Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Moguće da grešim ali učinilo mi se da je vesić u nekoj od izjava pomenuo izmenu plana pošto je ukinuta železnička pruga radi što manjih intervnecija na strani gde se nalazi park.
 
То би ваљало да се уради на најспорнијем делу, од раскрснице УМП до преласка преко Топчидерке. Ту је пруга бескорисна апсолутно, а парк уређен. После преласка преко Топчидерке парк више личи на шуму. А мени се и свиђа независни део трамвајске пруге кроз парк од Топчидерске ноћи до трамвајског мостића преко Топчидерке.
 
Zemlja u kojoj je lakse ukinuti prugu nego kafanu da prodje prosirenje ulice...
 
Нови мост у ул. Пере Велимировића:



Још нису завршени сви радови на Топчидерки, ни узводно, ни низводно од моста:
(узводно)










(низводно)











Мост на сувом:



Од старог корита је остао само овај део око старог моста:



 
Vesić: Počela izgradnja nove deonice Bulevara patrijarha Pavla u sklopu proširenja jedne od najvažnijih gradskih saobraćajnica

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić obišao je danas radove na izgradnji nove deonice Bulevara patrijarha Pavla u Rakovici, jedne od najvažnijih saobraćajnica i osnovne saobraćajne veze Rakovice i Vidikovca sa Mostom na Adi. Radove su obišli i pomoćnik gradonačelnika Aleksandar Marković, član Gradskog veća Filip Marjanović, gradski sekretar za komunalne i stambene poslove Nikola Kovačević, kao i predsednik opštine Rakovica Vladan Kocić i državni sekretar u Ministarstvu unutrašnjih poslova Milosav Miličković.

Bulevar patrijarha Pavla je magistralna saobraćajnica, preko koje će se povezati Most na Adi sa Spoljnom magistralnom tangentom i budućim mostom preko Ade Huje, a saobraćajnica predstavlja i vezu sa obilaznicom oko Beograda.

– Svi koji koriste ovaj bulevar znaju kakve su gužve „u špicevima” jer oni koji su sagradili Most na Adi nisu sagradili pristupne saobraćajnice mostu. Pre dve godine uradili smo pristupne saobraćajnice sa novobeogradske strane i spojili Tošin bunar s mostom, a sada je na red došla saobraćajnica prema Košutnjaku. Tek kada sve ovo završimo, možemo da kažemo da je Most na Adi konačno završen – rekao je Vesić.

Deonica Bulevara patrijarha Pavla, dužine 1.875 metara, prostiraće se od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića.

– Bulevar će tako imati po dve saobraćajne trake u oba smera, a u sredini će se nalaziti tramvajska pruga postavljena na izdignutoj tramvajskoj baštici. Radovi na izgradnji saobraćajnice veoma su zahtevni i obuhvataju polaganje četiri kilometra šina i isto toliko elektrovodova, zatim postavljanje 49 stubova kontaktne mreže na kojima će se nalaziti i javno osvetljenje povezano sa preko 3,5 kilometara kablova za napajanje, a ispod saobraćajnice biće položeno oko devet kilometara vodovodnih i kanalizacionih cevi. Geotehnička istraživanja su pokazala da postoji visok nivo podzemnih voda, tako da će se tlo ispod saobraćajnice zameniti. S obzirom na predviđeno teško saobraćajno opterećenje, ispod kolovoza će se vršiti iskopi i zamena materijala na dubini od oko jedan metar – poručio je zamenik gradonačelnika Vesić, dodajući da je vrednost ovog posla 1,385 milijardi dinara.

Duž trase nove deonice bulevara predviđena su po dva stajališta javnog prevoza opremljena urbanim mobilijarom, kod Ulice Pere Velimirovića i kod „Mosta za Prokop”. Tokom trajanja radova, nijednog trenutka neće biti zaustavljanja postojećeg saobraćaja, koji će se normalno odvijati putem kojim sada ide.

– Kada završimo dve potpuno nove trake i tramvajske šine, postojeći saobraćaj prebacuje se na njih, a tada će se rekonstruisati postojeće trake. Na kraju, imaćemo direktnu vezu Rakovice sa Mostom na Adi preko modernog bulevara sa četiri saobraćajne trake, što će značajno rasteretiti saobraćaj u ovom delu grada i smanjiti gužve koje postoje od otvaranja Mosta na Adi – kazao je Vesić.

Vesić je precizirao da je bilo neophodno, kako bi današnji radovi počeli, da se izmesti korito Topčiderske reke, što je Grad Beograd radio prethodne godine.

– Prošle godine smo izmestili korito Topčiderske reke, uredili ga i tako dobili prostor za izgradnju novog bulevara. Uradili smo novi most na Pere Velimirovića i zacevili Kaljavi potok – rekao je Vesić i dodao da se Bulevar patrijarha Pavla nalazi na novoj unutrašnjoj obilaznici u Beogradu koja će povezivati Most na Adi sa novim mostom kod Ade Huje, koji počinje da se gradi 2021. godine.

– Da bismo povezali ova dva mosta, neophodno je da proširimo ulice Pere Velimirovića, Borsku, Crnotravsku, Save Maškovića, petlju „Lasta”, a potom preko Malog Mokrog Luga i zaobilazeći Mirijevo da dođemo do mosta kod Ade Huje. Sve ove ulice će biti proširene i imaće četiri saobraćajne trake – istakao je Vesić.

Vesić je dodao da Grad Beograd priprema tender i za izgradnju poslednje deonice Bulevara patrijaha Pavla – od Košutnjaka do Mosta na Adi.

– Kako bismo obezbedili vezu i ovog bulevara sa Mostom na Adi, koristićemo postojeći železnički koridor da ne bismo ulazili u Topčiderski park. Radimo na projektovanju i rešavanju imovine i čim to završimo, raspisujemo tender i za ovu deonicu. Tek kada to završimo, kao i Topčiderski tunel, moći ćemo da kažemo da konačno može da se priđe Mostu na Adi – naglasio je Vesić, podvlačeći da će svi ti dodatni radovi oko Mosta na Adi grad koštati dodatnih od 120 do 140 miliona evra.

Vesić je na kraju poručio da su ovi radovi primer kako Grad Beograd podjednako tretira sve gradske opštine i kako planski završava poslove od velike važnosti za građane. Ovako se menja grad i ovako se rešavaju problemi kako u centru tako i drugim delovima Beograda, zaključio je Vesić.

izvor: beograd.rs
 
Da li se kada se kaže rekonstrukcija Bulevara Patrijarha Pavla i povezivanje Rakovice i Vidikovca sa Mostom na Adi misli na rekonstrukciju samo Bulevara Patrijarha Pavla do Pere Velimirovića ili rekonstrukciju celog pravca do Rakovice, Kneževca ili možda obilaznice? Ukoliko je ovo prvo u pitanju, onda to nekako i nema preterano smisla jer od Rakovice prvo treba stići do semafora kod Pere Velimirovića.
 
:p
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660225#p660225:267qliz4 je napisao(la):
beobike » Sat Sep 14, 2019 8:43 pm[/url]":267qliz4]Da li se kada se kaže rekonstrukcija Bulevara Patrijarha Pavla i povezivanje Rakovice i Vidikovca sa Mostom na Adi misli na rekonstrukciju samo Bulevara Patrijarha Pavla do Pere Velimirovića ili rekonstrukciju celog pravca do Rakovice, Kneževca ili možda obilaznice? Ukoliko je ovo prvo u pitanju, onda to nekako i nema preterano smisla jer od Rakovice prvo treba stići do semafora kod Pere Velimirovića.
Rade fazno, kako bi minimalizirali duže obustave saobraćaja, a i zgodno je za politički marketing. Koliko sam skontao predvidja se rekonstrukcija celom dužinom, ali u ovoj fazi rade samo na potezu od P.Velimirovića do srušene pumpe (1,8km). Faza od Topčidera (srušene pumpe) do UMP čini mi se opet podrazumeva i izmeštanje korita reke, a za deo od PVelimirovića ka obilaznici se radi tek radi dokumentacija. Neće skoro
 
Када се направи траса на месту пруге у Топчидеру, да ли ће се Булевар војводе Мишића који пролази кроз некадашњи дворски врт у Топчидеру, затворити са моторни саобраћај што би значајно повратило вредност врта који је леп и данас, али пресечен улицама и нападнут буком и загађењем губи на вредности коју би могао да има.
 
U tom slučaju bi sav saobraćaj iz Teodora Drajzera morao da skreće levo pa desno u Bulevar patrijarha Pavla , što bi praktično značilo da moraju da obilaze oko parka.
 
Taj pravac bi ostao ali bi trebalo zatvoriti ulicu od železničke stanice do tog pravca kod konaka. Ili tuda trasirao tramvaj.
 
Из Драјзерове лево поред Конака и право, као и сада до Булевара патријарха Павла који ће повезивати Раковицу са мостом на Ади и пролазити поред железничке станице Топчидер - трасом садашњих колосека.

Таквим решењем може да се укине садашњи правац који је део Булевара војводе Мишића који пролази кроз сам врт, од Топчидерске ноћи до Конака то јест раскрснице , објашњење је за оне који ретко посећују Топчидер и топчидерски врт, који је наш мали Версај, а таквих је много, а много више је оних којима је тај врт само декор за њихову вожњу колима.
 
I ja mislim da je to preveliko zaobilaženje parka. Taj park je vrlo lep, ali do njega doći je praktično nemoguće.

Ostaje nada da će saobraćaj kroz park da se mnogo smanji, a ako se već nešto može uraditi, to je ukopati taj kolovoz i spojiti dva parka. Nije previše skupo, ali je to ipak naučna fantastika za Grad koji već godinama ne može da napravi ni jednu podzemnu garažu.
 
Мени искрено највише смета раскрсница код конака и најрадије бих је изместио.
 
То је кључна ствар, али то је једино могуће решењем са денивелисаном раскрсницом, али с обзиром на нагиб Драјзерове...

До лепог врта је могуће доћи и јавним и личним превозом и то бројним улицама, а и ако се неке укину увек ће моћи да се дође и трамвајем и булеваром који ће пролазити поред железничке станице Топчидер, али и Драјзеровом .Тек да би боље разумели и они који нису из Београда и они који се очигледно праве Енлези...
 
190916-bulevar-patrijarha-pavla-01.jpg

190916-bulevar-patrijarha-pavla-02.jpg

190916-bulevar-patrijarha-pavla-03.jpg

190916-bulevar-patrijarha-pavla-04.jpg

190916-bulevar-patrijarha-pavla-05.jpg

190916-bulevar-patrijarha-pavla-06.jpg

190916-bulevar-patrijarha-pavla-07.jpg

190916-bulevar-patrijarha-pavla-08.jpg

190916-bulevar-patrijarha-pavla-09.jpg
 
Prva faza 500 dana, druga faza 500 dana i treca faza 500 dana, dobijemo grubu racunicu da za 5 godina se nece vratiti tramvaj u Rakovicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660225#p660225:131f13yq je napisao(la):
beobike » Sat Sep 14, 2019 8:43 pm[/url]":131f13yq]Da li se kada se kaže rekonstrukcija Bulevara Patrijarha Pavla i povezivanje Rakovice i Vidikovca sa Mostom na Adi misli na rekonstrukciju samo Bulevara Patrijarha Pavla do Pere Velimirovića ili rekonstrukciju celog pravca do Rakovice, Kneževca ili možda obilaznice? Ukoliko je ovo prvo u pitanju, onda to nekako i nema preterano smisla jer od Rakovice prvo treba stići do semafora kod Pere Velimirovića.

ne samo to, nego je pere velimirovica - bahtijara vagabazde - save maskovica... glavni pravac, sad dal to spada u UMP ne znam tacno, ali se posmatra kao prioritetni pravac u gradu, mnogo vazniji od nastavka patrijarha Pavla
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661063#p661063:3nwopo3s je napisao(la):
biftek » Tue Sep 17, 2019 12:39 pm[/url]":3nwopo3s]Prva faza 500 dana, druga faza 500 dana i treca faza 500 dana, dobijemo grubu racunicu da za 5 godina se nece vratiti tramvaj u Rakovicu.

Nazalost, tako nekako. Iskreno, pitanje je da li ce ostale faze biti "samo" 500 dana obzirom na to da su prilicno komplikovanije od ove prve.
 
Pozdrav svima.

U delu rečnog korita koje se nalazi od mosta, pa uzvodno ka sportskom centru Rakovica se još uvek radi. Prva faza još nije završena.
Od mosta ka gradu nisam mogao da primetim nikakve radove još uvek, 20 dana nakon zvanične objave početka druge faze. Pročitao sam
da se izvode nekakvi radovi slabog intenziteta (raščišćavanje terena, obeležavanje i sl.). Odokativnom metodom, to se ne vidi.

Nego, druga stvar mi je interesantna. Juče sam prošao peške onim delom trase koju planiraju da rade u trećoj fazi (od tramvajske
okretnice u Kneževcu ka Rakovici) i ne mogu da se otmem utisku da taj deo bespotrebno stoji u mestu. Sada kada tramvaji miruju,
idealna je prilika da se uklanjaju šine, kontaktni stubovi i mreža. Za to je potrebna samo potrebna dobra volja gradske uprave. ali,
čemu žurba ?
 
Naravno, ali ne postoji koordinacija niti želja da se poslovi što pre odrade. A nemaju ni dovoljno radnika koje su spremni da plate. Ja se samo nadam da će ljudi koji tuda prolaze svaki dan da shvate nesposobnost ove vlasti pa da to pokažu na izborima. Na žalost, kalendarčić, blokčić, upaljač, kilo brašna i šečera, pašteta i litar ulja su dovoljni da ljudi zaborave na bitne stvari.
 
Na žalost, nemamo javnost koja je naučena kritičkom razmišljanju i principu odgovornosti. To ne dobija izbore, pa nam je tako kako je. Često idem ovim pravcem, bar nekoliko puta nedeljno kada sam u BG i mogu da kažem da sam zapanjen kako cela Rakovica i Miljakovac odavno nisu izašli na barikade...
 
Vrh