Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Zna li neko da oceni, bar subjektivno, da li je i koliko manja gužva oko Topčiderskog parka od kako je pušten čuveni mostić kroz park?

Ja retko prođem u špicu pa ne mogu baš da uporedim. Ako neko od forumaša ovde prolazi redovno i može da da mišljenje, bio bih mu zahvalan.

Ne očekujem nešto spektakularno ali eto bilo bi lepo ispratiti kako se menja situacija u tom delu prvo nakon puštanja mostića a onda i kasnije kad se smiluju da puste Drajzerovu. (kad već o nastavku BPP nema ni reči još uvek)
 
Zna li neko da oceni, bar subjektivno, da li je i koliko manja gužva oko Topčiderskog parka od kako je pušten čuveni mostić kroz park?

Ja retko prođem u špicu pa ne mogu baš da uporedim. Ako neko od forumaša ovde prolazi redovno i može da da mišljenje, bio bih mu zahvalan.

Ne očekujem nešto spektakularno ali eto bilo bi lepo ispratiti kako se menja situacija u tom delu prvo nakon puštanja mostića a onda i kasnije kad se smiluju da puste Drajzerovu. (kad već o nastavku BPP nema ni reči još uvek)
Буразеру, искрено, пролазим често у шпицу и откако је пуштен мостић, објективно су иоле мање гужве али се ништа драстично променило није. Барем по мени.
 
Moje iskustvo je kada se vracam kuci, da sto se tice guzve idalje se pravi guzva prilikom spustanja sa mosta i slivanja u jednu traku, plus ukrstanja sa onom trakom kuda ide autobus 3A to svakako ne moze da se izbegne, ali kada uspes da udjes u traku i kako krenes da prolazis ona dva lezeca i skretanje ka onoj Staroj Dascari cak ni pravo ka semaforu nema tolike kolone, tu se vec ta kolona dosta proredi, dal par ljudi ode desno, par pravo i nema te konstante kolone do samog semafora, pa da i ovi svi sa mosta konstantno stoje. Kada se ide ka gradu tu je isto nesto za nijasnu malo bolje, uglavnom kolona bude do restorana Knezev Lad mozda malcice ranije, ali ne vise da ide do mesta bivse pumpe.

Tako da sve u svemu deluje da je za nijasnu bolja situacija u oba smera, ali ne nesto revolucionarno i da se ceka dosta manje, svega mozda par min. Ali ako koristis mostic da ides ka gradu onda se moze reci da uopste nema guzve samo dok prodjes gomilu onih lezecih do mostica i jos 2 posle Dascare i da se ukljucis levo ka Mostu na Adi, za vracanje je najveci problem ulivanje u jednu traku, posle toga je svejedno da li desno da li pravo.

Ali s obzirom na sve, za sve nas koji ovde znamo za mostic, uopste nema razloga ne koristiti ga, pogotovo kada se ide u pravcu grada i NBGD-a.
 
Tako sam i mislio. Hvala na informacijama.

Taj pravac preko mostića je nekako najkorisniji za sve koji idu preko kroz Košutnjak (u oba smera) jer se onda minimalno ukrštaju sa pravcem BPP.

Videćemo kad puste Drajzerovu. Tu se inače malo smanjio haos otkako su zatvorili, jer nema gomilanja ka i od Drajzerove, koje je bilo značajno i koje će se vratiti kad puste ulicu. E sad, obizrom na novinu 3 trake i promenljiv smer, zavisno kako reše samu raskrsnicu kod crkve, možda ipak bude nekog poboljšanja.

Pretpostavljam da će deo ljudi koji sada ide kroz BPP, ići ipak Drajzerovom (to je dobar deo Banjice npr.), pogotovo ako situacija bude bolja nego ranije.

Usko grlo na silasku s mosta i uliva u jednu traku će ostati nepromenljivo dok god ne proteraju BPP dotle…
 
Драјзерову треба претворити у слепу пре парка, а цео саобраћај ка Кошутњаку изместити на нову трасу уз трамвајску пругу.
 
Beograd na vodi se širi do Topčiderskog psrka. Verovatno neće imati veze sa Bulevarom, mada bi to možda moglo da ubrza stvari...

Članak iz Forbesa

Biciklistička staza uz Topčidersku reku

Urbanistička celina 13 obuhvata koridor Topčiderske reke. Ova reka predstavlja vezu Topčiderskog parka i Ade Ciganlije.

Uz Topčidersku reku planirana je trasa biciklističke staze.

Navodi se i da je u cilju podizanja ambijentalne vrednosti moguće rekonstruisati regulaciju Topčiderske reke u saradnji sa nadležnim imaocima javnih ovlašćenja.

Manji deo Topčiderskog parka, obuhvaćen planom, neposredno uz Topčidersku reku – u potpunosti će se čuvati.

Beograd-na-vodi-1.jpg
 
Poslednja izmena:
Beograd na vodi se širi do Topčiderskog psrka. Verovatno neće imati veze sa Bulevarom, mada bi to možda moglo da ubrza stvari...

Članak iz Forbesa

Biciklistička staza uz Topčidersku reku

Urbanistička celina 13 obuhvata koridor Topčiderske reke. Ova reka predstavlja vezu Topčiderskog parka i Ade Ciganlije.

Uz Topčidersku reku planirana je trasa biciklističke staze.

Navodi se i da je u cilju podizanja ambijentalne vrednosti moguće rekonstruisati regulaciju Topčiderske reke u saradnji sa nadležnim imaocima javnih ovlašćenja.

Manji deo Topčiderskog parka, obuhvaćen planom, neposredno uz Topčidersku reku – u potpunosti će se čuvati.

Pogledajte prilog 239093
Ko šta radi oni samo regulišu tu Topčidersku reku po ko zna koji put
 
GUP 2041 predviđa da Hipodrom bude na periferiji Ovče, a tu stanogradnja. Za sada plan za BNV predviđa stanogradnju na mestu NIS - ovih silosa.​
 
"Када је реч о Булевару патријарха Павла, истакао је да је и даље на снази „статус кво”, да се чекају жалбе и комисија, те да закон омогућава да неко држи пројекат по годину и две.

– Ми не можемо да радимо супротно закону. Нисмо мењали одлуку о одустајању од тог пројекта и ниједну ствар од стратешких праваца развоја Београда, као што је то Булевар патријарха Павла, који је неопходан већ годинама. Оног тренутка када нам административни услови то дозволе, кренућемо са радовима и од почетка радова рок ће бити годину дана – рекао је градоначелник."

 
"Када је реч о Булевару патријарха Павла, истакао је да је и даље на снази „статус кво”, да се чекају жалбе и комисија, те да закон омогућава да неко држи пројекат по годину и две.

– Ми не можемо да радимо супротно закону. Нисмо мењали одлуку о одустајању од тог пројекта и ниједну ствар од стратешких праваца развоја Београда, као што је то Булевар патријарха Павла, који је неопходан већ годинама. Оног тренутка када нам административни услови то дозволе, кренућемо са радовима и од почетка радова рок ће бити годину дана – рекао је градоначелник."

Ovde pomaže samo Lex specijalis i a u 🤬 više. Mene lično ne dotiče BPP. Živim u drugom delu grada. Ali smeta mi u globalu. Dokle više neki administrativni propis može da koči razvoj grada. Ja bih dozvolio dva puta primedbu. Sledeći put radi ko bude izabran na tenderu i tačka.
 
Znači biće blokiran administrativno godinama…da hoće da reše mogu…ovo se ili blokira namerno ili se spontano dešavaju ove neke blokade (“administrativne”) koje onda neće da se cimaju da rešavaju jer im odgovara da stoji…BG putu da su dali da rade malo po malo, koliko mogu, završili bi ga do sad

Biće ovo na kraju (možda) tek kad navodni beograd načne sajam i hipodrom.
 
"Када је реч о Булевару патријарха Павла, истакао је да је и даље на снази „статус кво”, да се чекају жалбе и комисија, те да закон омогућава да неко држи пројекат по годину и две.

– Ми не можемо да радимо супротно закону. Нисмо мењали одлуку о одустајању од тог пројекта и ниједну ствар од стратешких праваца развоја Београда, као што је то Булевар патријарха Павла, који је неопходан већ годинама. Оног тренутка када нам административни услови то дозволе, кренућемо са радовима и од почетка радова рок ће бити годину дана – рекао је градоначелник."

Ima i ova rečenica u delu gde priča o Drajzerovoj:

“Za sada nemamo saglasnost republičkog Zavoda za zaštitu spomenika da uradimo četiri trake u Ulici vojvode Mišića”

Ako imaju takvu nameru uopšte, znači nastavak BPP zaista neće uskoro…
 
sto lepo ne krene da radi odrzavanje pruge pa kad obude otvaranje da se svi iznenadimo kako je zapravo uradjen put. (kao i sve drugo sto radi bez projekta i table)
 
Ima i ova rečenica u delu gde priča o Drajzerovoj:

“Za sada nemamo saglasnost republičkog Zavoda za zaštitu spomenika da uradimo četiri trake u Ulici vojvode Mišića”

Ako imaju takvu nameru uopšte, znači nastavak BPP zaista neće uskoro…
Гангула тачно хоће да провуче 4 траке по сред парка, штеточина. Боље и да не раде ништа.
 
Тачно то хоће, 4 траке између Конака Кнеза Милоша и Храма Светих апостола Петра и Павла. А цео тај потез уствари треба укинути.
 
E sad, imamo nekoliko postova pre ovog predlog kako bismo mogli da prevarimo sistem (provlačenje radova kao održavanje, što se obilato i koristi od strane trenutne gradske vlasti) što je verovatno i dalo ideju kako bi ovi radovi mogli da se ubrzaju.
A onda imamo komentar kako zavod za zaštitu spomenika ne dozvoljava da se nešto uradi (što je sasvim OK i jedan dobar primer kako stvari treba da funkcionišu).
Nije mi jasno zašto se na nekim projektima stvari rade regularnim putem a na nekim se rade na način da ne moraš nikoga da pitaš.
Ovde je na način na koji su urađene novobeogradske ulice bez ikakvih problema mogao da spiči 6 traka ako je hteo, a hteo je... moguće da je neko pre njega pitao zavod u vezi toga pa sada ne može da ih preskoči...
 
Тачно то хоће, 4 траке између Конака Кнеза Милоша и Храма Светих апостола Петра и Павла. А цео тај потез уствари треба укинути.
Tačno. Po nekom ranijem planu, po završteku BPP bi se Drajzerova i Vojvode Putnika nastavljale samo na BPP i kod onog ukrštanja sa pravcem iz Košutnjaka bi imali vezu sa Mostom na Adi. Vojvode Mišića kroz park bi ostala kao slepa, bez izlaza na most, i samo za lokalne potrebe (park, topčiderac, perionica, šta znam,...)

U tom smislu je i proširenje Drajzerove suvišno.

Ali obzirom da je sve to uslovljeno spajanjem BPP sa mostom, a to se izgleda maksimalno ignoriše, imamo ove fiks ideje daljeg razvoja pravaca koji treba da imaju niži prioritet ili da se potpuno ukinu.
 
E sad, imamo nekoliko postova pre ovog predlog kako bismo mogli da prevarimo sistem (provlačenje radova kao održavanje, što se obilato i koristi od strane trenutne gradske vlasti) što je verovatno i dalo ideju kako bi ovi radovi mogli da se ubrzaju.
A onda imamo komentar kako zavod za zaštitu spomenika ne dozvoljava da se nešto uradi (što je sasvim OK i jedan dobar primer kako stvari treba da funkcionišu).
Nije mi jasno zašto se na nekim projektima stvari rade regularnim putem a na nekim se rade na način da ne moraš nikoga da pitaš.
Ovde je na način na koji su urađene novobeogradske ulice bez ikakvih problema mogao da spiči 6 traka ako je hteo, a hteo je... moguće da je neko pre njega pitao zavod u vezi toga pa sada ne može da ih preskoči..
razumem da je tesko sve ispratiti, podrzati i pohvaliti ali ipak treba pratiti fabulu radnje i stilske figure
Sarkazam vezan za odrzavanje zeleznice gde BPP ne treba da se uzme za ozbiljno NIKADA!
Zavod nije dao da se siri BZM (koji ide od mosta do Drajzerove) jer su tu park i crkva i konak, i stvarno ne bi trebala neka hlorisana glava samo da dodje i polozi asfalt jer je tako zamislila da to treba tako (NE BI TREBALO NIGDE, ALI NA DRUGIM LOKACIJAMA NEMA SPOMENIKA KULTURE)
spinovati i zamutiti sve to u jedno je pa izvoditi jos pausalnije zakljucke za relativizaciju problema je glavna odlika snsljublja i servilnosti ovoj posasti na vlasti
 
Znaš kako ovde je veto dao zavod za zaštitu spomenika a vrv su pitali još neke druge institucije koje su dale svoje mišljenje u vezi provlačenja 4 trake ili koliko god da ih je zamišljeno.
Na drugim mestima nigde nikoga ništa nisu pitali ni vodovod ni elektrodistribuciju ni JBM li ga koga sve moraju da konsultuju nego su samo dovezli mašine i počeli da kopaju.
Zašto su baš ovde pitali nekoga? (ZJB li se... 😀 verovatno...)
Da su samo dovukli mašineriju, sumnjam da bi neko iz zavoda došao "svojim telom" da zaštiti park (ne zato što ne misli da je to ispravno uraditi već zato što zna kakve bi to konsekvence povuklo, opet samo nagađam...
 
Vrh