Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

😂

Izvinjavam se onda, ne pratim pomno forum pa nisam "upoznao" dobro članove 😊

Ali pomno pratim ovu temu i nadam se nekom pomaku sa mrtve tačke, ali nikako da se desi nešto konkretno.
 
Један део Раковице се ослања на линије које иду преко Бановог брда, а један део на линије које иду преко Бањица. Трамвај је у пракси највише значио бившој ИМР. Како нема ње, становници се сналазе преко осталих линија и нема гнева за неки озбиљнији бунт.

Nema IMR-a dugo Došljak. Ja nisam ni tri godine sa stanom na opštini Rakovica, al jesam koristio trojku sporadično, i popodne je baš znala fino da bude popunjena. U vreme najvećih gužvi, ta tramvajska linija je baš mnogo značila. Kako je bilo u jutarnjim časovima ne znam. Labudovo brdo nije toliko vezano za mučeni Bulevar, al nam je opet blizu, i mogao bi biti solidno brza veza sa gradom u špicu. Do okretnice u Kneževcu, ja ne znam dal imam malo preko kilometra vazdušnom linijom, a kolima mi treba par minuta. No, gradski prevoz na tom koridoru, tj Kružnim putem Kijevo, nije baš vredan pomena. Al dobro, i sa 42-jkom je to desetak minuta vožnje. Tramvaj bi imao prednosti samo da ti bude komotnije, pa sve i da stojiš, al kad znaš da uvek prolazi bez da ima gde sa se zaglavi, jednostavno čovek ide rasterećenije na prevoz. Ta trojka je od opštine Rakovica do Taša stizala za dvadesetak minuta. Ljudi se vremenom odviknu, a naviknu na alternative, kojih nije da nema. Verovatno većina postaje sve manje svesna koliko dugo jedna kvalitetna tramvajska linija ne radi. Vreme čini svoje, nažalost, a to razni špekulanti i politikanti obilato koriste. Pare daju samo ako moraju, mislim država. U celoj ovoj priči, vezno konkretno za Bulevar, sve sam više mišljenja da uopšte ovo nije do izvođača. Kaznili bi ih valjda nekako. Vrlo moguće da isplate kasne, mada imamo i jako kilavih firmi bez radnika i opreme, al u tom slučaju, onda je ovo stvarno teška banana od države.
 
Сама динамика радова и распоред како ће се радити, у овом случају од средине ка крајевима, уместо да су ишли редом од Цареве ћуприје, говори довољно колико их је баш брига за овај булевар.
 
Dobio je RAS tek nakon sto oni koje sam ja spomenuo , posle par godina nerada - izbaceni iz posla. A sada RAS nastavlja istom dinamikom...
Opet nije tačno. Za deonicu posle mosta, Ras je odmah dobio posao. Drugu fazu, koja se nominalno zove prva, inače je dobio Energoprojekt, tako da svakako nije Bauwesen nosilac posla ni tu.

Sent from my SM-S916B using Tapatalk
 
Ја бих ставио садашње и претходне градске челнике у један просечан аутомобили и терао их да возе више пута дневно кроз Теодора Драјзера и онда да скрену лево ка Булевару па их вратио у супротан смер али да оду на Мост преко Аде. У шпицу.
 
Ima jednostavnija kazna, koja će više da boli. Sledeći put cela Rakovica i Banjica neka glasa protiv vlasti. Bez dalje filozofije. Ako novi ne budu bolji, opet menjaj.

Da vidiš kako se u 3 iteracije stvari dovedu u red. Politička klasa su vrhunski oportunisti, vrlo brzo uče :)

Poenta : dok ne vezujemo političku odgovornost i učinak, možemo samo jalovo da kukamo :)
 
Ima jednostavnija kazna, koja će više da boli. Sledeći put cela Rakovica i Banjica neka glasa protiv vlasti. Bez dalje filozofije. Ako novi ne budu bolji, opet menjaj.

Da vidiš kako se u 3 iteracije stvari dovedu u red. Politička klasa su vrhunski oportunisti, vrlo brzo uče :)

Poenta : dok ne vezujemo političku odgovornost i učinak, možemo samo jalovo da kukamo :)
kako da ne, isto ko sto ce ovi iz resnika sto su ispusili na obilaznici da glasaju protiv..
 
Власт се у Реснику компензује помоћу БГ воза и продужених линија.
 
Да није булевар у застоју због могуће помовне измене трасе која је требала да иде железничким коридором?
 
Biće da je to razlog zašto se ne radi deo južno od odrađenog dela. :D
 
Па рекох да није тај застој нећкање да врате ипак оригинални план где би мало парка у делу од преласка Топчидерке до урађеног дела било жртвовано уместо пруге ?
 
I meni je palo na pamet isto što i vama, ali koja bi bila poenta pruge do sajma koji će da sruše. U njihovim "elitnim" naseljima ne žive ljudi ljudi koji koriste voz, a kamoli koji bi želeli da budu povezani sa tamo nekom Rakovicom. A ni žitelji Rakovice neće baš da idu na kafu kod te "elite". To je imalo smisla pre, a što je najgore tako bi i oživeli Savski trg. Uklanjanjem Sajma, dobiće se još jedna pustara gde će ići samo ko mora, koliko god bila nalickana.
 
Наводно су схватили слабе капацитете пруге Земун-Прокоп и сад хоће да се ваде за Експо пошто од метроа до Земуна нема ниша. Крпеж.
 
Pa će da povećaju kapacitet tako što će da nakače Expo na jednokolosečnu obilaznicu i provuku liniju Aerodrom - Makiš - Topčider? A i onda mi nije najjasnije zašto ne bi jednostavno proterali do Prokopa iz Rakovice. Mislim, jasno mi je da je sve ovo iz nekih njihovih priča, tako me ne iznenađuje toliko, ali i dalje mislim da je čak i za njih previše (mada, Vesić i bazen...).
 
Није ни мени најјаснија та прича, али ето озбиљни извори причају о томе. Видећемо.
 
Mislim da ova deonica bi mogla dosta da pomogne i Banjičanima.
Evo ja je uredno koristim već par godina i to obično kad je najveći špic. Tačnije do ovih dana.
Ukidanjem prolaza kroz park povećala se gužva i to u letnjoj sezoni, morao sam da nađem alternativu posebno iz pravca NBG.
Kako će biti kad krene jesenji špic ne mogu da zamislim.

Ako treba negde da se protestvuje - računajte na mene.
 
kako da ne, isto ko sto ce ovi iz resnika sto su ispusili na obilaznici da glasaju protiv..
Resnik je vecinski radikalsko naselje jos od 90ih. Iako se vecina doselila pre 90ih.

Ti bi glasali za ove tacno da im pisaju po glavama. Nije pomoglo ni to sto je Djilas, dok je bio na vlasti u gradu, pricao da ce da obrate paznju na neke delove grada kad budu glasali kako treba. Iako je sve vreme ds bio na vlasti u opstini. Tako su protiv sebe okrenuli i vecinu prigradskih naselja. Ta naselja su i dan danas u istoj banani ali su medijskom masinerijom ubedjeni da ih ostatak grada mrzi i zato glasaju kako glasaju.


Inace, suska se po kuloarima da se stvarno spremaju protesti sto se tice Bulevara. Bolje im je da sto pre krenu da resavaju ovo
 
I meni je palo na pamet isto što i vama, ali koja bi bila poenta pruge do sajma koji će da sruše. U njihovim "elitnim" naseljima ne žive ljudi ljudi koji koriste voz, a kamoli koji bi želeli da budu povezani sa tamo nekom Rakovicom. A ni žitelji Rakovice neće baš da idu na kafu kod te "elite". To je imalo smisla pre, a što je najgore tako bi i oživeli Savski trg. Uklanjanjem Sajma, dobiće se još jedna pustara gde će ići samo ko mora, koliko god bila nalickana.
Pa ne deluje mi da izmeštanje Sajam ima mnogo veze s tokovima putnika. Ni sada ne dolaze ljudi do Sajma zbog sajma, sem 7 dana u godini, nego zbog presedačkog čvora i zato što je ta ulica kao neki estuar koji skuplja ulivni saobraćaj s nekoliko glavnih pravaca, ne znam kako se to sad kaže u saobraćajnoj terminologiji, a to će svakako i ostati jer levo imamo reku, a desno brdo, pa prema tome nema gde da se pomeri. Valjda mogu neki plitki ukop da izvedu za pišlyiva dva koloseka, ako toliko smeta viki-elity.
 
I meni je palo na pamet isto što i vama, ali koja bi bila poenta pruge do sajma koji će da sruše.
1) Nedovoljan kapacitet pruge kroz čvor. Za Surčingrad se planira frekventna linija - uistinu, nikakva druga nema smisla. Za još dva koloseka, treba da se ruši po Senjaku. Alternativa je da linija terminira na NB, što je njesra.
2) Veza sa metroom, koju u suprotnom Surčingrad neće imati.
 
А опција за преседање на метро у Земуну касни за ЕХПО.
 
Касни и воз за Експо, него то све у даљој будућности...

(А да неко сиђе из дупло бржег воза у дупло спорији метро накрај Земуна, па да иде за Београд... ајајајајај... да не зажалимо ми на крају за коњским трамвајем?)
 
Vrh