Čak i sa sadašnjom izgrađenošću Navodnog Beograda, moguće je uspostaviti S-bahn sa centralnim tunelom Gazela-Dunav Stanica ispod Vudrua Vilsona. Varijanta ispod Savske je sada ugrožena u funkcionalnom smislu divljom gradnjom uz istu. Da je to izgrađeno kao javno-privatno partnerstvo, evo vam dragoceno građevinsko zemljište, a vi napravite nam S-bahn, to bi bio WIN-WIN projekat, i umesto Navodni Beograd mogao bi zaslužiti naziv Beograd na vodi.
Uopšte S-BAHN u Holandiji, Švajcarskoj, Belgiji, Češkoj, Nemačkoj, Poljskoj, Danskoj, Austriji ima važniju ulogu od bilo kog drugog transportnog sistema. U ostatku evropske civilizacije ima malo, ali ne daleko slabiju ulogu, pa čak i u Zagrebu i Ljubljani. Bulevar + sistem javnog transporta čine celinu. Ako se severno od Rakovice ostave samo dva bedna koloseka, ništa od ozbiljnog S-BAHN južno od Rakovice.