Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Tu bi trebalo kamere za brzinu da postave, barem na dva mesta. Vozi se na ravnom i po 120. Gde je bio radar? Ispod nadvožnjaka?
 
Klasicno prebacivanje odgovornosti..

1685480567973.png
 
Kako misli poslednja deonica od Košutnjaka do Mosta na Adi? A od Košutnjaka do Rakovice? To nije ni planirano? Mada istina je da je to ista ulica ali drugi naziv.
Napisao bih nešto ali je moguće da bih bio banovan na forumu.
 
Kako misli poslednja deonica od Košutnjaka do Mosta na Adi? A od Košutnjaka do Rakovice? To nije ni planirano? Mada istina je da je to ista ulica ali drugi naziv.
Napisao bih nešto ali je moguće da bih bio banovan na forumu.
Možda je pod "poslednja" mislio na poslednju započetu, a ne na poslednju sveukupno. Mada je Vesić i ranije pokazivao da nije baš sasvim upućen u nazive i prostiranje ulica po Beogradu, stalno je pričao o nastavku UMPa kroz Borsku?!?
 
Део овог булевара где су урађене коловозне траке и део тротоара.
 
Tu bi trebalo kamere za brzinu da postave, barem na dva mesta. Vozi se na ravnom i po 120. Gde je bio radar? Ispod nadvožnjaka?
Ma tu ogranicenje treba podici na 100 km/h jer uslovi puta to dozvoljavaju. Kakve crne kamere. Makar uvece ogranicenje treba da bude duplo vece od standardnog ogranicenja, a to je moguce uraditi dinamickom signalizacijom koja bi npr. posle 22h uz pomoc meraca saobracaja podizati ogranicenje i to tako da ukoliko je gustina saobracaja jako mala prosto stave najvece moguce ogranicenje (npr. 100 na sat), ako je gustina saobracaja manja ili su lose vremenske prilike onda ogranicenje bude manje.

Mislim da bi pristup sa dinamickom signalizacijom ogranicenja brzine bila vrhunska situacija za neke lokacije kao sto je ovaj bulevar, autoput kroz grad, NBG bulevari, most na Adi, SMT... obzirom da bi tada u periodima dana kada nema mnogo saobracaja (nocu) moglo da se vozi mnogo opustenije i protocnije. Ne znam da li ovako nesto postoji negde u svetu, ali bilo bi mi drago da budemo prvi koji ovo imamo.
 
Друше, ово је градски булевар са тротоаром дуж њега, без заштитних оградица, са трамвајским стајалиштима у средини око којих ће бити заштитне оградице али не оне као дуж магистрала већ са вишим стубићима, стилизоване. Са пешачким прелазима. Ту сме 50 кмч максимално.
 
Tramvaji ne voze celu noc nego do ponoci. A nesto se ne secam da sam tu video setace u periodu od ponoci do 6 ujutru, osim za vreme uranka, ali uranak se desava samo za prvi maj.

Zato sam i spomenuo dinamicku signalizaciju koja bi vozacima omogucavala da u periodima kada je to bezbedno (nema ljudi, slab intenzitet saobracaja) da se ogranicenje podigne na neku dosta vecu brzinu od one koja je dozvoljena u regularnim uslovima.
 
Ma dinamicka signalizacija sve to resava. Nadam se da ce jednog dana uvesti to u BG, da neka ogranicenja nocu i u periodima kada NEMA saobracaja i ljudi po trotoarima ogranicenja budu dosta visa nego u periodima dana kada je saobracaj uobicajne gustine i/ili kada ima pesaka po trotoarima.
 
Ma dinamicka signalizacija sve to resava. Nadam se da ce jednog dana uvesti to u BG, da neka ogranicenja nocu i u periodima kada NEMA saobracaja i ljudi po trotoarima ogranicenja budu dosta visa nego u periodima dana kada je saobracaj uobicajne gustine i/ili kada ima pesaka po trotoarima.
U Beogradu, kao i drugde, se nikada ne dešava da NEMA saobraćaja, podizanjem ograničenja na 100, ćemo samo dobiti još više uličnih trkača i još toliko teških saobraćajnih nesreća. Ali ko j**e onoga ko nije u autu i ne cepa 100 na sat.
 
Ma dinamicka signalizacija sve to resava. Nadam se da ce jednog dana uvesti to u BG, da neka ogranicenja nocu i u periodima kada NEMA saobracaja i ljudi po trotoarima ogranicenja budu dosta visa nego u periodima dana kada je saobracaj uobicajne gustine i/ili kada ima pesaka po trotoarima.
И онда се нека бу**** залети 100 и забије у oграду трамвајског стајалиште, као што се често дешава у Булевару или на Славији и са већим ограничењима.
1687049358506.png
 
dobiti još više uličnih trkača
Ma ti tzv ulični trkači nisu problem. Ti ljudi su iskusni vozači koji vole da voze i imaju moćne i jake automobile. Oni u 99% nisu ti koji su vinovnici saobraćajnih nezgoda u gradovima. Neki od njih zaista voze brzo ali ne ugrožavaju druge učesnike u saobraćaju

Najveći problem u gradovima su ljudi koji voze od tačke A do tačke B i koriste auto kao nužno zlo. Ti vozači skoro po pravilu nemaju mnogo vozačkog iskustva bez obzira na broj godina posedovanja dozvole. To su oni vozači koji ne znaju da voze po kiši, voze autoputem 120 u levoj traci, na semaforu kreću na zeleno tek posle 2 sekunde... E takvi su najopasniji u saobraćaju i takvih se mnogo više plašim nego tih tzv uličnih trkača.
И онда се нека бу**** залети 100 и забије у oграду трамвајског стајалиште, као што се често дешава у Булевару или на Славији и са већим ограничењима.
Svi bulevari u BG imaju ograničenje od 50 km/h kao i druge gradske saobraćajnice. Ali svakako ako bi se ovakva nesreća desila tokom dana založio bih se za najstrožiju moguću kaznu za takvog vozača jer je time ugrozio i druge + troškovi obnove tramvajskog stajališta i šta god još od javnog mobilijara da je uništuo bahatom vožnjom.

Ako se tako nešto desi kasno noću, i ako nije ugrozio nikog svojim postupkom tada je manje bitna kazna ali je svakako bitno da se od vozača nadoknadi materijalna šteta na stajalištu i javnom mobilijaru.
 
Ma ti tzv ulični trkači nisu problem. Ti ljudi su iskusni vozači koji vole da voze i imaju moćne i jake automobile. Oni u 99% nisu ti koji su vinovnici saobraćajnih nezgoda u gradovima. Neki od njih zaista voze brzo ali ne ugrožavaju druge učesnike u saobraćaju

Najveći problem u gradovima su ljudi koji voze od tačke A do tačke B i koriste auto kao nužno zlo. Ti vozači skoro po pravilu nemaju mnogo vozačkog iskustva bez obzira na broj godina posedovanja dozvole. To su oni vozači koji ne znaju da voze po kiši, voze autoputem 120 u levoj traci, na semaforu kreću na zeleno tek posle 2 sekunde... E takvi su najopasniji u saobraćaju i takvih se mnogo više plašim nego tih tzv uličnih trkača.

Svi bulevari u BG imaju ograničenje od 50 km/h kao i druge gradske saobraćajnice. Ali svakako ako bi se ovakva nesreća desila tokom dana založio bih se za najstrožiju moguću kaznu za takvog vozača jer je time ugrozio i druge + troškovi obnove tramvajskog stajališta i šta god još od javnog mobilijara da je uništuo bahatom vožnjom.

Ako se tako nešto desi kasno noću, i ako nije ugrozio nikog svojim postupkom tada je manje bitna kazna ali je svakako bitno da se od vozača nadoknadi materijalna šteta na stajalištu i javnom mobilijaru.
Искусни возачи-тркачи, ноћу, на делу. (+18)
 
Ma ti tzv ulični trkači nisu problem. Ti ljudi su iskusni vozači koji vole da voze i imaju moćne i jake automobile.
:ROFLMAO:

Ako se tako nešto desi kasno noću, i ako nije ugrozio nikog svojim postupkom tada je manje bitna kazna ali je svakako bitno da se od vozača nadoknadi materijalna šteta na stajalištu i javnom mobilijaru.
Znači treba da nam ljudi (pešaci) budu pokretne mete jer je neophodno da se zakonski omogući neiživljenima da mogu da se iživljavaju, jer su oni najbitniji deo društva.
 
Ovo u vezi uličnih trkača i ljudi koji izazivaju nesreće tvrdiš na osnovu nekog istraživanja koje si negde pročitao ili možda sproveo ili je to tvoje mišljenje?
Na osnovu 15godisnjeg iskustva voznje po BG, tacnije od kada imam vozacku dozvolu i svoj auto. Dodao bih samo jos kao najrizicnije i najgore vozace pored ovih sto voze od tacke a do tacke b i sto im je auto nuzno zlo jos i vozace dostavavnih vozila, kurirske sluzbe, taksisti i CarGo vozaci... vozaci iz tih grupa su znatno rizicnija kategorija od tzv. ulicnih trkaca koji to rade obicno iza ponoci po bulevarima na kojima nema gustog saobracaja u tom trenutku.
Znači treba da nam ljudi (pešaci) budu pokretne mete jer je neophodno da se zakonski omogući neiživljenima da mogu da se iživljavaju, jer su oni najbitniji deo društva.
Izgleda da si u brzini citao moj post pa nisi obratio paznju da sam spomenuo da u momentu kada ima dosta pesaka i saobracaja brzina je ogranicena na 50 kmh, dok u vreme kada NEMA pesaka i kada je saobracaj veoma redak ogranicenje se povecava radi ubrzavanja protoka saobracaja. Drugim recima voziti 80-100 na sat u Omladinskih brigada u npr. 2 ujutru je apsolutno bezbedno jer nema saobracaja niti pesaka. Ali naravno da voznja od 100 na sat u istoj ulici u 8 uvece nije bezbedna.

Mislim da je sada nedvosmisleno jasno sta sam mislio.
 
Na osnovu 15godisnjeg iskustva voznje po BG, tacnije od kada imam vozacku dozvolu i svoj auto. Dodao bih samo jos kao najrizicnije i najgore vozace pored ovih sto voze od tacke a do tacke b i sto im je auto nuzno zlo jos i vozace dostavavnih vozila, kurirske sluzbe, taksisti i CarGo vozaci... vozaci iz tih grupa su znatno rizicnija kategorija od tzv. ulicnih trkaca koji to rade obicno iza ponoci po bulevarima na kojima nema gustog saobracaja u tom trenutku.

Izgleda da si u brzini citao moj post pa nisi obratio paznju da sam spomenuo da u momentu kada ima dosta pesaka i saobracaja brzina je ogranicena na 50 kmh, dok u vreme kada NEMA pesaka i kada je saobracaj veoma redak ogranicenje se povecava radi ubrzavanja protoka saobracaja. Drugim recima voziti 80-100 na sat u Omladinskih brigada u npr. 2 ujutru je apsolutno bezbedno jer nema saobracaja niti pesaka. Ali naravno da voznja od 100 na sat u istoj ulici u 8 uvece nije bezbedna.

Mislim da je sada nedvosmisleno jasno sta sam mislio.
brate moj, iskreno se nadam da ti je 15godisnje iskustvo voznje po BG u nekoj od linija javnog gradskog saobracaja.
Ja prvi idem 80-90 i kroz omladinskih brigada, i kroz rakovicki, i kroz kneza milosa ali to nikako ne mogu opravdati niti zdusno braniti kao ti
 
Na osnovu 15godisnjeg iskustva voznje po BG, tacnije od kada imam vozacku dozvolu i svoj auto. Dodao bih samo jos kao najrizicnije i najgore vozace pored ovih sto voze od tacke a do tacke b i sto im je auto nuzno zlo jos i vozace dostavavnih vozila, kurirske sluzbe, taksisti i CarGo vozaci... vozaci iz tih grupa su znatno rizicnija kategorija od tzv. ulicnih trkaca koji to rade obicno iza ponoci po bulevarima na kojima nema gustog saobracaja u tom trenutku.

Izgleda da si u brzini citao moj post pa nisi obratio paznju da sam spomenuo da u momentu kada ima dosta pesaka i saobracaja brzina je ogranicena na 50 kmh, dok u vreme kada NEMA pesaka i kada je saobracaj veoma redak ogranicenje se povecava radi ubrzavanja protoka saobracaja. Drugim recima voziti 80-100 na sat u Omladinskih brigada u npr. 2 ujutru je apsolutno bezbedno jer nema saobracaja niti pesaka. Ali naravno da voznja od 100 na sat u istoj ulici u 8 uvece nije bezbedna.

Mislim da je sada nedvosmisleno jasno sta sam mislio.
Ma i semafore treba ukinuti noću, da se ubrza protok
 
Vrh