Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501837#p501837:23jfkv5k je napisao(la):
Astrotrain » Uto Dec 19, 2017 8:09 am[/url]":23jfkv5k]
Дошљак":23jfkv5k je napisao(la):
Мислим да аутобуси који окрећу на Славији заобилазе жуту траку како би смањили гужву у истој, као и 31 од Славије ка Карађорђевом парку.


А заправо не треба они да брину о гужви у жутој траци већ да само следе упутства јер те жуте траке (две их има не заборавимо) и служе да они не праве гужву у остатку кружног тока.
Dosljak te krsti, ti prdis. :D
Sve ti lepo covek objasnio al ne vredi.
Ne moze nijedan kruzni tok normalno da funkcionise sa duplim prstenom, prosta fizika druze.
 
Jaсам првенствено мислио на кретање аутобуса булеваром. Шта више и 33, 48 и 78 заобилазе 30, 39, 42, 47 и 59 који праве гужву у жутој траци од Славије када се искључују на окретницу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502481#p502481:2j5zi14g je napisao(la):
Дошљак » 21 Дец 2017 05:03 pm[/url]":2j5zi14g]Jaсам првенствено мислио на кретање аутобуса булеваром. Шта више и 33, 48 и 78 заобилазе 30, 39, 42, 47 и 59 који праве гужву у жутој траци од Славије када се искључују на окретницу.
Зто окретницу треба пребацити поред НБС у Краља Милутина. Овако се беспотребно кружи и путници беспотребно пешаче с краја на крај.
 
Nemaju tamo gde da se okreću autobusi. To jasno pokazuju rešenja rekonstrukcije ulica oko banke i "parkića" ispred.
 
Ја мислим да има лепо простора само треба променити неколико ствари. Окретница у Катићевој има дужину 150 метара а Краља Милутина између Немањине и Краља Милана има 120. Треба само укинути паркинг места у том делу. Мада бих ја за смањење загушења кружног тока променио смер Краља Милутина па да аутобуси ту улазе у Краља Милутина из Краља Милана а излазе из у Немањину, или је можда бољи постојећи смер, па да нема левих скретања. Таман би нови плато добио неку функцију да се на њему скупљају људи, а парк где је тренутна окретница постаје хуманија зелена средина. Булевар добија на протоку од Славије без аутобуса који иду на окретницу, а новом окретницом се и добија боље преседање и са/на тролејбусе и 31 на новим стајалиштима и на/са трамвај на новим стајалиштима у Немањиној код НБС, и на/са 36, 78 и 83 код НБС. Буквално сва стајалишта у једној оси са те странсе Славије.
 
Kralja Milutina je popločana i izkaldrmisana. Osim za radnike NBS , mislim da nije predviđena ni za koga drugog.
 
Danas sam se po prvi put vozio tramvajskom bašticom od Autokomande do Slavije , jer sam uspeo da navatam vozača koji je nije izbegavao. Autobus je sve vreme truckao , dok , kada sam se vraćao natrag , nije bilo nikakvog truckanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502732#p502732:128q84aj je napisao(la):
solecar » Пет Дец 22, 2017 8:46 pm[/url]":128q84aj]Kralja Milutina je popločana i izkaldrmisana. Osim za radnike NBS , mislim da nije predviđena ni za koga drugog.
Калдрма је као проблематична за окретницу аутобуса. А цењена господа из НБС имају своју велику подземну гаражу и могли би сви тамо да паркирају па да мало протегну ноге пентрајући се степеницама из гараже. Притом нигде нисам приметио да је тај део Краља Милутина резервисан искључиво за њих.
Мислим да су олакшано преседање великом делу грађана као и бољи проток ЈГП као и бољи проток саобраћаја у Булевару уопште битнији за опште добро од пар паркинга службеника НБС и калдрме. Притом зар није испод калдрме асфалт?
 
Ako su već metnuli kaldrmu i ploče , cenim da bi ploče vrlo brzo propale (popucale) , nevezano za to što je asfalt ispod.
 
Калдрма би требала да је издржљивија а гранитне плоче су ваљда на тротоару а не коловозу. Мада се и плоче и калдрма могу лако и јефтино повадити али ја мислим да могу издржати оптерећење окретнице, ипак су то јачи материјали. Од интервенција потребно је само додати надстрешницу и стуб стајалишта са таблом полазака, а не би било ни лоше ни додати на семафору на раскрсници Немањине и Краља Милутина у смеру до Славије зелено условно десно скретање само за аутобусе ка окретници.
 
Čini mi se da na delu sa raskrsnicom Kralja Milana ima jedan mali deo ulice koji je popločan , pored toga što je i trotoar.
 
Teoretski da , praktično ne. Pogledaj samo koliko dugo su popločavali tramvajska stajališta u Nemanjinoj.
 
У пракси је све могуће ако се плати :D A и теже је исећи и укројити плоче него вадити их :)
 
Dobra je ta ideja da se prebaci okretnica pored NBS. Došljak lepo si objasnio šta bi se time dobilo. Najpre što bi taj plato živnuo, a i što bi se olakšala presedanja.
 
Чак би и аутобуси брже улазили у и напуштали окретницу, овако док направе круг око Славије, па док дођу до Тиршове па после док се укључе.
 
Ako bi se tu okretali , po meni bi bolje bilo da ulaze iz Nemanjine , pa taman mogu , a i ne moraju , da kupe putnike na trolejbuskom stajalištu.
 
Да, тако сам и мислио,Булевар ослобођења-Славија-Немањина-Краља Милутина-Краља Милана-Славија-Булевар ослобођења, много боље решење него обрнуто које сам прво мислио, пре свега због директних десних скретања на окретницу и са ње.
 
Zasto mesec dana po otvaranju semafor za tramvajsku prugu kod Veterinarskoj i dalje "mlati praznu slamu" ???


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Можда грешим, али изгледа ми као да треба да се уради широка синхронизација семафора на околним улицама, стоји један нов семафор ван функције на раскрсници чини ми се Бирчанинове и Краља Милутина. Иначе као пешаку ми се уопште не свиђа што су увели условно денсно из Пастерове ка Булевару ослобођења, аутомобили лепо загазе на пешачки ту онда.
 
Nedavno postavljena ograda kod Instituta za Patologiju već izgleda kao da je stara 20ak godina... Slična je situacija i kod tramvajskih stajališta u Nemanjinoj ulici.
 
Питам се да ли ће се икада сетити да офарбају линије код Ветеринарког у правцу ка команди, стоји тако од када су завршили.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
20180308_080426.jpg
 
Vrh