Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Kod 219, izvora zagađenja,prestao sam da čitam.

Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
 
Ali si ipak morao da komentarišeš, i to samo naslov? Da si pročitao ne bi postavljao glupa pitanja.
 
beobike":3aob5p3k je napisao(la):
Ali si ipak morao da komentarišeš, i to samo naslov? Da si pročitao ne bi postavljao glupa pitanja.
Pošto si toliko pametan,ti koliko sutra očekuj,planinski potok, kada toliko voliš da čitaš tekst do kraja.

Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
 
Ma jok, prvo da zagadimo, a onda da zatrpamo. U sledećoj iteraciji asfaltiramo... :)

Skoro kao prirodan ciklus: reka-meandar-bara-polje-šuma :D
 
Vesić najavio jutros da će 1.septembra početi igradnja Bulevara, da će se na deonici od PV do Topčidera raditi u ovoj godini i prvoj polovini sledeće godine i da saobraćaj za vreme radova neće biti obustavljen...
 
Dok ne krenu lopate i bageri , ne verujem ništa. :mrgreen:
 
Za tu dužinu deonice, realno je potrebno 120 radnih dana.
Prosto j neverovatno,da nisu krenuli od prve deonice, od mosta, ka bivšoj pumpi.
Još uvek ,pišemo tendere po želji izvođača.Umesto da se oni prilagođavaju, zahtevima prometa i važnosti saobraćaja, poreski obveznici se prilagođavaju prevejanim muljatorima, koji angažuju bar 50% radnika na crno, ili u najboljem slučaju, sele dva krštena radnika, i jednu mašinu, sa jednog započetog gradilšta, na neko sasvim deseto.O podizvođačima, podizvođača, ne treba trošiti reči.
Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648215#p648215:20bs65c0 je napisao(la):
vladanet » 13 Aug 2019 01:19 pm[/url]":20bs65c0]Za tu dužinu deonice, realno je potrebno 120 radnih dana.
Prosto j neverovatno,da nisu krenuli od prve deonice, od mosta, ka bivšoj pumpi.
Još uvek ,pišemo tendere po želji izvođača.Umesto da se oni prilagođavaju, zahtevima prometa i važnosti saobraćaja, poreski obveznici se prilagođavaju prevejanim muljatorima, koji angažuju bar 50% radnika na crno, ili u najboljem slučaju, sele dva krštena radnika, i jednu mašinu, sa jednog započetog gradilšta, na neko sasvim deseto.O podizvođačima, podizvođača, ne treba trošiti reči.
Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk

Eee burazeru al to su ti lojalni Izvodjaci, njima se sve tolerise, za njih struka ne postoji.....njima ce sve biti placeno, m tri puta ista pozicija...
 
Po zadnjim informacijama izgelda da su u zeleznici dobiki direktivu da se zeleznicka stanica Topcider zatvori ubrzano jer planiraju da uklone sine i na njihovom mestu rade saobracajnicu, sto ima smisla jer se nece ustinuti park, teren je vec skoro pa pripremljen pa je investicija manja.

Sa druge strane, zemun nije spreman za auto voz, a vojsku niko i ne pomnje, zeleznicka stanica topcider opsluzuje kasarnu, jedino mesto u gradu na kome je moguc utovar tenkova i to u vecem broju, devedesetih je koriscena gotovo svakodnevno za prevoz vojne opreme, poslednji put pri vojnog paradi.


Sent from my LM-G710 using Tapatalk
 
Па, онда нек оспособе ГУП-ом предвиђену станицу Сајам, или нек преселе београдску Gare de Montenegro, рецимо, у Барајево.
 
Kakav idiotizam to za Topcider stanicu, ne mogu da verujem..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648806#p648806:1z4s077q je napisao(la):
Пантограф » 15 Aug 2019 09:21 am[/url]":1z4s077q]Па, онда нек оспособе ГУП-ом предвиђену станицу Сајам, или нек преселе београдску Gare de Montenegro, рецимо, у Барајево.
Pantografe danas prosto briljiraš :sesir: a još nije ni podne.
 
Sve to može malo dalje iz ž.st. Rakovica da se obavlja.
I onako za 15-20 dana se završava sezona i biće daleko manje napaćenih putnika.
 
Tesko, horor je oko Rakovice, parkinga nema, nema ni jedne prodavnice, ne ide tramvaj vec kilavi autobus do Topcidera, nema utovarne rampe, dosta je prometnije od Topcidera (kargo, bgvoz itd).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648869#p648869:pg1x0lun je napisao(la):
hiavata » Čet Avg 15, 2019 11:54 am[/url]":pg1x0lun]Tesko, horor je oko Rakovice, parkinga nema, nema ni jedne prodavnice, ne ide tramvaj vec kilavi autobus do Topcidera, nema utovarne rampe, dosta je prometnije od Topcidera (kargo, bgvoz itd).

Meni je horor Točider i veranje uz vagon da bi se ušlo. Mala stanica u koju ne može ni 20 ljudi da se zaštiti. Što se tiče pristupačnosti autobusi 94 i recimo 59 da se spuste pravo niz Pere Velimirovića pa duž bul. Patrijarha Pavla .
Prodavnica i parking najmanji problem , IMR ima prostora na pretek.
Inače koliko vidim ima 5 koloseka / perona i šesti zaobilazni verovatno teretni.
 
Tужно је што укидају и Топчидерску станицу. Из тога могу закључити да ће и Романтику да укину.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648913#p648913:314gu8v9 je napisao(la):
Žika » Thu Aug 15, 2019 1:16 pm[/url]":314gu8v9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648869#p648869:314gu8v9 je napisao(la):
hiavata » Čet Avg 15, 2019 11:54 am[/url]":314gu8v9]Tesko, horor je oko Rakovice, parkinga nema, nema ni jedne prodavnice, ne ide tramvaj vec kilavi autobus do Topcidera, nema utovarne rampe, dosta je prometnije od Topcidera (kargo, bgvoz itd).

Meni je horor Točider i veranje uz vagon da bi se ušlo. Mala stanica u koju ne može ni 20 ljudi da se zaštiti. Što se tiče pristupačnosti autobusi 94 i recimo 59 da se spuste pravo niz Pere Velimirovića pa duž bul. Patrijarha Pavla .
Prodavnica i parking najmanji problem , IMR ima prostora na pretek.
Inače koliko vidim ima 5 koloseka / perona i šesti zaobilazni verovatno teretni.

Generalno sve moze, slazem se, ali je pitanje sta zele uopste da urade (posebno sad kada je plan da se cela Patrijarha Dimitrija radi) i u kom roku. Bilo je tu prica i o park-n-ride resenjima,fider linijama itd..

Stanica ima efektivno 4 koloseka za putnicki saobracaj, iako su numerisani od 1 do 6, 1. nikada nije ni izgradjen, 6. je bez perona. Prolazna dva koloseka ne bi trebalo koristiti za polazni saobracaj jer su ta dva jedina remotnovana u prethodnom remontu.
 
Po postojećem planu (ne kažem i važećem), železnička stanica Topčider ostaje, prugu neće ni pipnuti. Ako su već hteli da iskoriste prugu, mogli su to na potezu od železničkog nadvožnjaka (kojim vozovi idu ka Prokopu i Vuku), gde su bili stari vagoni da sklone prugu i prosto prošire put. Visinska razlika je oko pola metra, taman da uklone kamen i eto puta.
Sa druge strane, kod stanice je visinska razlika mnogo veća i sigurno neće tu praviti put umesto pruge, kad nisu ni ovamo. Put se proširuje na račun objekata između pruge i trenutnog puta (sa leve strane od žst ka parku) i delimično na račun parka. Bilo bi dobro da uklone bar dva koloseka od žst ka Sajmu i prošire put na tu stranu, ali to nije po planu.
O svemu ovome smo već pričali pre par godina kad se pojavio plan, ali mislim da je to negde u mnogobrojnim stranicama o UMPu.
 
Ево да поново окачим план за тај део од раскрснице УМП и будућег портала тунела до касарне. Према њему се железница не дира, и надам се да ће тако и остати.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619290#p619290:1c6n1jga je napisao(la):
Дошљак » Суб Апр 27, 2019 8:30 pm[/url]":1c6n1jga]Иде наставак УМП даље трасом трамвајске пруге, да се одвуче саобраћај из парка (данашња траса са раскрсницом код Кнежевог конака).

П.С. ако вас интересују неки детаљи, могу извући из плана и окачити овде :)
file.php
 
Iskopao sam planove, kao što se vidi, ne samo da se ne dira pruga, nego ostaje isti prilaz stanici Topčider. Naravno, bilo bi lepo (i prosto) da sklone dva koloseka ka Sajmu i pomere put dalje od parka, jer nam četiri koloseka ne treba, ali čak ni to se neće raditi.Pogledajte prilog 1
 
Vrh