Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Zar je bitno kako se zove ulica u nastavku. I BPP je mogao biti podeljen na 4 ulice, kao što su C. Dušana, Dž. Vašingtona, 27. marta i Kraljice Marije. Te ulice su rekonstruisane u jednom cugu. Ne vidim razlog da tako ne bude i ovde. Šta više, bilo bi dobro da se ovaj put u krajnjem slučaju spoji sa obilaznicom.
Bitno je, nije ista ulica i nije ni u planovima i o tome ćemo pisati na nekoj drugoj temi godinama nakon što se ova zatvori. Na celoj ovoj temi nema ni govora o realnim nastavku posle Pere Velimirovića (osim eventualno tramvaja) a da nisu samo naše želje i razmišljanja.

Apsolutno bi bilo sjajno da urade to skroz do kraja i spoje sa obilaznicom ali na toj trasi ima mnogo toga što blokira nastavak (fabrike još stoje, ima i drugih objekata koje treba rušiti…). Neće se tu ništa maknuti dok npr ne nikne neko novo naselje na mestu bar neke od fabrika i pogotovo se neće ništa započeti pre Expo 2027.

I BPP rade kao deo magistralnog pravca koji se ne nastavlja posle Pere Velimirovića. Da nije toga ne bi ni njega radili samo kao bulevar ka Rakovici, nažalost naravno.

Za početak, ako i pipnu nešto nakon BPP, bilo bi dobro da urade konačno normalni vezu sa SC Rakovica:

Ovo je gorući problem već decenijama za koji postoji bar nekakva volja da se uradi jednog lepog dana.
 
Kako mislis "osim EVENTUALNO tramvaja" kada je tramvaj pre rekonstrukcije "naziva teme" isao ulicom koja "nije naziv teme" jedno 41 godinu do Knezevca, odnosno 70 i kusur godina do Z Stanice Rakovica?

Cim ovo zavrse moraju da puste tramvaj do Knezevca, a bilo bi dobro da odmah pristupe i nastavku izgradnje ulice ka Knezevcu
 
Ti mora da si jedan od onih što su prognozirali da "tržni centar nikada neće zaživeti u siromašnoj radničkoj Rakovici".
ne nisam, i nije trzni centar nego retail park koji postoji i u siromasnijim i zabacenijim delovima grada (a i u mnogo manjim gradovima) i dodje mu kao jedini "socijalni sadrzaj" u celoj opstini. a ti se zapitaj sto nije napravljen TRZNI CENTAR
nego ajde da vidimo sta bi se nalazilo oko tog "kompleksa"
Pruga, MOZDA bulevar sa tramvajem
vec zakrcena Borska bez mogucnosti prosirenja, isto vazi i za Varesku i Miska Kranjca, Patrijarha Dimitrija mozda nastave kao BPP
slobodna stanogradnja iz devedesetih (i to ni manje ni vise nego uz samo zgradu opstine Rakovica), nadvoznjak koji se kruni ko proslonedeljni hleb
buvljak, nikad zavrseni trzni/zanatski centar iznad njega, preko pruge Mordor, balasevici, perionice, MOC, stara pruga, Stari Miljakovac, bivsi sup koji stalno plavi pa su ga naselili pacovi (SNS) i retail park
xy slobodnom formom bez dozvole izgradjenih "privrednih udzerica" neke cak i legalizovane pa bi sad morale da se otkupljuju za bilo kakvo unapredjenje infrastukture. a svi znamo kad ce to da se desi i koliki prioritet ima Rakovica (kod svih vlasti)

Rakovica je moj "zavicaj" ali nije "lepsi od Pariza"

neko je pominjao plansku gradnju, pa Miljakovac je planski gradjen retka su naselja koja su "humanije" zamisljena (osim previda za paraking mesta) a onda je nelegalnom gradnjom i planski unistavan
I bice tamo nesto sigurno napravljeno ali maksimalan domet je naselje tipa Vojvode Stepe, ali nije nerealno da bude i Vojvode Vlahovica
 
Jel se zna hoce li poceti radovi? Video sam na projektu da su predvideli semaforako ukrstanje sa ovum delom bul vojvode misica ka drajzerovoj. Valjda je moglo to da se resi nekom denivelacijom tipa iskljucenje sa desne strane i podvoznjak. I kuda ce da ide deo puta koji se nalazi ispod sadasnjeg nadvoznjaka, koji nastavlja pravo ka drajzerovoj posle kafane careva cuprija..
 
Ne vidim problem da se tramvaj pusti do Kneževca po ovoj trenutnoj pruzi od raskrsnice sa Pere Velimirovića. Kolosek jeste zapušten ali se lako očisti. Jedino što će morati kontaktna mreža da se radi iznova pošto je u celosti skinuta. Samo su stubovi iste ostali.
 
To će na kraju i uraditi.
A onda će čekati da Koletova firma sređuje onaj Pripjat dole.
Plus, Infra bi mogla malo da se otvori i sredi pothodnike za ŽS "Rakovica".
 
Zaboravili ste onu perionicu na sred tramvajske pruge koja je jača od vremena i zakona? Morali bi da je sruše da bi obnovili tramvajsku liniju, zar ne?
 
Ne vidim problem da se tramvaj pusti do Kneževca po ovoj trenutnoj pruzi od raskrsnice sa Pere Velimirovića. Kolosek jeste zapušten ali se lako očisti. Jedino što će morati kontaktna mreža da se radi iznova pošto je u celosti skinuta. Samo su stubovi iste ostali.
Onaj deo od Miška Kranjca do Kapitol parka je baš dobrano uništen, cigani su napravili divlju deponiju, a i koristi se kao parking za kola, kamione. Na nekim mestima su ogromni krateri između šina, a negde je zemlja nasuta preko istih i utabana da je to nemoguće očistiti.
Još jedna stvar, šine nisu postavljene i u onom delu koji je navodno završen, osim na raskrsnici sa Pere Velimirovića, i okretnica u Topčideru je iskopana.
Mnogo će vremena proći dok opet ne krene tramvaj, ako ikad i krene.
 
Deponija koju cigani prave se lako očisti, kao i zemlja koja je tabana preko šina. I ranije je pruga bila na duže zatvorena pa je bez nekih većih intervencija osposobljena,mada nikada nije bila zatvorena na ovoliki period. Krateri između šina ne predstavljaju ama baš nikakav problem za korišćenje istih.
Parkirani automobili se sklone.
Šine za urađen deo BPP su bile donešene na trasu pa su naprasno odnešene. Pretpostavljam na neki depo gde im stoje takve stvari.
Uglavnom,napisao sam da se pruga do Kneževca može koristiti bez nekih većih infrastrukturnih radova od raskrsnice sa Pere Velimirovića.
 
Nije, razmontirana je, ali veliki objekat u sklopu koga je sad perionica je i dalje tu, kao i parking na mestu te bivse perionice. Dal tu sad ima mesta za sine i sve pratece sto ide uz to, ne znam.
Ima mesta naravno. Taj objekat je tu još od 90-ih. A parking je u liniji sa tim objektom i ne uzurpira tramvajsku trasu.
1000004804.jpg
 
Deponija koju cigani prave se lako očisti, kao i zemlja koja je tabana preko šina. I ranije je pruga bila na duže zatvorena pa je bez nekih većih intervencija osposobljena,mada nikada nije bila zatvorena na ovoliki period. Krateri između šina ne predstavljaju ama baš nikakav problem za korišćenje istih.
Parkirani automobili se sklone.
Šine za urađen deo BPP su bile donešene na trasu pa su naprasno odnešene. Pretpostavljam na neki depo gde im stoje takve stvari.
Uglavnom,napisao sam da se pruga do Kneževca može koristiti bez nekih većih infrastrukturnih radova od raskrsnice sa Pere Velimirovića.
Sve to o cemu pricas izvodljivo je, mada ne mislim da je toliko trivijalno da se svodi na to da se ociste sine, pusti struja kroz mrezu i poteraju tramvaji. Ono sto ljudi ovde pricaju i zbog cega su skepticni za takvu mogucnost (ukljucujuci i mene), je to sto je Rakovica sam zapecak Beograda po tretmanu. Pa na ovoj temi se to najbolje vidi, koliko dugo se ceka da se uradi ovaj prcvoljak od faze, uz galantni rok od godinu dana za koji sa verovatnocom preko 90% mozemo reci da ce biti probijen. Secam se ja i tramvaja br 1, pa i trojke, i voleo sam nekad da se provozam tom linijom ali to je davno proslo vreme. Realnost je takva da ce proci jos godine dok se ta trojka ne vrati na sine i to zbog politike a ne zbog cigana i bespravne gradnje.
 
Sve to o cemu pricas izvodljivo je, mada ne mislim da je toliko trivijalno da se svodi na to da se ociste sine, pusti struja kroz mrezu i poteraju tramvaji. Ono sto ljudi ovde pricaju i zbog cega su skepticni za takvu mogucnost (ukljucujuci i mene), je to sto je Rakovica sam zapecak Beograda po tretmanu. Pa na ovoj temi se to najbolje vidi, koliko dugo se ceka da se uradi ovaj prcvoljak od faze, uz galantni rok od godinu dana za koji sa verovatnocom preko 90% mozemo reci da ce biti probijen. Secam se ja i tramvaja br 1, pa i trojke, i voleo sam nekad da se provozam tom linijom ali to je davno proslo vreme. Realnost je takva da ce proci jos godine dok se ta trojka ne vrati na sine i to zbog politike a ne zbog cigana i bespravne gradnje.
Ma jasno,nego sam samo odgovorio na pisanja pojedinaca da od kraka ka Kneževcu dalje od okretnice u Topčideru nema ništa pošto je sve "prerano". A ustvari je realno moguće uz određena mala ulaganja. (čišćenje šina, razvlačenje kontaktne mreže...). Svaki dan sam na tom potezu pa sam upućen u stanje tramvajskog koridora koji je sada pretvoren u jedan improvizovani duuugački parking prostor.
 
Evo baš na sat. snimku koji je okačen dva posta iznad vidi se da su šine asfaltirane za potrebe samouslužne peronice koja je uklonjena, a da su od peronice ka P.Velimirovića šine preorane.
 
Evo baš na sat. snimku koji je okačen dva posta iznad vidi se da su šine asfaltirane za potrebe samouslužne peronice koja je uklonjena, a da su od peronice ka P.Velimirovića šine preorane.
Asfalt za potrebe nelegalne samouslužne perionice koja je uklonjena je urađen pošto je deo koloseka skinut radi uklapanja na trasu novog koloseka duž BPP.
 
Cim ovo zavrse moraju da puste tramvaj do Knezevca, a bilo bi dobro da odmah pristupe i nastavku izgradnje ulice ka Knezevcud

Druže, ne moraš da se vređaš. Samo isnosim mišljenje. Ja se iskreno nadam da će tako i biti ali imam velike sumnje da oni išta “moraju”.

Vidiš da već 2 godine ne mogu tender za ovaj jedan delić, i to najkritičniji, da sprovedu a kamo li da ga završe a ti pričaš o nastavku trase do Kneževca i tramvaju koji je ne ide od 2019-te kao nešto što “moraju” da reše odmah.

A onaj deo “osim eventualno tramvaja” se odnosio na to da puštanje tramvaja bar najavljuju (realno ili ne, videćemo) za razliku od proširenja Patrijarha Dimitrij.
 
Poslednja izmena:
Ne vredjam se, nego cepas dlaku na dva dela, sto se ne bi pisalo na ovoj temi o ostatku bulevara?

Pogledaj 9. post na 1. strani, autor je Zika
 
Molim nekog da mi objasni kako je predviđeno da se BPP ukrsti/spoji sa kružnim putem i obilaznicom, odnosno koje su naredne faze?
 
Ne vredjam se, nego cepas dlaku na dva dela, sto se ne bi pisalo na ovoj temi o ostatku bulevara?

Iz istog razloga što o BPP ne pišemo na temi o Drajzerovoj.

S druge strane, za nastavak bulevara nakon Pere Velimirovića su uglavnom zainteresovani Rakovčani dok za deo od Mosta na Adi do Košutnjaka (i rešavanja čepa oko Topčiderskog parka) ima malo šireg interesovanja.
 
Vrh