Šta je novo?

Budućnost gradskog saobraćaja

Iznenađen sam i za ovoliko, sad je sve na radnicima.

džabe im. Sve je već spremno za predaju streli.:cool:
 
Može to lako da se "odspremi". Bar se nešto pokrenulo.
 
Нпр.470 да Стрела држи то имала би поласке на сваких пола сата - сат док сад има пар полазака само.Ето имамо пример где је Дражевац код Обреновца центар разних линија 860,а да Ласта држи то би само постојало 592 са 6-7 полазака,колико већ има.
 
Samo šo je ta vaša Strela jako skup sport za Beograđane, a polako su sa Mercedesa skliznuli na Cobre, ukapirali su da mogu da šišaju narod za jeftinije pare.

Ugovor za poteze 100 & 700 će moći po tenderu da potpišu tek početkom Jula, ako budemo pametni početkom Juna ( u stvari vi, ne ja), nema ništa od potpisivanja.

Platiti penale, i početi sa pravom reformom javnog prevoza.
 
Samo šo je ta vaša Strela jako skup sport za Beograđane, a polako su sa Mercedesa skliznuli na Cobre, ukapirali su da mogu da šišaju narod za jeftinije pare.

Ugovor za poteze 100 & 700 će moći po tenderu da potpišu tek početkom Jula, ako budemo pametni početkom Juna ( u stvari vi, ne ja), nema ništa od potpisivanja.

Platiti penale, i početi sa pravom reformom javnog prevoza.
Znaš i sam da od toga nema ništa iako bi bilo lepo. Strela je uložila jedno 50 miliona evra samo za nova vozila i nerealno je da se sad poništi tender, naročito kad gsp nema zglobova za svoje linije, Japanci su posečeni, a uskoro će na red doći ostali Ik 103, Ik 112N, Ik 201 i Ik 218N, kao i Mercedesi Conecto. Ali nedopustivo je da za 45 miliona godišnje oni kupe Cobre i Mercedese Conecto, tu je morao da se uzme Citaro, eventualno Conecto za šihte.
 
У Србоекспорту у Обреновцу,исти власник као и Стрели стоји неколико нових кобри наших таблица и неколико кобри турских таблица,нису сви још добили српске таблице.
 
Da li je ikome palo na pamet da bi moglo da se desi sledeće? Strela kupila nova voza, polako preuzima jedan po jedan potez, dok na kraju ne preuzme kompletan gradski prevoz. Prestaje sa održavanjem vozila, odnosno održavanje je na nivou kakvo je sada kod drugih privatnika i jednog dela GSP - a, i ona vrlo brzo budu na nivou na kojem su sada privatnici i GSP. A tu je i problem sa vozačima (manje - više), plus nemanje redova vožnje kakvi su nekada bili (mislim na ona vremena kada je bio bolji red vožnje, sa više polazaka).​
 
Da li je ikome palo na pamet da bi moglo da se desi sledeće? Strela kupila nova voza, polako preuzima jedan po jedan potez, dok na kraju ne preuzme kompletan gradski prevoz. Prestaje sa održavanjem vozila, odnosno održavanje je na nivou kakvo je sada kod drugih privatnika i jednog dela GSP - a, i ona vrlo brzo budu na nivou na kojem su sada privatnici i GSP. A tu je i problem sa vozačima (manje - više), plus nemanje redova vožnje kakvi su nekada bili (mislim na ona vremena kada je bio bolji red vožnje, sa više polazaka).​
За возаче биће све више странаца, односно Шри Ланђана.
 
Da li je ikome palo na pamet da bi moglo da se desi sledeće? Strela kupila nova voza, polako preuzima jedan po jedan potez, dok na kraju ne preuzme kompletan gradski prevoz. Prestaje sa održavanjem vozila, odnosno održavanje je na nivou kakvo je sada kod drugih privatnika i jednog dela GSP - a, i ona vrlo brzo budu na nivou na kojem su sada privatnici i GSP. A tu je i problem sa vozačima (manje - više), plus nemanje redova vožnje kakvi su nekada bili (mislim na ona vremena kada je bio bolji red vožnje, sa više polazaka).​
Sasvim realan scenario, ali su barem ugovorom propisane kazne za prevoznika i nova vlast bi mogla da ih uslovljava u budućnosti do kraja njihovog ugovora, a onda pa pa i oživljavanje gsp-a. Mislim da je kasno da se sada bilo šta promeni i zaustavi, pa čak i da opozicija nekim čudom pobedi, sto mislim da je u domenu naučne fantastike.
 
Нпр.470 да Стрела држи то имала би поласке на сваких пола сата - сат док сад има пар полазака само.Ето имамо пример где је Дражевац код Обреновца центар разних линија 860,а да Ласта држи то би само постојало 592 са 6-7 полазака,колико већ има.
u potpunosti se slažem
 
Samo šo je ta vaša Strela jako skup sport za Beograđane, a polako su sa Mercedesa skliznuli na Cobre, ukapirali su da mogu da šišaju narod za jeftinije pare.

Ugovor za poteze 100 & 700 će moći po tenderu da potpišu tek početkom Jula, ako budemo pametni početkom Juna ( u stvari vi, ne ja), nema ništa od potpisivanja.

Platiti penale, i početi sa pravom reformom javnog prevoza.
šta fali kobrama?
 
Ništa, samo što će Grad Streli plaćati kao da su u pitanju Mercedes Citaro.

Zar nije bolje da su za te pare uložili malo u GSP, kupili solo Solarisa ili MAN-a Kosmaju i time ih ravnomerno rasporede po svim potezima.
Vremenom bi se obnovio ceo vozni park, a mi bi smo imali kvalitetnija vozila i to sa još živim GSP-om.
 
Poslednja izmena:
šta fali kobrama?
Fali kvalitet za cifru od 46 miliona evra godišnje. Nisu Cobre loše, ali koliko će grad plaćati Strelu, morali bi da nabave samo najbolja vozila poput Citara, Mana i Solarisa, a ne Conecto i Cobre. Strela će sav uloženi novac povratiti za dve godine rada maksimalno, kada gledamo sve troškove ukupno: gorivo, vozači, ostali kadar, garaža itd. Oni su ove Citaro ostavili u Beogradu samo zbog ugleda firme koji ti autobusi podižu i ciljano ih stavili na linije koje idu do Aerodroma. Da je gazda pametan, pa da nabavi i za poteze 100 i 700 jedno desetak Citata i da nam time još zamaže oči.
 
Rasprava o budućnosti, deluje da ovaj energenat ne može naći primenu u železničkom saobraćaju, ali da u drumskom saobraćaju postoji potencijal.

20240512_191106.jpg

20240512_191218.png

20240512_191226.jpg

20240512_190917.jpg
 
Kao da čovek čita rubriku Ma šta kažeš u Pokitikinom zabavniku. Kako se čovek frlja sa brojevima, onako ležerno, kao da je sve baš tako jednostavno. Pa privatnici već kupiše tolike autobuse, gde još celih 400, a dok nabave 300 autobusa za GSP, i u istoriji istog nikad više tramvaja, trolejbuski podsistem će potpuno da skikne. Nemaju ni sad sa čime da rade, a kamoli još nekoliko narednih godina.
 
Vrh