Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Danas je ponovo bio udes, mislim da se Opel zakucao u delu ispod nadvožnjaka. Koliko je ovo deo za bezbednost u saobraćaju isto toliko je i za ovu temu rekonstrukcije Bulevara. Nov bulevar, a već je narpavljena crna tačka. Crna tačka je samo delimično zbog nepoštovanja pravila ali deliminično i zbog same infrastrukture.
Bio je kod skretanja za Žandarmeriju, imam negde snimak na kameri pa ću pokušati da nađem.
 
Prošao sam posle jedno pola godine za vikend bulevarom i ne mogu da verujem koliko ono sporo (ne)napreduje. Koji su uopšte rokovi da se ovo završava, deluje da će zauvek ostati na ovome što je sada urađeno, a izgleda da je sreća i to.
 
Bio Čučković u beogradskoj hronici danas. Kaze da se bulevar "gradi" a bila je višeminutna reportaža o mostu preko divlje Topčiderke koji je vec mesecima zatvoren. Naravno, nije rekao kada ce to da zavrse nego su skrenuli paznju da je krivično delo da se uklanjaju prepreke koje nesavesni vozaci uklanjaju tako da je on izdao nalog da se postavi betonska. Takodje kaze da ce da se krene sa prosirivanjem Drajzerove (ako sam dobro od šoka čuo - u oktobru)

Dakle, mostić već mesecima ne popravljaju a sada ce skroz da zatvore taj bypass ka bulevaru i otvaraju gradilište u Drajzerovoj, pritom bulevar nisu takli 2 godine.

Bukvalno će se u špicu sa mosta na Adi za Rakovicu tada putovati minimum sat vremena!
 
Uništiće park širenjem Drajzerove. Predlagali smo ovde sto puta rešenja sa tunelom na dnu Drajzerove, ispod brda i kasarne Garde, ka Bulevaru Patrijarha Pavla, ali oni će verovatno da naprave 4 trake i kroz park. Mentoli, kao i svi pre njih.

Inače, raskrsnica na dnu Drajzerove mora da nestane jer razdvaja ne samo različite celine parka, već i tri objekta koji su među najstarijima, ne samo u Topčideru, nego u Beogradu. Svi znaju gde je Milošev konak i crkva, ali kuća na samoj raskrsnici je knez Mihailov konak, iako po zapuštenosti ne deluje tako. Sva tri objekta su podignuta sredinom 19. veka!
Takođe, ako ćemo da gledamo dalje, u delu parka gde su staklenici, dakle četvrti deo razdvojen raskrsnicom, iza njih je lovačka kuća kneza Mihaila, danas privatan vrtić. Apsolutna je sramota koliko kulturnog nasleđa na jednom fantastičnom prostoru je već decenijama podređeno automobilima i potpuno zanemareno.
 
Драјзерову треба затворити и претворити у слепу улицу.
 
Djrajzerova dobija 3 traku tako što će malo uzmu od trotara i stave gore semafore za smer kao u pariskoj kao se odnosimo prema nasledju dobro da je ista pretklo
 
Уместо све снаге да усмере да споје Булевар Патријарха Павла са петљом Царева Ћуприја, они троше новац џабе. Тај парк треба проширити и укинути непотребне правце, а не додатно проширивати.
Потпуно погрешна логика и заисте не капирам где је запело?
 
Svi se slazemo da park treba sačuvati (i čak i ukinuti bypass kroz park) ali neka prioritetno povežu bulevar sa mostom a ne da ukinu bajpas i krenu u radove u drajzerovoj pre toga!

A za tunel - od toga nema nista, pisalo se na forumu već da se vojska posle decenija planiranja tunela setila da tu ispod ima neke objekte 😀
 
Pa i tunel koji bi trebalo da poveže autokomandu i carevu ćupriju je izgleda zaustavila vojska.
Čini mi se da sam skoro negde to pročitao...
Misli, nije zaustavila nego su samo rekli da nema potrebe da se rade bilo kakvi planovi jer...
 
Svi se slazemo da park treba sačuvati (i čak i ukinuti bypass kroz park) ali neka prioritetno povežu bulevar sa mostom a ne da ukinu bajpas i krenu u radove u drajzerovoj pre toga!

A za tunel - od toga nema nista, pisalo se na forumu već da se vojska posle decenija planiranja tunela setila da tu ispod ima neke objekte 😀

Мени се пре чини да су политичари искористили војску да би нашли изговор да се одустане (или барем одложи) од тунела.
 
Bio Čučković u beogradskoj hronici danas. Kaze da se bulevar "gradi" a bila je višeminutna reportaža o mostu preko divlje Topčiderke koji je vec mesecima zatvoren.
Haha, znači ni reči o poludecenijskoj izgradnji par kilometara prave ulice kroz ravnicu, kao i o tome da od prošle jeseni nema nijednog radnika na glavnoj trasi?
 
Videh večeras da je srušena ona sporna auto perionica preko puta stadiona sportskog centra Rakovica.
Izgleda da su se stvari konačno pokrenule.
 
Sigurno nije srušena pre 2-3 meseca, eventualno su nedelje u pitanju, zato što sam je video pre manje od mesec dana, radila je punom parom.
 
Srušena je možda u aprilu.

Bilo kako bilo potpuna nekažnjena nesposobnost ljudi koji odlučuju se vidi evo već nekoliko godina.

A kad se setim da mi je davne 2018. godine glupi rok od 430 dana izgledao predugačak... Što i jeste jer građevinski onakva ulica u ravnici može da se završi za 120-160 dana
 
"Najave iz "Puteva Beograd" su da će to biti do kraja godine i da se trenutno radi tehnička dokumentacija."

Dakle za mostić koji je zatvoren već 8 meseci čekaćemo još 4 tj ukupno godinu dana pakla na tom potezu.


Doduše, divlja Topčiderka, nepristupačnost terena i dužina samog mosta čine ovu poziciju verovatno najzahtevnijom u novijoj istoriji civilnog inženjerstva.

SmartSelect_20230711_215141_Maps.jpg
 
A fazon u kasarni inž jed VS ima most koji može da se montira tu za 1 dan
Plus ima konstrukcija 150 m odatle koja bleji vec 30 i kusur godina
 
Vrh