Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Ja gajim neku slabašnu nadu da će se nakon prvog aprila, kada *završe* onaj cirkus u Vojvođanskoj sa spajanjem Obilaznice sa NBG, od tamošnjih stotinjak radnika i 150 mašina smilovati da presele barem dvojicu-trojicu malo krupnijih sa jednim bagerom ili nekom drugom spravom i ovamo. Koliko sam video po natpisima na pojedinim mašinama u Vojvođanskoj, tamo je isto angažovan RAS Inženjering, a koji je valjda glavni izvođač i u Bulevaru PP.
 
Zašto su nasuli ovaj materijal preko stare pruge?
Dali planiraju tu da provuku neki put?
nasipanje_kod_petlje_2023_03.jpg
 
Trasom pruge je planiran bulevar. Spominjano od prvog dana kada su krenuli radovi.
 
Sada postoje svi uslovi za denivelaciju iz pravca BBrda.

Koju će naravno kočiti budući tunel sledećih 30 godina, nakon kojih će se i zvanično odustati od istog. :D
 
Stvarno zašto ovde kod vojvode Mišića ne naprave potpuno denivelisanu raskrsnicu?
Oni izgleda misle da spustaju bulevar na dole, stave semafor i pesački, pa ga opet dižu na gore.

Mogu da bulevar drže pravo na nivou ove crvene linije. A ispod može da se nastavi vojvode Mišića.
Još dodati rampu (narandžasto) da se popnemo sa vojvode Mišića prema mostu.
Tako nema zaustavljanja na ovom mestu. Pešaci prolaze ispod.

1679538769590.png
 
Ova ulica je počela da se pravi 2018. godine, a sposobnost investitora i izvođača je više nego očigledna.

Uvek mi padne na pamet kako će tek lepo biti napravljen novi most preko Save umesto onog starog krš fašističkog.

Ali pošto niko ne može da kaže a da se čuje da je car go imamo šta imamo.
 
Ako nije kasno da preprave, evo kako bi trebalo napraviti taj spoj između patrijarha Pavla i vojvode Mišića na Topčideru.
Tu ne treba raskrsnica ni semafori, nego potpuno denivelisano.
Odozgo iz vojvode Mišića napraviti jednu rampu da se penje prema mostu (narandžasto). Ostatak vojvode Mišića (žuto) da ide ispod novog bulevara.
A sa donje strane napraviti jednu rampu za silazak sa bulevara (zeleno) i jednu za penjanje.

1679780102518.png
 
A tramvaj je na crtežu gdje tacno
Morali bi da uklone divlje pranje kola to je bas problem ....
 
Tramvaj bi bio na istoj trasi kao i sad (sivo na slici).
Prolazio bi ispod rampe (narandžasto) a u nivou vojvode Mišića.
Ta rampa (narandžasto) bi trenbala da krene nekih 50 metara ranije, sa uzvišice u vojvode Mišića. Tako da ima visinu da pređe preko tramvaja.
Sa ovom solucijom kola na bulevaru ovde uopšte ne moraju da se zaustavljaju.
Nebi trebao ni pešački prelaz jer bi pešaci prolazili ispod bulevara.
 
Da li ste primetili da je na Novom Beogradu na spajanju deonice ka Surčinu za dve nedelje ukupno urađeno više posla nego za poslednje dve godine na Bulevaru patrijarha Pavla? Što bi rekla moja deca - "stvarno nije fer"!
 
Tamo je katastrofa i onaj čep u nastavku ka Big Rakovica, par puta kad sam išao u tom pravcu uvek je bila kolona vozila, neverovatno da nisu celu trasu bulevara mogli da ubace u jedan projekat a ne da se to ostavlja za kasnije.
 
Код тог семафора код Варешке буде колона око 100м, или колико већ је од семафора па до благајне жс, са друге странце је малчице боље. Када се враћам с посла буде мало боље, али ако смо у исто време код улаза у фабрику ја пешке брже дођем до семафора не људи у аутима.
 
Ne daj Bože da im padne na pamet, kada već tramvaj ne radi (a proradiće za jedno 10 godina), da asfaltiraju parče raskrsnice preko šina na uglovima Vareške i Miška Kranjca kako bi se obezbedila traka za levo radi protočnosti saobraćaja na tim ukrštanjima jer je tu pakao svaki dan.
 
Vrh