Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

Пошто нисам нашао тему о Аутокоманди, надам се да овај мој предлог неће сметати овде.

Приметио сам да лево скретање у Трише Калцеровића на почетку Војводе Степе може да направи озибљан застој који се лако преноси на кружни ток на Тргу ослобођења, а притом се гуши и трамвајски саобраћај.

Зато предлажем следеће решење: Да се сруши стари магацин на плацу некадашње Аутокоманде који је најближи Табановачкој улици, и да се иста прошири за још једну саобраћајну траку од кружног тока све до рачвања саобраћаја на једносмерне улице од Војводе Степе (Трише Калцеровића) и ка кружном току (Табановачка). Затим укинути лево скретање из Војводе Степе и преусмерити линије 18 и 39 да се директно искључују из кружног тока у Табановачку. По могућности променити смер једносмерног дела улице Трише Калцеровића од рачвања према Војводе Степе.

Како вам се чини овај предлог?
 
Neda miskovic plac grad nema para i bas ga briga inace predlog je vise nego dobar
 
Да ли је у плану проширење булевара за још једну траку?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372989#p372989:27jvezbp je napisao(la):
igor.89 » 23 Feb 2016 17:20[/url]":27jvezbp]Да ли је у плану проширење булевара за још једну траку?

Sent from my D6503 using Tapatalk

то подразумева рушења, једину ствар од које се градка власт ужасава
 
SRBO":1kudd04o je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372989#p372989 je napisao(la):
igor.89 » 23 Feb 2016 17:20[/url]":1kudd04o]Да ли је у плану проширење булевара за још једну траку?

Sent from my D6503 using Tapatalk

то подразумева рушења, једину ствар од које се градка власт ужасава
Могуће да је потребно рушење али не би било потребе за неким великим рушењем с обзиром да је пола булевара неизграђено тј нема стамбених зграда од ветеринарског факултета до карађорђевог парка.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Требало би или посећи платане на страни до Ветеринарског факултета или мало одузети од Карађорђевог парка. Моје неко размишљање на ову тему је било да се од Ветеринарског факултета где је успон па до Славије где је успон из смера Славије уради тунел за један смер саобраћаја (2-3 траке), а да на површини буду трамвајске баштице у оба смера, 2-3 траке другог смера и жуте траке за аутобусе у оба смера.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373078#p373078:l5jvcsao je napisao(la):
igor.89 » 24 Feb 2016 00:27[/url]":l5jvcsao]
SRBO":l5jvcsao je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372989#p372989 je napisao(la):
igor.89 » 23 Feb 2016 17:20[/url]":l5jvcsao]Да ли је у плану проширење булевара за још једну траку?

Sent from my D6503 using Tapatalk

то подразумева рушења, једину ствар од које се градка власт ужасава
Могуће да је потребно рушење али не би било потребе за неким великим рушењем с обзиром да је пола булевара неизграђено тј нема стамбених зграда од ветеринарског факултета до карађорђевог парка.

Sent from my D6503 using Tapatalk

не знам али постојање циганмале на душановцу потржава мој став
 
Tunel ispod slavije (bul. oslobođenja u nivou hrama) odavno je predložen ali u oba pravca a ne sano u jednom. Tramvaj bi trebalo da ide ne kroz tunel već po površini tako da bude pristupačniji putnicima. ovo važi i za autobuske linije. ovaj tunel ostaje ka ideja ali verovatno daleka. pre će se graditi tunel u pariskoj ulici koji će omogućiti direktan ulaz knez mihajlove u kalemegdan bez pešačkog prelaza. žalim što će prilikom proširenja bulevara kod veterinarskog neizbežno doći do seče platana ali će valjda odmah nove posaditi. kao što sam već pisao ostaje problemparkinga restorana "franš". taj restoran tu nikad nije bio planiran, podignut je bez ikakve dozvole i trebalo bi ga premestiti.
 
Samo da napomenem da je Franš zapravo javni WC stanice Beovoza.
 
A ja da napomenem da su novi vlasnici restorana Andrej Vucic, brat nam premijera i brat Sinise malog. Tako da ako nista, mozemo ocekivati pre da ukinu tramvaj zarad parkinga, nego da zatvore to ruglo i sramotu Beograda.
 
Vidim da je Franš osnovan 1982. godine. Kako je moguće da su tada prenamenili nešto državno u privatno? Razumem da je 90tih, ali tada ne?
 
@Vucko
Konacno jedan smislen post u vezi sa ovim ugostiteljskim objektom.

Citam gomile gluposti o njemu tipa nastao od stanicnog wc-a i slicno, a restoran je otvoren dosta pre nego sto je stanica napravljena. No dobro, kao i uvek svako ima pravo da smatra da je njegovo misljenje jedino ispravno.

Nije problem restoran, vec bahati gosti i nezainteresovane sluzbe grada Beograda koji tolerisu to bahacenje.


Edit:
Ostadoh duzan da i ja iznesem svoje misljenje.
Verovatno je prostor tada najmljen od grada ili opstine, kao sto je bio slucaj i sa mnogim drugim lokalima u to vreme. Kirije za takve lokale su bile ispod ekonomskih cena, to stoji, ali isto tako stoji da je lokal gde je frans skrajnut da je sa druge strane bila neka firma (univerzal cini mi se) koji su tu imali neke masinske radionice, kao i da je iznad i ispred prometna saobracajnica, a da lokal nije na glavnom pravcu kretanja pesaka, te svakako nije bila pomama za ovim prostorom.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki postoji fotka u temi tramvaji gdje se vide stepenice koje su sad ulaz u frans bile javne i vodile wc
Takodje vlasnik fransa predhodno je rekao da ga je izmolio ruglo od gradski vlasti i pretvorio u restoran
Bio je intervju u novinama
Guglajte ime predhodnog vlasnika pa ce ti iskociti clanak
 
Stvarno bi bilo glupo raditi rekonstrukciju pomenute ulice a ne dodati jos jednu traku tako da ih ukupno bude 3+3. 4 trake za automobile i 2 za jgp. Imam samo jedno pitanje. Na slici sam obelezio crvenom bojom, da li je to planirana neka saobracajnica od Deligradske da ide paralelno sa Dr Subotica starijeg do Bulevara oslobodjenja?
ereo0l.png
 
Počele gužve.



Da li je Sekretarijat za saobraćaj nešto uradio da se gužve smanje?

Nije moj posao da razmišljam o tome, ali mogli su da daju prioritet nekim okolnim pravcima, promene intervale semafora, neke ulice pretvore u jednosmerne i slično.
 
Izvinjavam se Sekretarijatu.


Током извођења радова на реконструкцији Булевара ослобођења, на делу од Трга Славија до Ветеринарског факултета, према „Пројекту саобраћајне сигнализације за време извођења радова на реконструкцији улица Трга Славија и улице Булевар ослобођења – Фаза 1“ важи посебна организација саобраћаја. Радови ће се изводити по фазама и то:



Фаза 1А: у периоду од 17.6.2017. године до 28.6.2017. године, доћи ће до следећих измена у саобраћају:

- Булевар ослобођења, деоница од Трга Славија до Ветеринарског факултета:

• саобраћај се одвија двосмерно по средини улице, у по једној саобраћајној траци за сваки смер;

• пешачки прелази биће лоцирани на Тргу Славија и код Небојшине - Тиршове улице;

• паркирање се укида;

- Улица Скерлићева, једносмерна од Небојшине до Браничевске;

- Улица Небојшина, деоница од Скерлићеве до Пастерове, слепа и двосмерна, паркирање се укида са леве стране (до парка који се налази између Улице Нeбојшине и Булевара ослобођења);

- Улица Крушедолска, деоница од Булевара ослобођења до Светог Саве, слепа и двосмерна, паркирање се укида са десне стране (до Карађорђевог парка);

- Улица Бране Црнчевића (Охридска), слепа и двосмерна, паркирање се укида;

- Улица Кнегиње Зорке, деоница од Булевара ослобођења до Светог Саве, слепа и двосмерна;

- Улица Пастерова, деоница од Делиградске до Др Суботића старијег, слепа и двосмерна;

- Улица Тиршова, деоница од Булевара ослобођења до Катићеве, слепа и двосмерна;

Улица Катићева, деоница од Тиршове до Бирчанинове, двосмерна;

- Улица Катићева, деоница од Бирчанинове до Булевара ослобођења, слепа и двосмерна;

- Улица Делиградска, деоница од Трга Славија до Бирчанинове, једносмерна од Славије ка Бирчаниновој;

- У осталим улицама важи режим саобраћаја који је функционисао пре почетка извођења радова на Тргу Славија;

Током извођења радова у фази 1А мења се режим рада линија ЈГП-а на следећи начин:

• линије бр.9, 10 и 14 се привремено укидају,

• успоставља се трамвајска линија бр. 9Л на релацији Калемегдан/Доњи град/ – Трг Славија - Савски трг – Нови Београд /Блок 45/;

• успоставља се привремена аутобуска линија бр. 9А на релацији Трг Славија - Бањица 2. Возила ће саобраћати на следећој траси: Трг Славија – Булевар ослобођења - Војводе Степе – Бебелова - Баштованска – Паунова – БАЊИЦА 2.

• возила са линија бр.30, 39, 42, 47 и 59 ће из правца Аутокоманде саобраћати до Трга Славија, где ће вршити промену смера кретања, уместо до терминуса Трг Славија „Бирчанинова“;

• возила са линија бр. 31, 33, 36, 48, 78, 83 и Е9 неће мењати трасу;

• линије бр.2 ће саобраћати редовном трасом.

Током радова у оквиру Фазе 1А возила са линија бр. 9A, 30, 39, 42, 47 и 59 ће као долазно/полазно стајалиште користити ''Трг Славија'' (шифра 1691), док ће време поласка чекати на периферним терминусима.

Фаза 1Б: у периоду од 29.6.2017. године до 28.8.2017. године.

Током извођења радова у фази 1Б остаје на снази режим рада линија ЈГП-а дефинисан у фази 1А изузев режима рада линија које саобраћају до терминуса Трг Славија „Бирчанинова“:

• возила са линија бр.30, 39, 42, 47 и 59 ће из правца Аутокоманде саобраћати делимично измењеном трасом и то: Булеваром ослобођења до Трга Славија, затим улицом Делиградском, Катићевом, Бирчаниновом, а у повратку редовном трасом.

• возила са поменутих линија ће време поласка чекати на новоуспостављеном стајалишту у улици Бирчанинова, непосредно пре наиласка на раскрсницу са Булеваром ослобођења, гледајући из правца Делиградске улице.

Возила са линије бр. 9А ће као долазно/полазно стајалиште користити ''Трг Славија'' (шифра 1691) у обе фазе. Такође, возила ће поред постојећих стајалишта на траси користити и привремено успостављено стајалиште „Врачарска 1“ у Баштованској улици (у висини постојећег трамвајског стајалишта „Врачарска“), смер ка Бањици 2.

Возила ЈГП-а ће током радова користити сва постојећа стајалишта и привремено измештено стајалиште „Карађорђев парк“ у Булевару ослобођења у смеру ка Аутокоманди, на позицију непосредно по преласку раскрснице са Тиршовом улицом, гледано из правца Трга Славија. Током извођења радова укида се стајалиштe Трг Славија/Булевар ослобођења/ у Булевару ослобођења, у оба смера.
 
Ako je izvođač RMN MBA ŠKK JBG možemo da računamo da će sve biti gotovo u roku i uz vrhunski kvalitet.
 
Да ли ће ширити Булевар за једну траку? Све ми делује да неће, само изгледа да ће нашминкати матору бабу.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Već je rečeno da se u tom smislu ništa ne menja, osim što se šire trake. Tramvajske bašte se pomeraju svaka u svoju stranu za koji decimetar.
 
Боље онда да нису ништа ни радили.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463095#p463095:2o1y9w2j je napisao(la):
igor989 » Pon Jul 03, 2017 2:40 pm[/url]":2o1y9w2j]Боље онда да нису ништа ни радили.

Sent from my D6503 using Tapatalk

kako bolje? dobro bi bilo samo asfalt da su promenili, jer ono (pogotovo od fransa do hrama) je stvarno lomilo osovine, svaki dan idem 31, i samo cekam da mi potera kamenje u bubrezima :lol: , stvarno sam presrecan sto i ovo rade
 
maxasrbenda":3l1oa0m0 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463095#p463095 je napisao(la):
igor989 » Pon Jul 03, 2017 2:40 pm[/url]":3l1oa0m0]Боље онда да нису ништа ни радили.

Sent from my D6503 using Tapatalk

kako bolje? dobro bi bilo samo asfalt da su promenili, jer ono (pogotovo od fransa do hrama) je stvarno lomilo osovine, svaki dan idem 31, i samo cekam da mi potera kamenje u bubrezima , stvarno sam presrecan sto i ovo rade
Свакако јесте боље да среде оне кратере али опет ће се стварати гужве ка Славији, требали су ту једну додатну траку да убаце некако.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Vrh