Пут Сомбор - Бездан је сасвим пристојан, тренутно има око 5.000 возила дневно, 1+1 је тренутно ту сасвим довољно.
Од Бездана до Брега се вози кроз насеља.
Проширење постојећег пута на 2+2 од Сомбора до Бездана и нова траса Бездан - Брег како би се обишли Бездан, Колут и Бачки Брег било би проблематично због изграђености са леве и десне стране на безданском путу.
Између потпуно нове трасе која би ишла преко пољопривредног земљишта и експропријације више десетина кућа и грађевинског земљишта уз бездански пут ради проширења не би било велике разлике у цени тако да је потпуно нова траса боље решење.
Сваком је јасно да потез од Сомбора према Бачком Брегу само и једино има смисла уколико и Мађари ураде исто са њихове стране и повежу Наково са М6 чиме би тај правац постао много оптерећенији него што је то данас случај.
Доста зависи и од Мађарске стране, ако планирани мост на Дунаву код Мохача заиста озбиљно планирају и планирају да га отворе 2026. радови би требало да почну већ сутра.
То да би обилазак града са југа и запада било неупоредиво боље решење и за становништво и за привреду Сомбора а богами и Апатина и Оџака може да види свако само погледом на карту, чак не мора ни да живи у Сомбору.
Разлози за варијанту обиласка са севера су ти што је јефтинија и за око 10ак километара краћа.
Сви остали разлози од којих сам горе навео само неке иду у прилог тога да град треба обићи са југа и запада.
Петља у близини индустријске зоне на стапарском путу, петља у близини пруге и касарне на апатинском путу и веза са продужетком изграђене северне обилазнице у близини моношторског пута чиме се сав транзит са севера Бачке и Баната измешта из града решили би многе проблеме и неупоредиво боље повезали и привреду и становништво и Сомбора и Апатина и са Новим Садом и Београдом и са Мађарском.
Од Бездана до Брега се вози кроз насеља.
Проширење постојећег пута на 2+2 од Сомбора до Бездана и нова траса Бездан - Брег како би се обишли Бездан, Колут и Бачки Брег било би проблематично због изграђености са леве и десне стране на безданском путу.
Између потпуно нове трасе која би ишла преко пољопривредног земљишта и експропријације више десетина кућа и грађевинског земљишта уз бездански пут ради проширења не би било велике разлике у цени тако да је потпуно нова траса боље решење.
Сваком је јасно да потез од Сомбора према Бачком Брегу само и једино има смисла уколико и Мађари ураде исто са њихове стране и повежу Наково са М6 чиме би тај правац постао много оптерећенији него што је то данас случај.
Доста зависи и од Мађарске стране, ако планирани мост на Дунаву код Мохача заиста озбиљно планирају и планирају да га отворе 2026. радови би требало да почну већ сутра.
То да би обилазак града са југа и запада било неупоредиво боље решење и за становништво и за привреду Сомбора а богами и Апатина и Оџака може да види свако само погледом на карту, чак не мора ни да живи у Сомбору.
Разлози за варијанту обиласка са севера су ти што је јефтинија и за око 10ак километара краћа.
Сви остали разлози од којих сам горе навео само неке иду у прилог тога да град треба обићи са југа и запада.
Петља у близини индустријске зоне на стапарском путу, петља у близини пруге и касарне на апатинском путу и веза са продужетком изграђене северне обилазнице у близини моношторског пута чиме се сав транзит са севера Бачке и Баната измешта из града решили би многе проблеме и неупоредиво боље повезали и привреду и становништво и Сомбора и Апатина и са Новим Садом и Београдом и са Мађарском.
Poslednja izmena: