Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Боље да затворе цео правац од перионице до Драјзерове јер ово нема смисла! Погинуће неко због оног "генијалног" семафора!!!
Bukvalno. Mogu eventualno da ostave jednosmerno (nek izaberu jedan smer i gotovo). Ovako je zaista, ali zaista, za izbegavanje.

Ima alternativni obilazak kroz ulocu “Banjičkih žrtava”, ali pretpostavljam da je sada i tuda gužva (obzirom na uske ulice, oštra skretanja i uzbrdice/nizbrdice)
 
Kako si morao da se vratis nazad ako si vec bio prvi u koloni?
Tako što je kritični pravac uvek bio zauzet vozilima iz suprotnog smera.
Ispred mene je sledećih 20ak metara bilo proširenje gde su ta vozila mogla da skrenu, ali nikad nisam imao čist pravac napred.
Potom je naišao konvoj kamiona sandučara koji nije krenuo u mimoilaženje već na pravac u kome sam se nalazio. Sa leve moje strane brdo, sa desne taj pravac a uz njega iskop. Nigde nikoga da oreguliše i organizuje saobraćaj niti radove.
 
Tako što je kritični pravac uvek bio zauzet vozilima iz suprotnog smera.
Ispred mene je sledećih 20ak metara bilo proširenje gde su ta vozila mogla da skrenu, ali nikad nisam imao čist pravac napred.
Potom je naišao konvoj kamiona sandučara koji nije krenuo u mimoilaženje već na pravac u kome sam se nalazio. Sa leve moje strane brdo, sa desne taj pravac a uz njega iskop. Nigde nikoga da oreguliše i organizuje saobraćaj niti radove.

Bukvalno je to. Ili autobus 3A ne moze da skrene ka Dascari, a nema poente vise tuda da ide, ako 94 i 49 idu pravo, treba A3 da vrate pravo, kada sam ja prolazio 3 puta je zaglavio na tom skretanju jer se svi tu naguze i ne moze da skrene. Semafor nema nikakav prazan hod izmedju 2 promene, samo gasi i pali, a ne stigne da se isprazni, jer naleti spor kamion ili neki kombi, autobus, koji treba da izmanevrise i onda se ugasi sa ove strane i pusti opet sa mosta, i dodje do ponovnog punjenjena tog segmenta. Msm tacno vidis da nestrucni ljudi nisu pravili ovaj semafor da bude usaglasen i slicno, ja nisam saobracajni inzenjer, ali bar mogu da primetim sta ne valja i slicno.

Takodje, ispod su slike sa primerima sta su danas sve ljudi pokusavali, lagano covek kroz park. Takodje bio je jos po koji auto, neki su samo probali, pa se vratili, pa isli preko sina. Tako da ja sam juce i danas nazalost prolazio tuda, juce sam isao okolo gore do Drajzerove, pa nekako da se spustim do Novog mosta, ma kakvi. Ovo je blago receno pakao, ja se brze vratim do Pere Velimirovica, preko Gazele i Lisicijeg potoka, nego sto ovde predjem most. Najbolje zatvoriti komplet, uposliti jos jednu dve masine i malo vise radnika i ubrzati proces, jer protok je nikakav. Tu idalje bude kolona i guzva do 20h ako ne i jace.



1000142412.jpg
1000142411.jpg
1000142410.jpg
1000142413.jpg
 
Ovde mora policija da dežura. Ulazi ko kad hoće, pretičući celu kolonu koja stoji na crvenom, pa se zaglave na sredini...
IMG_20251107_114201.jpg

I tako stoje po 5 minuta dok neko ne popusti... opšti haos. Sa druge strane izleću iz parka, sa tramvajskih šina i ubacuju se...
Inače, počeli su da rade preko puta perionice. Mislim da će da ruše onaj potporni zid.
IMG_20251107_114312.jpg
 
Krcka se zid.
IMG_20251107_161024.jpg

Inače, bio sam prvi na semaforu. Kada se upalilo zeleno krenuo sam i na skretanju kod Topčiderca sam naleteo na kolonu u suprotnom smeru, stao sam sa strane i stojao oko 10 minuta dok nisam uhvatio talas sa krenem opet prema Konaku. Ugao sa Topčiderskom ulicom su naravno blokirali oni koji prešišaju celu kolonu. U međuvremenu sam sa službenog pozvao Saobraćajnu policiju, predstavio se kao kolega, objasnio stanje. Obećali su da će poslati patrolu.
 
Значи, дефинитивно ће ту бити искључење са Новог моста, туда ћемо сви пролазити ка Раковици?
 
E sad, nista nije definitivno cak ni zavrsetak bulevara a kamoli ukljucenja iskljucenja. Uvek moze da se ubaci neki mini kruzni tok.:cry:
 
Мислио сам као наставак пута по спуштању са Новог моста
Pa da, po spuštanju sa mosta pravac ka Rakovici je glavni a sve ostalo su uključenja/isključenja. Jes da malo “zavrće” u desno (kao uostalom sada levo ka Drajzerovoj) ali biće 2 trake po smeru na tu stranu. Kad siđeš s mosta moći ćeš da nastaviš pravo ka Rakovici ili se isključiš levo na novom semaforu (pošto ćeš tu morati da isečeš 2 trake iz suprotnog smera kao i tramvaj da bi skrenuo) ka BVM i Drajzerovoj.
 
То лево ка Драјзеровој треба укинути.
Apsolutno. Nisam hteo ponovo da gušim objašnjenje onoga što je planirano sa mišljenjem o toj raskrsnici (iskazano više puta na ovoj temi) koja će se nažalost raditi upravo tako.

Al sad moram da dodam da je izuzetno kr**enski što je dalje niz bulevar planirana denivelacija tramvaja u odnosu na drumski saobraćaj a onda ovamo brzinski skarabudžena raskrsnica koja opet podrazumeva ukrštanje tramvajskih šina sa voznim trakama, sa sve semaforom. I to na prilično problematičnoj tački (na ukrštanju sa Pere Velimirovića i nije toliki problem, mada bi bilo bolje da i tamo postoji denivelacija).

KT kod skretanja za Košutnjak, sa podvožnjakom za tramvaj, je i planiran tako da ukrsti saobraćaj koji ide sa mosta, iz Rakovice, Košutnjaka i od Drajzerove. Sasvim je bilo dovoljno to uraditi korektno i onda zatvoriti deo BVM uz Topčiderski park, ili ostaviti kao slepu ulicu.
 
Poslednja izmena:
Kako bi se onda išlo ka Drajzerovoj sa mosta, preko tog novog kružnog toka kod sadašnjeg podvožnjaka? Sad svakako nema ništa od toga kad proširuju BVM na tri trake.
 
Vrh