From grey belt to green belt. How Paris is going to transform its Boulevard Périphérique in the coming years. https://paris.fr/pages/de-la-ceinture-grise-a-la-ceinture-verte-comment-le-peripherique-va-se-metamorphoser-21145…
budite ljubazni pa pročitajte ponovo tekst koji ste citirali, ali da Vas zamolim da to uradite ovaj put pažljivo, pa da prodiskutujemo o "sužavanju bulevara u Parizu za 2 trake".Gradonacelnik Pariza najavio sužavanje obilaznice za po dve trake.Oni dosli do obilaznice, a ja pišem ovde za centar BG, ali niko ne sluša.Umesto dve trake dobiće dve zelene površine
Paris Plans to Remove Two Beltway Lanes to Cut Pollution
Mayor Anne Hidalgo says the plan would turn its Boulevard Périphérique “from a grey belt to a green belt.” But the idea still falls short of environmentalists’ hopes.www.bloomberg.com
Apsurdno je i ponižavajuće uopšte predglagati skele u Beogradu u 2023. Prva asocijacija su mi prizori Novog Sada posle bombardovanja, sa srušenim mostovima i nesrećnim ljudima nebezbedno načičkanim na komadu plastike i metala.
Inače, tema (trenutno) ne vodi nikuda, jer se sve svodi na tvrdoglavo insistiranje jedne strane bez ikakvog izgleda i sposobnosti za bilo kakvu korekciju mišljenja i/ili kompromis. Čak i onda kada se toj strani pokaže elementarno razumevanje i uvažavanje, ona samo nastavlja da nameće svoje tvrdoglave i zadrte zamisli, bez ikakve spremnosti da uvaži bilo koji osim svojih stavova i pogleda. Stoga je besmisleno dalje nastavljati ovu tekuću aktuelnu diskusiju.
Nadam se da će tunel koji je u planu, da reši bar deo problema u BDS.Naši autobusi su stari i bučni i tebe svako jutro budi prvi jutarnji autobus,dal će da prodje ili stoji je bespredmetno raspravljati. Nivo buke je veći od dozvoljene i zagadjenje je veće od propisanog i to prvo mora da se resi pa onda sve ostalo.
Ja sam odgovorila na pitanje. Možda se ne zaključuje? U ranijim pisanijama sam napisala da sam za proširenje BDS ali ne za automobile već za zelene trake i biciklisticku stazu, kako bi se poboljšao kvalitet života jer znamo već decenijama da imamo problem za bukom i kvalitetom vazduha. Ne možeš problem buke i zagadjenja da rešiš tako što još više izadjes u susret vlasnicima vozila. Za saobracajne probleme moraš da tražiš neko drugo alternativno rešenje. Pored toga izvukla sam vam izveštaj revizora EU koji su kontrolisali gradove i koji su im dali mišljenje, upravo ovo sto ja tupim ovde, da proširivanje ulica nije dobra mera za rešavanje saobraćajnih problema i da traže druge alternativne mere.
Meni je prirodno što ste protiv i skroz su mi razumni komentari kako ćemo do centra, biće još više haosa i gužve, ali ne mogu da prihvatim da je rešenje problema u dodavanju novih traka.
Posto ovaj plan nije aktuelan ostavicu komentarisanje za neka druga vremena…
Možemo mi da gotovo sve žive ulice po centru poisužavamo, a ostatak pretvorimo u pešačku zonu, baš kao što se radi po svetu, ali i dalje nećemo imati metro, koji ima taj svet na koji se pozivamo. Shodno pomenutom, kako bi nam tačno svi ti predlozi za novi izgled centra pomogli da Beograd bude estetski i funkvionalno bolji nego što je sada? Ovo pišem uopšteno, zato što se kroz više tema provlači ista priča.
P. S.
Mi nemamo ni obilaznicu.
Kada suziš ulicu i napraviš dobru biciklisticku stazu ti ljudima daješ alternativu.Sada samo 1 % ljudi u BG koristi bicikl, kao prevozno sredstvo( zna se zbog čega)Po veličini i broju stanovnika najslicniji smo Minhenu gde 18% ljudi koristi bicikl kao prevozno sredstvo. U Amsterdamu 63%. Ok, nemamo metro, ali imamo BG voz. Meni kao laiku iskreno to je skroz slično. Ja sam deci zabranila da koriste metro u gradu gde smo jer od 17 casova je stecište narkomana i beskućnika. Bg ima taj tunel Karaburma, koji da se stavio u funkciju bi sigurno smanjio broj vozila. Već sam napisala za skelu ili trajekt kao neki vid rečnog saobracaja. Na Rajni povezuju gradove i ima ih raznih od 4.000 putnika i ne znam koliko vozila do manjih. Grad mora ljudima da ponudi alternativu, pa će svako da izabera za sebe šta mu je lakše i brže i kako će da ide od tacke a do b.Mi stalno čekamo i kukamo sto nešto nemamo.Ovo sto sam napisala ne traži ni veliki novac, ni vreme.Možemo mi da gotovo sve žive ulice po centru poisužavamo, a ostatak pretvorimo u pešačku zonu, baš kao što se radi po svetu, ali i dalje nećemo imati metro, koji ima taj svet na koji se pozivamo. Shodno pomenutom, kako bi nam tačno svi ti predlozi za novi izgled centra pomogli da Beograd bude estetski i funkvionalno bolji nego što je sada? Ovo pišem uopšteno, zato što se kroz više tema provlači ista priča.
P. S.
Mi nemamo ni obilaznicu.
Ako sam dobro razumeo, ti živiš u inostranstvu?Ja sam deci zabranila da koriste metro u gradu gde smo jer od 17 casova je stecište narkomana i beskućnika.