Šta je novo?

Budućnost gradskog saobraćaja

I dalje će GSP da ima većinu linija, ali da, ovo ne ide u dobrom pravcu. Jedino što može da bude dobro da se oteraju užasni privatnici sa nekih dvocifrenih linija. Ja onako sebično želim da između ostalih 71 ponovo bude GSP. Oni Mazovi i Akije su dno dna. Danas sam se vozio BMC-om na 72. Čak je i on bolji.
 
I dalje će GSP da ima većinu linija, ali da, ovo ne ide u dobrom pravcu. Jedino što može da bude dobro da se oteraju užasni privatnici sa nekih dvocifrenih linija. Ja onako sebično želim da između ostalih 71 ponovo bude GSP. Oni Mazovi i Akije su dno dna. Danas sam se vozio BMC-om na 72. Čak je i on bolji.
На линији 74 саобраћају убедљиво најгори кршеви који постоје што се двоцифрених линија тиче,мада и 71 не заостаје пуно.
 
I pravo je pitanje koliko će GSP ovde proftirati.
Da, jesu linije poteza 300 & 400 zahtevne, ali ni mnoge dvocifrene nisu naivne, čak suprotno još gore su.
Neće se usrećiti GSP sa linijama poput 33, 37, 48, 50 itd... koje su noćna mora, od preopterećenosti, terena, do čepova i ostalih vanrednih događaja i onda kada staviš sve na papir ispada da je možda potez 300 i lakši u neku ruku.

Lično, ne bunim se GSP-om, Higeri & M-ovi su bolji od svih Tamnavinih i Cvrčkovih buseva na 33, čak i od MAZ-ova kod Litasa, tako da ćemo bolje proći.
 
I pravo je pitanje koliko će GSP ovde proftirati.
Da, jesu linije poteza 300 & 400 zahtevne, ali ni mnoge dvocifrene nisu naivne, čak suprotno još gore su.
Neće se usrećiti GSP sa linijama poput 33, 37, 48, 50 itd... koje su noćna mora, od preopterećenosti, terena, do čepova i ostalih vanrednih događaja i onda kada staviš sve na papir ispada da je možda potez 300 i lakši u neku ruku.

Lično, ne bunim se GSP-om, Higeri & M-ovi su bolji od svih Tamnavinih i Cvrčkovih buseva na 33, čak i od MAZ-ova kod Litasa, tako da ćemo bolje proći.
Higeri na potezu 300 su pakao, prvo su premali da se milion puta dešava da ja moram da se guram po 45 minuta, a kad krenu da udaraju po rupama je haos. Ono sto će mi nedostajati je njihova klima koja je ubedljivo najbolja od svih autobusa u gradu i tu Kinezima skidam kapu, u Kosmaju je bas pričao jedan majstor kako je klima toliko jaka da su morali da je nekako smanje. Bavim se klimatizacijom i danas u tome Kinezi dominiraju, gotovo svi proizvodjaci prave svoje klime tamo. Moja teorija za potez 300 je da će tu ići vozila Sage Trans koja gubi polaske na 37 i 48, uz privatnike koji drže 50 jer ce njima to ostati isto i uključivaće se sa Ustaničke.
 
Долазак приватника на 300 и 400 би могао да буде позитивна промена ако би им дозволили троосовинске аутобусе и аутобусе на спрат.
 
Ali se to naravno neće desiti, idu klasični autobusi, Cobre, Akie, Mazovi, Liazi. Na potezu 300 će biti dobro sto će biti uskladjeniji red vožnje jer Saga može da šalje svoja vozila u Vincu, Lestane, Bolec, Ritopek, jer im ne garaža na par kilometra odatle.
 
@Jelancha
Pa slabo ćemo profitirati od tih gradskih linija, koje su baš ono nežne za vozila. Pogotovu 50. Ono što me delimično raduje je mogućnost da GSP uzme 42. Spasao bi nas Luija. Džaba što šalje nove Otokare na 42. Jako nepouzdan prevoznik. Čak i nedeljom sam viđao dve 42-jke jednu za drugom, a interval 24 minuta vikendom.
 
Очекујем линију 300 Винча - Миљаковац 1 следеће године у јануару.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Кад (и ако) Стрела узме ако не уведу по једну нову линију по потезу нису ништа урадили.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
ne treba ti to “ako”, Streli već stižu vozila za poteze.
 
Једно је сигурно,да C&LC отпада са 511,ја се бар надам.Мада их треба и отерати из Београда,ако ћемо реално.
 
Једно је сигурно,да C&LC отпада са 511,ја се бар надам.Мада их треба и отерати из Београда,ако ћемо реално.
Priča se da će dobiti deo poteza 700 u zamenu za potez 500 i da će nabaviti kompletno nova vozila
 
pustite više te priče i pričice...šta su sve novinari izveštavali i prenosili o gradskom prevozu pa se nije ostvarilo...ničemu od ovoga ne verujte dok se ne vide konkretni potezi prema ostvarenju tog nečega...
 
Оно што има логике је следеће:

Потез 100+202: Арива, потенцијално Ћурдић и Тамнава
Потез 300: Сага, Престо
Потез 400: Престо, ТП, Лекон и остатак екипе из Железника ( Беобус, Кнежевић, Линеа, Лу(д)и травел), Банбус
Потез 700: Думеко, Бамирон, Унакоп, ЛДМ и Кошава

Понављам, оно што има логике. Стрелу не рачунам али ће се морати делити линије, другачије не може.

ЕДИТ: ММ и Транс југ нисам убацио јер су им гараже предалеко, али одговарају потезима 400 и 700.
 
dobro zapažanje, ali bilo bi zanimljivije sa tvojim nazivima za privatne prevoznike 😂
 
Ово је ипак пристојан форум, а називе сам смислио док сам био клинац. Има томе једно 6-7 година.
 
razumljivo ali valja se malo i zezati 🙂

a nazivi su još uvek accurate za pola prevoznika.
 
Ништа се променило није. Осим што је Лекону прешло из дупета у главу након расхода Лиаза.
 
dobro zapažanje, ali bilo bi zanimljivije sa tvojim nazivima za privatne prevoznike 😂
Unakrš mi je ostao omiljeni naziv, kao i krš&krš, savršeno ime za ta dva raspala prevoznika. Ja se samo nadam da 50 ostaje kod tih privatnika i da ih neće biti na potezu 300. Saga kompletno, ili Saga+Strela je najbolje rešenje.
 
Akia je stvarno dno dna. Evo nova na 35 već trese i lupa. Ja ne znam dokle će da kupuju ovaj otpad. Jel može nekako da se zabrane određeni proizvođači? Ovo nije za prevoz ljudi.
 
Vrh