Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

To ne pomaže. Prijavio sam jednog vozača deset puta i on i dalje pravi iste prekršaje.
 
То значи да није ни био адекватно кажњен.
 
ili ima mnogo novca pa se ne obazire. Sretao sam takve slučajeve i po mom gradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493965#p493965:b8r4axvo je napisao(la):
Astrotrain » Ned Nov 19, 2017 6:14 pm[/url]":b8r4axvo]То значи да није ни био адекватно кажњен.

Mogu da ti potvrdim da uopšte nije kažnjen, a prilično sam siguran i da im sam gazda dozvoljava takve prekršaje. Jednu od situacija ću upravo napisati u podforumu JGPP, tema Privatni prevoznici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493747#p493747:p139vdjz je napisao(la):
Astrotrain » 18 Нов 2017 11:21 pm[/url]":p139vdjz]И после причамо како ето они имају жуту траку али нису законски обавезни да је користе. Па ја бих отказ дао сваком од њих кога затекнем ван жуте траке и то моментално!
Када говоримо о Булевару ослобођења, линија 31 не стаје на Славији после Храма него тек у Краља Милана. Када би она користила искључиво жуту траку, губило би се непотребно време док се на поменутом стајалишту које линија не користи изређале све линије које га користе.
 
Ту јеси у праву, мада постоји логично решење, које сам још за време реконструкције предложио а то је да се уведе да 31 стаје и ту. Растојања су се после измештања пешачких и онако повећала тако да је то оправдано.
 
Ja bih sa druge strane to stajalište ukinuo za sve sem za 10, 33 i 48. Okretnicu iz Katićeve bih premestio u Kralja Milutina (iza platoa) i time u potpunosti rešio probleme presedanja i kočenja javnog prevoza. Ovo stajalište ponajviše koči sve linije i treba ga rasteretiti.
 
Teško izvodljivo. Narodna banka je tu. Samo da podsetim da iz istog razloga 34 i 44 izmestili iz Admirala Geprata. Početno stajalište je bilo pored ministarstva , koje je tražilo njegovo ukidanje.
Svi tramvaji treba da koriste pomenuto stajalište , jer šta ako recimo na stajalište prvo dođe linija 10 , a onda recimo 9 i / ili 14 , pa moraju da čekaju da putnici uđu u 10 da bi prošli pored stajališta. Isto bih i liniju 78 ostavio.
 
Koja glupost ... pa u Katićevoj je Telekom ... Poenta je da nijedna linija ne treba da staje na Slaviji na dva mesta. Nepotrebno kočenje sistema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494231#p494231:2t9dlwlf je napisao(la):
stf » November 20th, 2017, 2:53 pm[/url]":2t9dlwlf]Koja glupost ... pa u Katićevoj je Telekom ...
Telekomu očigledno ne smeta , jer da hoće , mogu da isteraju stvar vrlo lako i brzo.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494231#p494231:2t9dlwlf je napisao(la):
stf » November 20th, 2017, 2:53 pm[/url]":2t9dlwlf]Poenta je da nijedna linija ne treba da staje na Slaviji na dva mesta. Nepotrebno kočenje sistema.
Tramvaji ne mogu da se pretiču , tako da se ne dobija ništa time što ne bi stajali na stajalištu pre kružnog toka , jer i ovako i onako bi blokirali traku.
 
Да, добија се, јер се не дешава у 100% случајева да трамвај 10 буде први у колони.
 
Danas sam prvi put video Španca na 14ici. Izgleda da na devetku nisu stavili baš ni jednog.
 
Ево га кафић.
9a38884bb29a86d3fb99fd18c1d1a720.jpg


Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494279#p494279:3s133fwy je napisao(la):
igor989 » Pon Nov 20, 2017 5:33 pm[/url]":3s133fwy]Ево га кафић.
9a38884bb29a86d3fb99fd18c1d1a720.jpg


Sent from my D6503 using Tapatalk

kakva je ovo aplikacija?
 
Bejahu u Nedelju na izvidjanju uradjenog. slike u prilogu.
Utisak je da je ovim rekonstrukcijama Bulevar Oslobodjenja najviše dobio. Još jedna traka za saobraćaj, biciklisička staza skoro pa upotrebljiva na celoj dužini (više o tome ću na toj temi). Jedina je žal što nije rešena denivelacija tramvaja a šta je moglo da se uradi obzirom na visinske razlike i karakter terena, jeste poskupelo bi investiciju ali bi se i dobilo jako mnogo.
 
Jel moguce da je sje*******an semaforski senzor za tramvaje u smeru od komande ka slaviji kod veterinarskog? Obicno kad je tramvaj tu nailazio palilo bi se crveni, sem kad nije bas guzva. Sad izgleda to ne radi.
 
Можда још увек није наштелован. Радови иначе још увек трају. Јуче су багером извалили ивичњаке између бициклистичке стазе и зеленог појаса уз сам булевар испред Ветеринарсог.
 
Displeji juče i danas ipak nisu radili.
Postavljeni su sa obe strane kod Karađorđevog parka i na Slaviji.
 
Vrh