Буразеру, искрено, пролазим често у шпицу и откако је пуштен мостић, објективно су иоле мање гужве али се ништа драстично променило није. Барем по мени.Zna li neko da oceni, bar subjektivno, da li je i koliko manja gužva oko Topčiderskog parka od kako je pušten čuveni mostić kroz park?
Ja retko prođem u špicu pa ne mogu baš da uporedim. Ako neko od forumaša ovde prolazi redovno i može da da mišljenje, bio bih mu zahvalan.
Ne očekujem nešto spektakularno ali eto bilo bi lepo ispratiti kako se menja situacija u tom delu prvo nakon puštanja mostića a onda i kasnije kad se smiluju da puste Drajzerovu. (kad već o nastavku BPP nema ni reči još uvek)
Ko šta radi oni samo regulišu tu Topčidersku reku po ko zna koji putBeograd na vodi se širi do Topčiderskog psrka. Verovatno neće imati veze sa Bulevarom, mada bi to možda moglo da ubrza stvari...
Članak iz Forbesa
Biciklistička staza uz Topčidersku reku
Urbanistička celina 13 obuhvata koridor Topčiderske reke. Ova reka predstavlja vezu Topčiderskog parka i Ade Ciganlije.
Uz Topčidersku reku planirana je trasa biciklističke staze.
Navodi se i da je u cilju podizanja ambijentalne vrednosti moguće rekonstruisati regulaciju Topčiderske reke u saradnji sa nadležnim imaocima javnih ovlašćenja.
Manji deo Topčiderskog parka, obuhvaćen planom, neposredno uz Topčidersku reku – u potpunosti će se čuvati.
Pogledajte prilog 239093
Ovde pomaže samo Lex specijalis i a u"Када је реч о Булевару патријарха Павла, истакао је да је и даље на снази „статус кво”, да се чекају жалбе и комисија, те да закон омогућава да неко држи пројекат по годину и две.
– Ми не можемо да радимо супротно закону. Нисмо мењали одлуку о одустајању од тог пројекта и ниједну ствар од стратешких праваца развоја Београда, као што је то Булевар патријарха Павла, који је неопходан већ годинама. Оног тренутка када нам административни услови то дозволе, кренућемо са радовима и од почетка радова рок ће бити годину дана – рекао је градоначелник."
![]()
ШапиÑ: Ðе одÑÑÑаÑемо од планиÑÐ°Ð½Ð¸Ñ Ñадова, а ÑиÑова динамика не завиÑи Ñамо од ÐÑада
СоÑиÑална полиÑика ÐÑада коÑÑ ÑÑ Ñви кÑиÑиковали, Ð´Ð°Ð½Ð°Ñ Ð¿ÑедÑÑавÑа меÑнÑÑÑим за ÑиÑÐ°Ð²Ñ Ð·ÐµÐ¼ÑÑ. Ðд ÑÑеде подела беÑплаÑÐ½Ð¸Ñ ÐºÐ°ÑÑиÑа за беогÑадÑке базенеwww.beograd.rs
Ima i ova rečenica u delu gde priča o Drajzerovoj:"Када је реч о Булевару патријарха Павла, истакао је да је и даље на снази „статус кво”, да се чекају жалбе и комисија, те да закон омогућава да неко држи пројекат по годину и две.
– Ми не можемо да радимо супротно закону. Нисмо мењали одлуку о одустајању од тог пројекта и ниједну ствар од стратешких праваца развоја Београда, као што је то Булевар патријарха Павла, који је неопходан већ годинама. Оног тренутка када нам административни услови то дозволе, кренућемо са радовима и од почетка радова рок ће бити годину дана – рекао је градоначелник."
![]()
ШапиÑ: Ðе одÑÑÑаÑемо од планиÑÐ°Ð½Ð¸Ñ Ñадова, а ÑиÑова динамика не завиÑи Ñамо од ÐÑада
СоÑиÑална полиÑика ÐÑада коÑÑ ÑÑ Ñви кÑиÑиковали, Ð´Ð°Ð½Ð°Ñ Ð¿ÑедÑÑавÑа меÑнÑÑÑим за ÑиÑÐ°Ð²Ñ Ð·ÐµÐ¼ÑÑ. Ðд ÑÑеде подела беÑплаÑÐ½Ð¸Ñ ÐºÐ°ÑÑиÑа за беогÑадÑке базенеwww.beograd.rs
Гангула тачно хоће да провуче 4 траке по сред парка, штеточина. Боље и да не раде ништа.Ima i ova rečenica u delu gde priča o Drajzerovoj:
“Za sada nemamo saglasnost republičkog Zavoda za zaštitu spomenika da uradimo četiri trake u Ulici vojvode Mišića”
Ako imaju takvu nameru uopšte, znači nastavak BPP zaista neće uskoro…
mislim da Pocepani hoce 4 trake od mosta do drajzerove i uzbrdo (koje nece trebati ako se napravi BPP, e sad...Гангула тачно хоће да провуче 4 траке по сред парка, штеточина. Боље и да не раде ништа.
Tačno. Po nekom ranijem planu, po završteku BPP bi se Drajzerova i Vojvode Putnika nastavljale samo na BPP i kod onog ukrštanja sa pravcem iz Košutnjaka bi imali vezu sa Mostom na Adi. Vojvode Mišića kroz park bi ostala kao slepa, bez izlaza na most, i samo za lokalne potrebe (park, topčiderac, perionica, šta znam,...)Тачно то хоће, 4 траке између Конака Кнеза Милоша и Храма Светих апостола Петра и Павла. А цео тај потез уствари треба укинути.
razumem da je tesko sve ispratiti, podrzati i pohvaliti ali ipak treba pratiti fabulu radnje i stilske figureE sad, imamo nekoliko postova pre ovog predlog kako bismo mogli da prevarimo sistem (provlačenje radova kao održavanje, što se obilato i koristi od strane trenutne gradske vlasti) što je verovatno i dalo ideju kako bi ovi radovi mogli da se ubrzaju.
A onda imamo komentar kako zavod za zaštitu spomenika ne dozvoljava da se nešto uradi (što je sasvim OK i jedan dobar primer kako stvari treba da funkcionišu).
Nije mi jasno zašto se na nekim projektima stvari rade regularnim putem a na nekim se rade na način da ne moraš nikoga da pitaš.
Ovde je na način na koji su urađene novobeogradske ulice bez ikakvih problema mogao da spiči 6 traka ako je hteo, a hteo je... moguće da je neko pre njega pitao zavod u vezi toga pa sada ne može da ih preskoči..