Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

I više je nego očigledno na fotografiji da je u pitanju ona a ne kolovoz.
Niko nije ni rekao da je kolovoz. Jel ima još neki primer u gradu da je bankina rađena ovako? I više je nego očigledno da je ovo “rešenje” smislio neki mali perica u hodu, sa onime što je imao ma raspolaganju u datom trenutku, kao uostalom i sve što se radi u zadnje vreme (redovna održavanja)
 
Niko nije ni rekao da je kolovoz. Jel ima još neki primer u gradu da je bankina rađena ovako? I više je nego očigledno da je ovo “rešenje” smislio neki mali perica u hodu, sa onime što je imao ma raspolaganju u datom trenutku, kao uostalom i sve što se radi u zadnje vreme (redovna održavanja)
Ne branim ih. Ali svakako je bezbednije nego predhodno stanje. Da je moglo i MORALO bolje to svakako.
Komentar iznad fotografije je nespretno napisan i svako bi na osnovu njega pomislio da se možda govori o širenju kolovoznih traka "sirovim" asfaltom.
 
Секретаријат за саобраћај | Прилаз Мосту на Ади само из Пожешке, Радничке и Булевара војводе Мишића https://share.google/awQ1psSHvEzXQV97j



Kolorizovano:

Screenshot_2.png


IMG_20251210_085035.jpg


IMG_20251210_085041.jpg


Sada bukvalno svi teraju gore ka Senjaku i Topciderskoj zvezdi i iz pravca BPP i Drajzerove, konstatno je kolona uzbrdo i sporo ide. Ovo u spicu u toku dana nece nikako funkcionisati.
 
Poslednja izmena:
valjda ce se i ovo zavrsiti. Ja se nadam da ova objava sekrterijata znaci da do petka skidaju stari asfalt i postavljaju nove slojeve a da 16.12. ide zavrsni sloj za ceo potez. A izmedju, od subote do utorka valjda svetlosna signalizacija i semafor na raskrsnici sa topciderskom. Nadam se…
 
Mogli su bar par dana unapred da najave...al ko se još potresa što će se praviti gužve čisto iz manjka informisanosti vozača (ko da svi gledaju objave seretarijata za saobraćaj pred svaki ulazak u vozilo)
 
Pitam se da li ce, kada se zavrsi ovo prosirenje BVM, promeniti da na raskrsnici na nadvoznjaku (raskrsnica sa Pastrovicevom) u pravcu ka mostu idu 2 trake ka mostu, a jedna levo ka Banovom Brdu, a ne obrnuto kao sto je sada? Tu se i do sada pravila guzva: jedna traka za pravo bude zakrcena i cesto moraju da se cekaju 2 zelena svetla da bi se proslo, dok u 2 trake za skretanje levo ima tek nekoliko automobila.

raskrsnica.png
 
To je problem koji se ignoriše godinama. Do sada su to trebali da reše 100x bez obzira na BVM i BPP.

Da ne pričam o tome da tramvaj ne saobraća godinama i da su šine pretvorene u divlji parking umesto da stave privremena rešenja za guzve na raskrsnicama sa Vareškom i Miška Kranjca.

Kada neko sa dve kante farbe, dva znaka i kubikom asfalta može makar privremeno da ublaži haos to ne uradi 5 godina ja nemam drugo objasnjenje osim da se radi o sadizmu.
 
sta je planirano desno na toj raskrsnici uopste? kroz senjak brdo?
 
To je problem koji se ignoriše godinama. Do sada su to trebali da reše 100x bez obzira na BVM i BPP.

Da ne pričam o tome da tramvaj ne saobraća godinama i da su šine pretvorene u divlji parking umesto da stave privremena rešenja za guzve na raskrsnicama sa Vareškom i Miška Kranjca.

Kada neko sa dve kante farbe, dva znaka i kubikom asfalta može makar privremeno da ublaži haos to ne uradi 5 godina ja nemam drugo objasnjenje osim da se radi o sadizmu.
Da, to za skretanje za Varešku bi mogli da srede za jedno popodne. Očekivao sam da će se toga setiti kada su premestili Buvljak, ali ipak ne :(.
Postojalo je jedno vreme takvo privremeno rešenje na raskrnici sa Pere Velimirovića, još u ranim godinama rada na BPP, ako se neko još toga seća...
 
Poslednja izmena:
Da, to za skretanje za Varešku bi mogli da srede za jedno popodne. Očekivao sam da će se toga setiti kada su premestili Buvljak, ali ipak ne :(.
Postojalo je jedno vreme takvo privremeno rešenje na raskrnici sa Pere Velimirovića, još u ranim godinama rada na BPP, ako se neko još toga seća...
Da, bilo je to privremeno levo skretanje u Pere Velimirovića. Bilo je relativno kratko i bilo je 100% bolje čim su ga postavili.
 
Ako se ja dobro sećam to je bio plan od koga se odustalo, valjda zbog nekih vojnih podzemnih objekata. Mada u slucaju generalštaba podzemni objekti nisu bili problem...
Meni se cini da je to jeftin neprovereni izgovor.
UMP se radio kada se planiralo jos uvek kako treba, citaj pre radikala na vlasti, pa je stoga i plan UMP uradjen tako da bi se odmah znalo da li tu postoje neki objekti koji smetaju.
Zasto nije uradjeno? Zato sto je most Djilasov. Zato sto se nista nije uradilo infrastrukturno u gradu, i zato sto je UMP od drustvenog znacaja, projekat koji tada (2013-14) , a ni danas nije mogao da donese velike pare u dzep. Kada se bolje pogleda, u uzem gradu zapravo nista infrastrukturno nije uradjeno zadnjih 12-13 godina, od novih mostova do saobracajnih resenja. (obilaznicu svrstavam u autoputeve, a Prokop u posledicu Beograda na vodi). U GSP nista nije ulozeno, zato se i raspada i vidjamo gomile ljudi na stanicama gde ih nije bilo od pocetka 2000tih. Da ima volje UMP bi se radio, posto nema, danas se gusimo u guzvama na pravcu sajam grad i na gazeli. Do neke srecnije, daleke i maglovite buducnosti. Nama da se oporavimo i dodjemo na neku nulu treba jedno 5-10 godina kvalitetnog i poletnog rada koji nije ni u najavi.
 
To je problem koji se ignoriše godinama. Do sada su to trebali da reše 100x bez obzira na BVM i BPP.

Da ne pričam o tome da tramvaj ne saobraća godinama i da su šine pretvorene u divlji parking umesto da stave privremena rešenja za guzve na raskrsnicama sa Vareškom i Miška Kranjca.

Kada neko sa dve kante farbe, dva znaka i kubikom asfalta može makar privremeno da ublaži haos to ne uradi 5 godina ja nemam drugo objasnjenje osim da se radi o sadizmu.
Ja kad idem obavezno uletim na šine pre Vareške pa skrenem levo k'o čovek. Autom.
 
Vrh