Ja sam i pisao u kontekstu najava tumela izmedju SA i Dorcola, kao pravca koji ce 'pokupiti' unutar gradski 'tranzit' iz centra.Tyrion":2na5x048 je napisao(la):Ja sam pitao. Nisam od onih koji svuda idu kolima, ali to sto pises je apsurdno. Sve sto bi postigao izbacivanjem automobila iz te ulice je da ces da preopteretis alternativne pravce i napravis guzvu na njima.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417467#p417467 je napisao(la):laki72 » Fri Nov 18, 2016 2:14 pm[/url]":2na5x048]Ja sam pre nekoliko postova izneo svoj stav da sam protiv rusenja i prosirivanja ove ulice.
Dodao bih i sledece. Ne samo da sam protiv njenog prosirivanja, vec bi ogranicio i saobracaj u njoj na JGP, Biciklisticki, Taxi i eventualno volizlla stanara (uz obavezno izdavanje dozvola posebnih dozvola).
Ako tezimo (a navodno tezimo) tome da centar grada postepeno vracamo coveku (pesaku), onda je apsurd da olaksavamo i podspesujemo lokalni tranzit trasport kroz sam centar.
A najveci deo automobila koji prolaze ovim delom despota stefana jesu oni koji su u tranzitu, koji iz pravca palilule i karaburme idu na N. Beograd.
Neko je pitao , a kuda i kako oni da idu?
Okolo prijatelji, okolo, naokolo.
I ja sam od onih koji dupe ne dizu iz vozackog sedista. Pa?
Mozda promenimo navike
Kola nemaju svi, javni prevoz je dostupan svima. Pesacenje takodje.
Za putnicki (individualni saobracaj se trebaju zavrsavati SMT i UMP, a centar polako humanizovati.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Slazem se da za vecinu to jeste tranzit ka drugim delovima grada, ali napravi prvo normalan alternativni tranzitni pravac za sva ta naselja koja koriste ovaj bulevar, pa onda pravi pesacku zonu ili sta god, a ne ovako na silu. Ovo sto predlazes je super prica kada bi mi sada imali dobar metro, pa onda tunel koji obecavaju, pa jos stotinu stvari koje imaju uredjeni gradovi na zapadu, pa onda pravimo pesacko-biciklisticke zone i izbacujemo automobile iz grada. Ali u ovoj situaciji bi bilo kao da pokusavas da stavis krov na kucu na kojoj nemas ni temelj.
Btw, ta ulica je preuska i za to sto si zamislio, jer trenutno nema mesta ni za autobus i bicilistu.
Lurker":2na5x048 je napisao(la):Zato što je Srbija puna "anti-protivnih" ljudi. Ako je A, onda ne valja što je A jer bi B bilo bolje. Čekaj, ipak će biti B? Pa što nije A kad svi znaju da B ne valja.
Onda neka se sada prosiri na planiranu sirinu od 2+2, a cim se zavrsi tunel odma moze da se zatvori na taj nacin koji si predlozio, i imamo od Banije to Trga prelepu ulicu sa trakom za javni prevoz i pored nje puno mesta za pesake i bicikliste, moja potpuna podrska za to :kk:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417527#p417527:yeek10z3 je napisao(la):laki72 » Fri Nov 18, 2016 7:17 pm[/url]":yeek10z3]
Ja sam i pisao u kontekstu najava tumela izmedju SA i Dorcola, kao pravca koji ce 'pokupiti' unutar gradski 'tranzit' iz centra.
Sto se tice sirine saobracajnice, sasvim je dovoljno siroka ako je koristi iskljucivo JGP i biciklisti, jer govorimo o suzenju od par desetina metara.
Da li ti zaista verujes u tu pricu ? Pa ja pola zivota slusam to, samo u raznim varijacijama, a nisam bas toliko mlad. Mislim da je smesno uopste koristiti te baljezgarije kao osnovu za razgovor. Vrhunac ove ekipe je da su na slaviji napravili muzicku fontana koja svetli a ostavili je bez podzemnog prolaza, i ti sad ocekujes od njih ono sto nije napravio niko do sada...Posto je u zadnje vreme izuzetno aktuelizovana prica o pesackom centru, kao i o tunelu, a i prica o metrou nam se servira po sistemu 'evo ga, samo sto ne spustimo krtice' onda smatram da je ovo rusenje suvisno i da individualni prevoz treba preusmeriti van centra, centra grada.
Da će do ovoga uopšte doći, nisam uopšte ubeđen, zato što je to prekomlikovano i ne može se završiti tako brzo, za razliku od pešačke zone.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417559#p417559:1knzix2g je napisao(la):laki72 » 18 Nov 2016 21:23[/url]":1knzix2g]Ne verujem im za vecinu stvari...
Ali verujem da ce napraviti drumski tunel izmedju SA i Dorcola, gotovo sam ubedjen u to.
Ne znam ni sam realno zasto!?
Mozda zato sto bi time mogli da predstave da su oziveli i povezali SA ?
Pojma nemam, ali takav mi je osecaj.
Cak mislim da ce u ovo oni krenuti u relativno skoroj buducnosti, bez previse razmisljanja sta, kako i zasto...
Sa ovim se slažem, jer sve što je potrebno je da se digne asfalt i postavi kocka (ploča). Ne baš bukvalno tako, ali ni mnogo drukčije od ovoga. Inače, više puta sam isticao da smatram da velika pešačka zona uopšte nije funkcionalna, zato što imamo milion malih mesta sa mikrozagušenjima, koja bi se samo još više pojavljivala, a ova mikro povećavala, kako bi se nadomestilo nepostojanje ili smanjen broj kolovoznih ulica u centru. A pošto mi i sa ovakvim stanjem sužavamo prohodnost ulica zarad parking mesta, doćićemo u situaciju da nam ni alternativa alternative neće pomoći da išta brže stignemo. Zato se i slažem sa postom vezano za alternativu BDS.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417559#p417559:1knzix2g je napisao(la):laki72 » 18 Nov 2016 21:23[/url]":1knzix2g]I verujem da ce siriti pesacku zonu, naravno bez razmisljanja o preduslovima za postojanje iste i potrebama lokalnih zitelja...
Isto kao sto i sad rade.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684700#p684700:84kgh6hn je napisao(la):bojan7b » Sun Dec 01, 2019 10:48 pm[/url]":84kgh6hn]Zgrada u Bulevaru Despota Stefana 38, nekada (kuća Dunđerskih)
Ili griješim, pošto su slične, ali nedostaje sprat
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kao sto si i sam rekao, uvek je guzva od centra ka periferiji, medjutim, ako se dobije 2+2 ,onda uz semafore po trakama, kao u Kneza Milosa, mozemo da stavimo da 3 trake idu ka centru, a jedna ka periferiji.Na taj način je protočnost sigurno veća.Dve trake za skretanje levo kod balkana, i jedna za skretanje desno, pod uslovom da Braće Jugovića, moze da primi dve trake ka tunelu.GOJE":24s90vc9 je napisao(la):Iako je svima jasno da baš te tri zgrade sprečavaju širenje ulice na 2+2 ili makar 2+1, prava istina je da tim proširenjem ipak ne bismo puno dobili.
U smeru iz centra, nikada nije gužva na tom delu, jer ceo ulazni saobraćaj je generisan jednom trakom koja skreće iz Dečanske ulice.
U smeru ka centru postoji velika gužva, naročito u špicevima, ali ona je generisana raskrsnicom sa Dečanskom koja je iza ovog suženja, tako da bismo širenjem, zapravo samo dobili žutu traku koja bi autobuse opet dovela na istu gužvu.
Još ako je tunel zaista u realnim planovima, onda mislim da je u ovom širenju daleko skuplja dara nego mera. Bolje da konačno urade nešto sa zgradom koja je između ovih predratnih lepotica, a koja je napuštena već 20 godina.