Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495552#p495552:2cmapssw je napisao(la):
solecar » Pet Nov 24, 2017 11:10 pm[/url]":2cmapssw]
Seča ovog stabla mi se čini kao najbolje rešenje , obzirom na trenutnu situaciju i da su u startu omašili , jer ovako barem neće koren da se podkopa pod stub semafora i učini ga nebezbednim.
Seca stabla nikad nije najbolje resenje, vec najlakse. Mogao je pesacki malo da se iskosi i semafor malo da se pomeri. Retardi su posekli stablo zbog metar i po nepodudaranja.
 
Nije drvo svetinja pa da se ne sme poseći i da se mora graditi oko njega. Bilo bi lepo da posade neko novo ako ima mesta, ali menjati projekat zbog jednog drveta u drvoredu mi nema smisla.

Da li je mogla pametnije da se isprojektuje od starta ta lokacija?
 
Naravno da je moglo pametnije neko tu nije odradio posao kako treba
 
Sinoć sam isprobao tramvajsku bašticu u smeru ka Franšu i deo kod Infektivne klinike nije toliko strašan. Neravnine se vide, ali je podnošljivo za vožnju.
 
Ono što sam primetio vozeći ovih dana da semafor kod Veterinarskog radi nezavisno od tramvaja, odnosno da se ponaša kao običan semafor, a ne da, kao ranije, reaguje na nailazak tramvaja tako da sam više puta čekao kad nigde nije bilo žive duše. Nadam se da je u planu da se ponovo aktivira automatizacija semafora pošto ovo nema nikakvog smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495860#p495860:1tx4fzha je napisao(la):
astrodule » Ned Nov 26, 2017 11:25 am[/url]":1tx4fzha]Nije drvo svetinja pa da se ne sme poseći i da se mora graditi oko njega. Bilo bi lepo da posade neko novo ako ima mesta, ali menjati projekat zbog jednog drveta u drvoredu mi nema smisla.
Tako je legendo, bolje poseci 30-godisnje drvo, nego pomeriti pesacki za METAR :bash: :bash: :bash:

U vremenu kada se 90% posadjenih stabala osusi, svako drvo je svetinja.
 
I meni je prilicno glupo poseci drvo jer je neko pogresio u proracunu. Sigurno je bilo boljih resenja od ovog, nego je ovo bilo najlakse. Za pocetak mogao je neko da bude odgovoran zbog greske da li projektant ili izvodjac, pa da snosi troskove ispravke.

Inace moj utisak je da se potpuno neopravdano dizala buka oko sirine traka. Potpuno se udobno vozi i mislim da je Bulevar najvise prodisao ovom rekonstrukcijom.
 
Kakav je to idolopoklonski stav prema drvecu zavladao beogradom zadnjih 10-15 godina?
Ode su u pitanju urbani drvoredi, sadjeni namenski, pored ulice - gradske saobracajnice.
Potrebe gradjana se vremenom menjaju, menja se samim tim i grad. Negde se zbog toga mora poseci, negde premestiti, negde nanovo zasaditi.
Pri tom, sva ta stabla u Bulevaru oslobodjenja, imaju kao i svako drugo svoj zivotni vek. I budimo realni, ona nisu u mladosti, nego je vecina njih prilicno stara, te bez obzira na popilisticko povlacenje vlasti pred gradjanima (da trebali su iseci ceo drvored do fransa, da bi se ulica jos malo prosirila i sine postavile na nezavisnu trasu) eto dodjismo do "kletvi" i za ovo jedno stablo...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Negativna strana koju sam ja primetio u zadnjih par godina je da se na nekim mestima gde je ranije bilo drveće uvodi tonbe, najbolji drugar novopečene vladajuće garniture. Pa leti čovek ima osećaj da je u krematorijumu. I vizuelno i temperaturno.

S druge strane, pozitivno je to što po parkovima i zelenim površinama vidim sve više novozasađanog drveća, što znači da čak i ako je negde posečeno xy, isto toliko njih, ako ne i više, je posađeno na drugom mestu.

Ali... ima jedan problem kod toga - šta nam znači i 20 novih drveća u obližnjem parku na 200 metara od nas ako je na trotoarima oko njega kao u krematorijumu? Znači lepo što se teži da se održi ista količina drveća. Ali treba misliti i o njihovoj lokaciji odnosno praktičnoj upotrebi. Pogotovu u ovo novo vreme kad je klima ovde otišla u bestraga i kad su leta nesnosno vrela. Drugim rečima, treba težiti da se sadi što je moguće više i po trotoarima, a ne samo po parkovima.

P.S. Na kraju krajeva, zelenilo i bujne krošnje drveća Beogradu daju jedan unikatan šmek. Pogotovu kad se nalaze u malim ulicama, gde leti nabujaju i prave zelene tunele. A o hladu koji pružaju da ne pričam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496121#p496121:3ndgq2db je napisao(la):
laki72 » Pon Nov 27, 2017 12:22 pm[/url]":3ndgq2db]
da bi se ulica jos malo prosirila i sine postavile na nezavisnu trasu
Da nezavisnom trasom odvojimo tramvaj od autobusa i time jos malo ispraznimo tuzno prazne tramvaje. Eno kod fransa svi cekaju 33 za vozdovac, tramvajska stanica prazna. Pametnom dosta.
 
To za tramvaje stoji. Dok sam ranije putovao duž Vojvode Stepe, uvek bih pre koristio 33 nego klackave tramvaje. Čak i ako bi prvo došao tramvaj a 33 bio jednu stanicu iza, čekao bih i ušao i njega, jer on posle uvek pretekne tramvaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496128#p496128:mc43ous6 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 27 Нов 2017 12:32 pm[/url]":mc43ous6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496121#p496121:mc43ous6 je napisao(la):
laki72 » Pon Nov 27, 2017 12:22 pm[/url]":mc43ous6]
da bi se ulica jos malo prosirila i sine postavile na nezavisnu trasu
Da nezavisnom trasom odvojimo tramvaj od autobusa i time jos malo ispraznimo tuzno prazne tramvaje. Eno kod fransa svi cekaju 33 za vozdovac, tramvajska stanica prazna. Pametnom dosta.
нејвећи генератор пуњења 33 јесте Фармацеутски факс до кога трамваји не иду. А ни Кумодраж уопште није мало насеље.
 
Plus što sa 33 možeš da stigneš i do Stepe (deo koji ne pokrivaju tramvaji) ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496127#p496127:iytdgmnv je napisao(la):
Bender Rodriguez » November 27th, 2017, 1:32 pm[/url]":iytdgmnv]Ali... ima jedan problem kod toga - šta nam znači i 20 novih drveća u obližnjem parku na 200 metara od nas ako je na trotoarima oko njega kao u krematorijumu? Znači lepo što se teži da se održi ista količina drveća. Ali treba misliti i o njihovoj lokaciji odnosno praktičnoj upotrebi. Pogotovu u ovo novo vreme kad je klima ovde otišla u bestraga i kad su leta nesnosno vrela. Drugim rečima, treba težiti da se sadi što je moguće više i po trotoarima, a ne samo po parkovima.
Tačno tako. Poseče 20 - ak stabala u centru , a onda zasadi nova na Adi Ciganliji , i sad je to kao OK. Problem je i što na pojedionim mestima krenu da seku ta starija stabla , sa pričom kako su stara , trula i predstavljaju potencijalnu opasnost po građane , a onda kada se pogledaju panjevi , vidi se da nisu sva posečena bila trula. Ili idiotizam da orežu staro stablo koje je veliko i ima debele grane , a pri tom je zdravo i nije smetalo ničemu , niti je predstavljalo ptencijalnu opasnost , dok isto tako veliko , ali trulo stablo ostave.
 
Ne znam da li sam ovde ili na nekoj drugoj temi napisao, ali treba imati u vidu i da drveće oko prometnih saobraćajnica može da spreči gasove da se rasprše jer pravi zid oko i iznad ulice
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496157#p496157:rfp5sbc0 je napisao(la):
solecar » Pon Nov 27, 2017 1:33 pm[/url]":rfp5sbc0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496127#p496127:rfp5sbc0 je napisao(la):
Bender Rodriguez » November 27th, 2017, 1:32 pm[/url]":rfp5sbc0]Ali... ima jedan problem kod toga - šta nam znači i 20 novih drveća u obližnjem parku na 200 metara od nas ako je na trotoarima oko njega kao u krematorijumu? Znači lepo što se teži da se održi ista količina drveća. Ali treba misliti i o njihovoj lokaciji odnosno praktičnoj upotrebi. Pogotovu u ovo novo vreme kad je klima ovde otišla u bestraga i kad su leta nesnosno vrela. Drugim rečima, treba težiti da se sadi što je moguće više i po trotoarima, a ne samo po parkovima.
Tačno tako. Poseče 20 - ak stabala u centru , a onda zasadi nova na Adi Ciganliji , i sad je to kao OK. Problem je i što na pojedionim mestima krenu da seku ta starija stabla , sa pričom kako su stara , trula i predstavljaju potencijalnu opasnost po građane , a onda kada se pogledaju panjevi , vidi se da nisu sva posečena bila trula. Ili idiotizam da orežu staro stablo koje je veliko i ima debele grane , a pri tom je zdravo i nije smetalo ničemu , niti je predstavljalo ptencijalnu opasnost , dok isto tako veliko , ali trulo stablo ostave.

Nemoj samo ti da ih branis, prvo pozdravljas poseceno stablo zbog pesackog, a sad ih satro branis.
Ima onaj stih koji kaze: nemojte nas 'braniti', 'brigom' cete nas sahraniti.

Ako je tramvajska stanica prazna, a svi cekaju 33, to znaci da je radije cekaju i oni sto silaze pre trosarine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496153#p496153:28x3c6ve je napisao(la):
solecar » 27 Nov 2017 01:22 pm[/url]":28x3c6ve]Plus što sa 33 možeš da stigneš i do Stepe (deo koji ne pokrivaju tramvaji) ...
Zato i jeste logično što predlaže udruženje ljubitelja železnice da se tramvaj produži za Stepu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495552#p495552:tt9ak992 je napisao(la):
solecar » November 25th, 2017, 12:10 am[/url]":tt9ak992]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495375#p495375:tt9ak992 je napisao(la):
x14sz » November 24th, 2017, 9:16 am[/url]":tt9ak992]Ipak nije prošlo bez žrtava među stablima. I to zbog pešačkog.

file.php
Baš kada sam pre neki dan prolazio tuda , zapitah se imaju li nameru da srede taj deo ili će ga ostaviti tako sa sve stablom , obzirom da su na suprotnoj strani ispravili grešku. Seča ovog stabla mi se čini kao najbolje rešenje , obzirom na trenutnu situaciju i da su u startu omašili , jer ovako barem neće koren da se podkopa pod stub semafora i učini ga nebezbednim.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495555#p495555:tt9ak992 je napisao(la):
Bender Rodriguez » November 25th, 2017, 12:37 am[/url]":tt9ak992]A kad ste već kod toga, šta se dešava s ovim nabacanim pločama? Kad oni misle da srede i dovrše to, kad se sve ploče ispomeraju i usput razdrndaju šahtove i ivičnjake oko sebe... ?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495558#p495558:tt9ak992 je napisao(la):
solecar » November 25th, 2017, 12:44 am[/url]":tt9ak992]Pretpostavljam da su to namerno ostavili tako , zato što moraju da vade i pomeraju ivičnjake sa one strane gde su posekli drvo , pa će onda o jednom trošku da odrade i normalno popločavanje.

Slikano večeras.

Pogledajte prilog 3

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1

 
Kul. Znači za jedno mesec dana možemo očekivati i završni sloj asfalta/ploče.
 
Ne znam da li je to samo moj subjektivni osećaj , ali čini mi se da se sada brže ide kroz Kneza Miloša , nego pre rekonstrukcije Bulevara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496636#p496636:1xi1mfwt je napisao(la):
solecar » Uto Nov 28, 2017 7:29 pm[/url]":1xi1mfwt]Ne znam da li je to samo moj subjektivni osećaj , ali čini mi se da se sada brže ide kroz Kneza Miloša , nego pre rekonstrukcije Bulevara.

I ja imam isti osećaj. Možda je to samo zato što smo bili navikli na onaj haos u saobraćaju za vreme rekonstrukcije pa nam sada deluje da je bolje nego što je i pre bilo. :lol:
 
Ne zasnivam ja to na tom osećaju , nego čisto vremenski posmatrano. Pa nisam toliko lud da to ne razlikujem. :) Pre neki dan mi se desilo da sam za 7 minuta stigao od Partizanovog stadiona do Beograđanke , u popodnevnim časovima , što mi se pre rekonstrukcije bulevara nikad nije dešavalo. Problem manjka te jedne trake u Kneza Miloša je baš vidljiv , još ako neki slepac stane po sred raskrsnice , sa sve horizontalnim i vertikalnim oznakama da se ne blokira raskrsnica , pa onda ljudi i poprečnih ulica kreću da izvode slalome da bi ga zaobišli ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496353#p496353:3ujyginq je napisao(la):
Bender Rodriguez » November 28th, 2017, 12:01 am[/url]":3ujyginq]Kul. Znači za jedno mesec dana možemo očekivati i završni sloj asfalta/ploče.
Danas sam prolazio tuda i video radnike kako pripremaju podlogu , a pored im stoje kocke. Htedoh da okačim i sliku , ali mi je mobilni poludeo nešto i slikao nešto sasvim levo , tako da ništa od toga.
 
Danas sam prolazio sa 36. "Sporni" pešački prelaz je sređen. Dok sam se vozio , primetio sam da pojedini vozači idu kolovoznim trakhama , a drugi tramvajskom bašticom. U čemu je fazon? Inače , da li je bolje ili lošije odrađena baštica ka Slaviji , ne bih znao da kažem , jer 36 nije išao njom.
 
Posle nekoliko dana korišćenja mogu da prijavim znatno ubrzanje na deonici Kumodraška - Pravni fakultet. Najviše se dobilo četvrtom trakom u Bulevaru JNA, a jedini zastoj se pravi na 10-15 metara pre pešačkog i do uključenja na Slaviju. Po mom skromnom mišljenju veliki razlog tome su autobusi koji i dalje idu kroz sve tri trake i "seku" trole umesto da ih puste. Ne vidim veće probleme ni na skretanju u Beogradsku koje zaglavi samo kada tramvaj stane da propusti pešake. Ukoliko ovi novi semafori budu imali i semafore za pešake mislim da će sve mnogo bolje funkcionisati jer mi se već desilo da me pešak maltene udari po sredini vozila jer ga mrzi da predje još 5 metara do pešačkog. Semafori bi uredili protok i ne bi dozvolili da se non stop prekida tok saobraćaja.
Šteta što rekonstrukcijom nije proširena Beogradska za još jednu traku da bi posetioci Bucka mogli udobnije da se parkiraju.
 
Vrh