Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Semafore nikako ne treba ukinuti noću bez obzira na gustinu saobraćaja, ali bi dinamičku signalizaciju trebalo uvesti makar za početak na autoputu od laste do bežanijske kose i to da od 22h do ponoći ograničenje podignuto sa 80 na 100, a od ponoći do 6 ujutru sa 100 na 130 koliko je opšte ograničenje na autoputevima, pa posle ponovo od 6 ujutru do 8 na 100, i od 8 do 22h da bude 80 km/h koliko je sada.
 
U Novom Sadu na Bulevaru Evrope ogranicenje je 70 u dobrom delu, a to je bulevar po konfiguraciji sličan Jurija Gagarina i Oml. Brigada. Uživam kada vozim tamo jer tih 70 je optimum za vožnju bulevarom kada to uslovi dozvoljavaju.
 
Nisam razmišljao o tome, ali to je onda dobar primer za dinamičku signalizaciju i ovo što sam spominjao za period iza ponoći. Tada tramvaji svakako ne idu, gustina saobraćaja je mala, pešaci ne šetaju, pa bi imalo smisla da makar u Omladinskih brigada, Jurija Gagarina, Vojvođanskoj, Milutina Milankovića, Heroja od Košara i sl. bulevarima dinamičkom signalizacijom da se poveća ograničenje sa standardnih 50 na 70-80 ili koliko već.
 
Заборављаш трамвајска стајалишта на средини. Није проблем постојање трамваја већ што су баштице на средини са ивичњацима а стајалишта са оградама.
 
voze autoputem 120 u levoj traci
Kojom logikom je propisna vožnja na adekvatnoj saobraćajnici brzinom od 10km/h ispod ograničenja opasnija od divljanja po gradskim ulicama?

Noćna brza vožnja može samo da bude opasnija od dnevne, upravo zbog smanjene vidljivosti. Nešto ne znam da se gine na autokomandi u popodnevnom špicu..
 
Заборављаш трамвајска стајалишта на средини. Није проблем постојање трамваја већ што су баштице на средини са ивичњацима а стајалишта са оградама.
Ok, u tom slučaju neka bude samo u bulevarima na kojima ne saobraćaju tramvaji.
Kojom logikom je propisna vožnja na adekvatnoj saobraćajnici brzinom od 10km/h ispod ograničenja opasnija od divljanja po gradskim ulicama?
Leva traka je preticajna, a ja mislim na ljude koji levom trakom voze konstantno, što pokazuje da su ili jako neiskusni vozači (bez obzira na broj godina posedovanja vozačke dozvole) ili su veoma dekoncentrisani, a obe te stvari su mnogo opasnije za druge učesnike u saobraćaju od iskusnog vozača automobila sa 400-500 ks koji s vremena na vreme upali launch control između semafora ili neku deonicu provoza sa malo težom nogom na gasu, bez da je ugrozio nekog drugog učesnika u saobraćaju.
 
Искрено, имали смо трагичне погибије пешака због дивљања булеварима и мостовима ноћу, тако да сам ја за строга ограничења. Заборављаш колико њих вози пијано и дрогирани ноћу.
 
Što se tiče vožnje pod dejstvom alkohola i psihoaktivnih supstanci ja sam za NULTU toleranciju. Sve ovo gore što sam napisao odnosi se isključivo na trezne i strejt vozače. A ove druge bih isključivao iz saobraćaja i direktno u zatvor najmanje 30 dana po kratkom postupku. Bukvalno sam za nultu toleranciju.
 
Ok, ako toliko smetam ovde onda neću ni pisati...

A btw redovan sam na kartingu, ali ne na autokomercu nego na adi huji.
 
Мислим да и у НАВАКу може безбедно да се јурца.
Može, i nekoliko puta sam bio na track days koje organizuje Bud3. Dobra je priča, ali u poslednje 2 godine velika gužva bude na tim javnim track days i to mi se ne sviđa, nije mi tada uživanje da vozim.

Ali kao što rekoh u prethodnoj poruci, očigledno je bolje da se povučem i ne pišem na ovu temu jer su drugi članovi posle mojih poruka uznemireni...
 
Pročita neko to i pomisli da može noću bezbedno da vozi autoputem kroz Novi Beograd, koji nema ni ogradu, 130. I izađe divlja svinja pred njega.
 
Ok, kao što rekoh povlačim se. Bolje da ne pišem više ništa... ne želim da uznemiravam druge članove...
 
Tehnički, kada bi postojala kontrola i efikasan sistem kažnjavanja, ne vidim razlog da se na bulevarima, pogotovo na NBG podigne ograničenje, makar na 60, ako ne i 70.

U Zagrebu u većim avenijama ograničenje je 70, a tamo gde ima i tramvaja bude 60.

Preduslov za ovo je naravno da imamo normalno pravosuđe, da se kažnjavaju svi, bez obzira na to ko su im mama i tata.
 
Izgleda da si u brzini citao moj post pa nisi obratio paznju da sam spomenuo da u momentu kada ima dosta pesaka i saobracaja brzina je ogranicena na 50 kmh, dok u vreme kada NEMA pesaka i kada je saobracaj veoma redak ogranicenje se povecava radi ubrzavanja protoka saobracaja. Drugim recima voziti 80-100 na sat u Omladinskih brigada u npr. 2 ujutru je apsolutno bezbedno jer nema saobracaja niti pesaka. Ali naravno da voznja od 100 na sat u istoj ulici u 8 uvece nije bezbedna.

Mislim da je sada nedvosmisleno jasno sta sam mislio.

Što se tiče vožnje pod dejstvom alkohola i psihoaktivnih supstanci ja sam za NULTU toleranciju. Sve ovo gore što sam napisao odnosi se isključivo na trezne i strejt vozače. A ove druge bih isključivao iz saobraćaja i direktno u zatvor najmanje 30 dana po kratkom postupku. Bukvalno sam za nultu toleranciju.
I prvi put je bilo nedvosmisleno šta si hteo da kažeš i to što pišeš je čista glupost zato što ne postoji doba dana kada apsolutno nema pešaka. To što je u odrešeno doba dana na nekom mestu protok ljudi mizeran, ne znači da treba da i taj mizeran broj ljudi bude doveden u opasnost. Ja i ovako noću, sa postoječim propisima, vodim računa i povećan mi je fokus na saobraćaj, jer znam da ima gomila bu**** koja vozi ulicama. I mi nemamo ništa od toga što će da bude nulta tolerancija za ovu ili onu grupaciju ljudi ili za one koji voze pripiti, ušikani, nadrogirani, ili ih je pogodila neka pesma pa rešili zbog toga da opiče 130 - 150 km/h... , ako taj neko pokupi osobu koja je uredno poštovala pravila. Meni se nekoliko puta desilo da sam zahvaljujući prisebnosti, upravo u večernjim časovima, da za dlaku izbegnem bliski kontakt za uživaocem u brzoj vožnji. I što je najgore, ti takvi su mamini i tatini sinovi, kao što reče @Bender Rodriguez ili pak osobe kao ti, koje ne kapiraju da njihova vožnja nije bezbedna. Tu tvoju stvar idi i "leči" na adekvatnim mestima, izjurcaj se i deset sati po nekoj stazi za karting i sl. , ako je potrebno, a nas mani tih tvojih bisera. Što vreme više prolazi, sve više isplivava ljudi sa kojekakvim suludim idejama na raznorazne teme i još kad im i objasniš zašto to ne pije vodu, oni te belo gledaju i pitaju se šta sa tobom nije u redu. E ti upravo tako zvučiš.​

Ok, ako toliko smetam ovde onda neću ni pisati...

Ok, kao što rekoh povlačim se. Bolje da ne pišem više ništa... ne želim da uznemiravam druge članove...
Tipičan primer osobe koja nije u stanju da prihvati kritiku, nego se zduri i ponaša se kao neko razmaženo derište.
 
Ne razumem šta znači to “tehnički” bolji sistem kontrole i kažnjavanja? Dozvoli mi da jurcam, a ako nekog usput ubijem, idem u zatvor, majke mi.
Pa valjda su ograničenja sa tehničke strane postavljena da se rizici po život svedu na minimum.
 
Poslednja izmena:
I ovako na 50km/h svi voze 70-80-90. Zamislite sta bi bilo da se podigne na 70-80-90. Dobili bi gomilu bolida koji gradskim ulicama voze preko 100 na sat. Grad bi nam se pretvorio u GTA Vice City, a nije kao da smo trenutno daleko od toga. Bukvalno nas samo nebitnost semafora deli od toga, a cak i tu se priblizavamo brzinom svetlosti, uz divljanje raznoraznih napaljotki koje vise ne zarezuju ni crveno niti bilo koji drugi propis u svojim manicnim epizodama tripovanja Fetela, Alonsa, Montoje i ekipe
 
Danas je ponovo bio udes, mislim da se Opel zakucao u delu ispod nadvožnjaka. Koliko je ovo deo za bezbednost u saobraćaju isto toliko je i za ovu temu rekonstrukcije Bulevara. Nov bulevar, a već je narpavljena crna tačka. Crna tačka je samo delimično zbog nepoštovanja pravila ali deliminično i zbog same infrastrukture.
 
Vrh