Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Vole oni da ruse, preko noci dosta toga zna da nestane pa su ispraksani, pitanje je kad ce ista drugo se raditi tu.
 
koliko je mocno i kompleksno odradjen tobogan kod sajma i mosta na adi, denivelisane saobracajnice i prikljucci, samo da bi se sve kroz manje od 10 godina sklonilo.
Posmatrao sam bas sa mosta tu sirinu pruge koja je sklonjena, tu lagano moze saobracajnica da ide sve do mostara/galerije
 
Delimično da, mada sem raskrspetlje kod hipodroma, sve ostalo bi moralo da postoji u manje-više istom obliku, pre svega zbog visine mosta. Što se oslobođenog prostora tiče, siguran sam da će naći način da profitiraju od njega, iako je to pravo mesto za linijski park koji bi povezao Adu i Topčider.
 
Радови ипак кренули, насипају, равнају шљунак код гробља/парка и према тркалишту.
D2977CFC-7D22-4441-9D3F-DC48D751087E.jpeg
 
@svrca Jesi video možda koja je firma? Pitam zato što je u sklopu uklanjanja železničke infrastrukture i uklanjanje tucanika sa nivelisanjem podloge, pa je to jedini način da vidimo šta je u pitanju.
 
Нисам, делује онако једва, али према тркалишту изгледа као на насипају. Велике гомиле шљунка су довезене и сада их равнају, делује већ као рампа према петљи.
 
Tucanik se skida sa pruge i nosi u pravcu careve ćuprije. Da li će ga koristiti za nešto, ili ga samo tamo skupljaju dok ne ode dalje, u svakom slučaju se uklanja kako bi na njegovo mesto došla odgovarajuća podloga za put.
 
Zašto se pravi veći zastoj sad u odnosu na ranije?
Zato što su ostale tačke usporavanja ostale nepromenjene (raskrsnica sa Topčiderskom ulicom, raskrsnica sa Teodora Drajzera) a napravljen je dodatni "levak" na mestu gde prestaju dve trake u smeru ka Topčideru:
Screenshot_2023-01-25-06-07-15-646_com.android.chrome.jpg
 
Mislim da je ova ulica sa svojim krivinama, pozicijom i izvedbom šahti, a i posebnim sinusnim asfaltom zapravo nova platforma i ogledni prikaz najsavremenije saobraćajnice.
Nema šanse da zaspiš od truckanja, lupanja poklopaca i nelogičnih i opasnih skretanja.
 

Gradonacelnik sa slikom i tonom.
Malo mi je glup razlog da šine nisu stavljene jer faza 1 do mosta nije gotova, jer su šine na fazi 2 bile deo faze 2. Ali ok, nego jel ima crtež trase faze 3 nastavka ka Rakovici? Sadašnji put mi deluje usko za proširenje čak i da sruše neke objekte i uzmu dvorište ex fabrike, pa sam mislio da neće možda trasa ići iza objekata, prateći reku?
 

Gradonacelnik sa slikom i tonom.
Jaaaoooo, boli me mozak od ovoga:
"...i da završimo ovo u zaista izuzetno brzom periodu, uzimajući u obzir da je rok probijen za godinu i po dana. Suština je u tome da smo ovo završili u rekordnom roku u odnosu na momenat kada smo preuzeli neke stvari..."

Neverovatno. Ja nisam primetio da je sada neka druga partija došla na vlast u Beogradu, a to što se oni tamo svi međusobno mrze i sabotiraju, što svako ima neke svoje dilove i izvođače, to zaista nije naš problem.
 
Mislim da je ova ulica sa svojim krivinama, pozicijom i izvedbom šahti, a i posebnim sinusnim asfaltom zapravo nova platforma i ogledni prikaz najsavremenije saobraćajnice.
Nema šanse da zaspiš od truckanja, lupanja poklopaca i nelogičnih i opasnih skretanja.
Bas me cudi da jos uvek niko nije izleteo na krivini posle nadvoznjaka/tehnickog pregleda, u smeru ka Pere V
 
Vrh