[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416929#p416929:1qpu6u4e je napisao(la):Earthmoving » 16 Nov 2016 09:33 am[/url]":1qpu6u4e]J
I ovo što Goje kaže stoji. I da se proširi, ostaje usko grlo gore kod skretanja za Terazijski tunel, pa saobraćaj ne bi bio nešto protočniji.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416932#p416932:1449no49 je napisao(la):astrodule » 16 Nov 2016 10:43[/url]":1449no49]Džaba sva proširenja kada gde god u centru imamo 2+2 (BKA) desna traka služi za bahate sa 4 migavca.
Poslato sa telefona
Dobili bismo "kofmor" da se ne blokira ceo saobracaj svaki put kada nekom crkne auto na toj uzbrdici, ili kada neki vozac pocetnik pokusava da se uparkira ili ispakira, ili kada stane taxi, ili milion drugih situacija kada jedno vozilo zatvori ceo smer.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416918#p416918:2pzwao5m je napisao(la):GOJE » Wed Nov 16, 2016 9:34 am[/url]":2pzwao5m]Iako je svima jasno da baš te tri zgrade sprečavaju širenje ulice na 2+2 ili makar 2+1, prava istina je da tim proširenjem ipak ne bismo puno dobili.
U smeru iz centra, nikada nije gužva na tom delu, jer ceo ulazni saobraćaj je generisan jednom trakom koja skreće iz Dečanske ulice.
U smeru ka centru postoji velika gužva, naročito u špicevima, ali ona je generisana raskrsnicom sa Dečanskom koja je iza ovog suženja, tako da bismo širenjem, zapravo samo dobili žutu traku koja bi autobuse opet dovela na istu gužvu.
Ja stvarno razumem arhitekte i sve zaljubljenike u arhitekturu i istoriju. Uopste nisam u nekom fazonu da treba da se rusi sta stignemo, ali sta je ovde tacno "skuplja dara nego mera" ? Vreme i zivci stotina hiljada ljudi, rasipanje para, zagadjenje, nasuprot 3 zgrade ?Još ako je tunel zaista u realnim planovima, onda mislim da je u ovom širenju daleko skuplja dara nego mera. Bolje da konačno urade nešto sa zgradom koja je između ovih predratnih lepotica, a koja je napuštena već 20 godina.
Проширују део Булевара деспота Стефана
М. Т. КОВАЧЕВИЋ | 16. новембар 2016. 22:15 |
Планирано рушење три зграде од историјског значаја према плану детаљне регулације. Уклониће куће Дунђерских, архитекте Смиљанића и конзула Станковића
Tu kod bioskopa će se završavati BDS, te će biti T raskrsnica čime će biti protočnija nego do sada. Zaista mi nisu jasne ovako burne reakcije na rušenje tri stare kuće koje su planirane da se sruše još pre 40 godina.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417112#p417112:1m0b834b je napisao(la):Earthmoving » 17 Nov 2016 08:46 am[/url]":1m0b834b]Ako je u planu da se ruši staklenac i ono iza njega onda bi ovo proširenje imalo smisla jer bi bilo više prostora da se bolje reši skretanja iz Bul Despota Stefana ka tunelu (Braće Jugović). Znam da je u planu da se menja nešto oko Trga i Makedonske al nisam u toku da li ima promena i za ovaj deo iza staklenca?
Most kod Ada Huje je za teretni saobraćaj prvenstveno, ne za individualni automobilski.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417120#p417120:2jqcegi2 je napisao(la):Biciklistkinja » Čet Nov 17, 2016 4:49 am[/url]":2jqcegi2]Beograd se nalazi u takvoj neviđenoj konfuziji. Sa jedne strane proširuje pešačke zone, pravi plan za metro, uvodi javne bicikle, gradi biciklističke staze a sa druge strane pravi auto-put u centru grada, podzemne garaže, tunel za automobilski saobraćaj, šire mostove za automobile kao i most kod Ada Huje namenjen samo za automobile, ruši travnjake na Novom Beogradu da bi napravio giga parking.
Sve ovo govori da oni koji najavljuju sve ovo nemaju pojma šta hoće osim da konstantno plasiraju teme koje im mogu doneti popularnost bez ikakve vizije ili plana šta mi zapravo hoćemo da budemo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417238#p417238:1k6fdmwc je napisao(la):Lurker » Thu Nov 17, 2016 7:02 pm[/url]":1k6fdmwc]Most kod Ada Huje je za teretni saobraćaj prvenstveno, ne za individualni automobilski.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417120#p417120:1k6fdmwc je napisao(la):Biciklistkinja » Čet Nov 17, 2016 4:49 am[/url]":1k6fdmwc]Beograd se nalazi u takvoj neviđenoj konfuziji. Sa jedne strane proširuje pešačke zone, pravi plan za metro, uvodi javne bicikle, gradi biciklističke staze a sa druge strane pravi auto-put u centru grada, podzemne garaže, tunel za automobilski saobraćaj, šire mostove za automobile kao i most kod Ada Huje namenjen samo za automobile, ruši travnjake na Novom Beogradu da bi napravio giga parking.
Sve ovo govori da oni koji najavljuju sve ovo nemaju pojma šta hoće osim da konstantno plasiraju teme koje im mogu doneti popularnost bez ikakve vizije ili plana šta mi zapravo hoćemo da budemo.
Dalje, taj "autoput" o kome pričaš (tačnije gradska magistrala - UMP) u planovima je još od 80-ih, a kada se ne bi izgradila, uzaludno bi bile bačene sve one pare ulupane u most preko Ade i svu propratnu infrastrukturu izgrađenu do danas. Najgore bi bilo ostaviti ovo sve poluzavršeno nakon svih ovih godina izgradnje i silnog uloženog novca. Da, moglo se pametnije ulagati, ali šta je - tu je.
Što se populističkih izjava vlasti tiče, tu se slažem. Dovoljno je videti ovaj celi fijasko sa muzičkom fontanom (bez rešavanja gorućeg pitanja saobraćaja) i shvatiti da vlast samo pokušava da dobije političke poene kojekakvim budalaštinama štetnim po strateški razvoj grada.
A kako ljudi sa Karaburme, Visnjicke Banje, Slanaca, Mirijeva, Krnjace, Koteza, itd, da stignu na Novi Beograd nego upravo kroz tu ulicu koja treba da se prosiri ?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417282#p417282:247dhi2e je napisao(la):tragac » Thu Nov 17, 2016 9:15 pm[/url]":247dhi2e]Proširuju se ulice za još više automobila i gradi se još garaža i parkinga. U isto vreme sve više radnih mesta se izmešta na NBG, čak i javna administracija se tamo izmešta, ne samo kancelarijski i komercijalni poslovi. Zašto onda to sebi radimo? Jesmo li napravili most i put Borča-Zemun da rasteretimo tu ulicu a sada bismo to da širimo bez veće potrebe.
Ja sam pitao. Nisam od onih koji svuda idu kolima, ali to sto pises je apsurdno. Sve sto bi postigao izbacivanjem automobila iz te ulice je da ces da preopteretis alternativne pravce i napravis guzvu na njima.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417467#p417467:3bfp7k0e je napisao(la):laki72 » Fri Nov 18, 2016 2:14 pm[/url]":3bfp7k0e]Ja sam pre nekoliko postova izneo svoj stav da sam protiv rusenja i prosirivanja ove ulice.
Dodao bih i sledece. Ne samo da sam protiv njenog prosirivanja, vec bi ogranicio i saobracaj u njoj na JGP, Biciklisticki, Taxi i eventualno volizlla stanara (uz obavezno izdavanje dozvola posebnih dozvola).
Ako tezimo (a navodno tezimo) tome da centar grada postepeno vracamo coveku (pesaku), onda je apsurd da olaksavamo i podspesujemo lokalni tranzit trasport kroz sam centar.
A najveci deo automobila koji prolaze ovim delom despota stefana jesu oni koji su u tranzitu, koji iz pravca palilule i karaburme idu na N. Beograd.
Neko je pitao , a kuda i kako oni da idu?
Okolo prijatelji, okolo, naokolo.
I ja sam od onih koji dupe ne dizu iz vozackog sedista. Pa?
Mozda promenimo navike
Kola nemaju svi, javni prevoz je dostupan svima. Pesacenje takodje.
Za putnicki (individualni saobracaj se trebaju zavrsavati SMT i UMP, a centar polako humanizovati.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk