika je tek interesantan al makar nema redovnih zakrcenja. I na drugu stranu da se rijesi problem na Trosarini i toj samoj raskrsnici prije i da se malo lakse dise.
 
Južni Beograd(jes' širi pojam) je daleko najbolji deo za život još da se bolje organizuje prevoz, smanji zavisnost od automobila i biće svetski...
 
Evo, baš pričam pre neki dan sa ženom iz Resnika koja radi u centru. Pre je koristila voz, ali sada voz ide na sat vremena i pomerili joj pre neki dan polazak ka Resniku sa 17:20 na 17:10 i nema šanse da stigne (a pre je kako tako stizala).

Šta je problem da već sada idu vozovi na pola sata (15 minuta) kao pre?

I da završe ovo šta trenutno rade u Bulevaru patrijarha Pavla, ostaje nezapočeto spajanje sa Mostom na Adi koje je usko grlo.

ps: Da li P u "Patrijarha" u naslovu teme treba da bude veliko slovo?
 
Za 15 minuta ka Ovci nema ni kapaciteta ni kompozicija (ide i teretni saobracaj sad sav tom trasom), bilo vec u drugim temama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690153#p690153:2tvqwrcl je napisao(la):
astrodule » 18 Dec 2019 11:06[/url]":2tvqwrcl]ps: Da li P u "Patrijarha" u naslovu teme treba da bude veliko slovo?
Titule, u šta spada i ovo, se po pravilu pišu malim slovom.
 
Da da, ispravio sam naziv teme.
 
Prošao sam danas bajsom. Situacija je manje više ista kao i ranije. Jedan bager je kao nešto kopao, dva kamiona se smucala po gradilištu i to je to. Najviše peska je nasuto oko raskrsnice (tu je otprilike u nivou sa putem).
 
Raskrsnica P.Dimitrija i ul. Pere Velimirovica 1944 .
 
Sinoć sam primetio nešto novo vezano za ovaj projekat. Osim ovih radova o kojima se inače piše, juče sam video u prolazu da se lagano
čisti prostor unutar kompleksa bivšeg IMR-a. Posekli su stabla, žbunje i slično. To je onaj prostor koji je nedavno prešao u vlasništvo
privatnog lica, ako se sećate.

Sa kopanjem tla se stiglo do one velike krivine (tkzv Požarevačka rampa), a nastavljeno je i čupanje tramvajskih šina i pragova na dugom
pravcu ka nekadašnjoj benzinskoj stanici NIS Topčider. Ostalo je još možda 200 do 300 metara da se ukloni sav šinski deo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690153#p690153:dyay89n7 je napisao(la):
astrodule » 18 Dec 2019 10:06 am[/url]":dyay89n7]Evo, baš pričam pre neki dan sa ženom iz Resnika koja radi u centru. Pre je koristila voz, ali sada voz ide na sat vremena i pomerili joj pre neki dan polazak ka Resniku sa 17:20 na 17:10 i nema šanse da stigne (a pre je kako tako stizala).

Šta je problem da već sada idu vozovi na pola sata (15 minuta) kao pre?

I da završe ovo šta trenutno rade u Bulevaru patrijarha Pavla, ostaje nezapočeto spajanje sa Mostom na Adi koje je usko grlo.

ps: Da li P u "Patrijarha" u naslovu teme treba da bude veliko slovo?

Tako sam i ja isao dok je isao na pola sata sa vidikovca, tj. iz rakovice. Cim su ukinuli jedan polazak prestao sam jer ne postoji alternativa kad propustis jedan polazak, nema vise ni 3ke za rezervu, prepesacis pola kilometra da dodjes do stanice propustis voz i onda se roknes jer izgubis jos 15 minuta da prepesacis do prve stanice da onda hvatas autobus kome kroz guzvu treba sat vremena a vec si izgubio pola sata. Idiotizam. Cesto mi se desavalo da prevoz 2 stanice od meka cekam po 15 minuta i ne stignem na voz. Katastrofa. Na kraju sam presao na E2 jer njemu treba pola sata, kad se sve sabere bar nema cimanja jedino sto nekad i njega nema po 20 minuta pa popizdim ali jbg bolje ne moze.
 
Da , juce sam prosao pored kompleksa fabrika i neverovatno koliko je to sve bilo zaraslo svo šiblje i drvece su posekli prostor je oživeo neverovatno. Stara upravna zgrada u odlicnom stanju koja je izgradjena pre 2 svetakog rata. Ceo prostor je manje sablasan sada, mogu da zamislim kad se tu bude izgradilo novo naselje sa setalistima i lepim zgradama . Nego nesto drugo me kopkalo u povratku a to je koliko pokvarenih bandera je na Rakovačkom putu od Miska kranjca do Vareške 10 stubova ne radi a od Vareške do Pere Velimirovića ni jedan stub ne radi i poslao sam prijave JKP Javna rasveta. Sramota da i onako mračna opština Rakovica zbog neodržavanja bude sablasna i još jezivija nego što je inače.
 
Počeli su da vade šine i ka raskrnsnici sa Vareškom. Ali to sve i dalje ide baš traljavo tj u skladu sa planom :D.
P.S. Baš sa prozora gledam očišćen deo u IMR. Ogroman ravan prostor. Samo da ne dignu tržni centar na tom mestu
 
Oko nadvožnjaka i malo ipod njega. Baš sam se juče šetao tuda i skontao da je to poprilično lepo parče zemljište, oprilike jednakostranični trougao sa stranicama od po 200-250 m
 
Ne znam kako bi vam se svidela ideja, al bilo bi super da opština otkupi upravnu zgradu Imr-a i tu preseli kulturni centar i oformi neki muzej i galeriju i napravi multifunkcionalni prostor mislim na opstini veličine Rakovice to hronično nedostaje plus lokacija je idealna jer je povezano sa celim gradom.
 
Vrh