Imamo prve kadrove pred otvaranje sa strane koridori Srbije
ovo izgleda odlicno. Da li se zna da li ce i ono parcence od naplatne do pocetka brze saobracajnice (raskrsnice sa putem ka Smederevu) biti 2+2 ili ce kao kod Batocine biti 1+1 prvih 1-2 km pa onda 2+2
Тај део до скретања за СД је већ и био 2+2, тако се види и на снимку. Нзм да ли си нешто друго мислио.ovo izgleda odlicno. Da li se zna da li ce i ono parcence od naplatne do pocetka brze saobracajnice (raskrsnice sa putem ka Smederevu) biti 2+2 ili ce kao kod Batocine biti 1+1 prvih 1-2 km pa onda 2+2
I da li neko zna kada krece nastavak izgradnje prema Donjem Milanovcu? Taj deo ce biti izuzetno atraktivan. Da li ce prosirivati postojecu saobracajnicu, to jeste Djerdapsku magistralu u 2+2 sa probijanjem drugih cevi u tunelima ili se pravi potpuno nova saobracajnica u nastavku ka Donjem Milanovcu?
bice 2+2 (od NR do mosta preko Jezava, sadasnji pocetak brze saobracajnice), umesto raskrsnica za Smederevo bice jos jedan kruzni tok (nije kao da ih ima vec previse...), ali jedno tipa 100 metara posle sadasnje raskrsnice, koja se ukida.Da li se zna da li ce i ono parcence od naplatne do pocetka brze saobracajnice (raskrsnice sa putem ka Smederevu) biti 2+2 ili ce kao kod Batocine biti 1+1 prvih 1-2 km pa onda 2+2
Ali, uz ovoliko ulaganje nije smeo da bude ni jedan kružni tok.
Za sada još ništa nije poznato osim da će cena verovatno biti mnogo veća.I da li neko zna kada krece nastavak izgradnje prema Donjem Milanovcu?
Hvala za Info. Taj deo koji bude pratio magistralu rekao bih da će biti ubedljivo najatraktivnija deonica na mreži brzih puteva (i autoputeva) kod nas, jer će predeo izgledati kao da se voziš negde po Norveškim fjordovima ili tako nešto, verujem da bi mali broj ljudi koji nisu upoznati sa lokacijom imao ideju da je to zapravo reka. Tu deonicu bukvalno jedva čekam da vidim.Некада давно када је вучкела играо ризико са мапама на ТВу сам видео мапу где до Милановца пут прати постојећу магистралу, а након њега креће јужно.
Da, jasno mi je. Verujem da bi to značilo da mora da se proširi ili da se eventualno leva traka gradi na stubovima iznad Dunava, što je rešenje koje mi se čini najrealnije.Problem sa trenutnom trasom od Golubca do Donjeg Milanovca je da nema mesta da se doda još dve trake, em zbog terena em zbog naselja.
Da, tu je pitanje koliko bi novih tunela moao da se probija na novoj deonici, uz izgradnju verovatno i vijadukata. Verujem da će sve uzeti u obzir. Ali šta god da bude na kraju mislim da ćemo dobiti neverovatno atraktivnu deonicu za vožnju sa vrhunskim pogledima i panoramama na Dunav i klisuru, dok se vozimo 2+2 kao po Norveškim fjordovima.Ova alternativna ruta od Dobre do Boljetina je odrađena jer ne bi morali da proširuju 10-15 tunela, a i ta ruta nije lak teren.
Nisam nikada išao tim putem od Donjeg Milanovca do Brze Palanke, niti ovim od Negotina do Kladova, pa ne znam kakvi su predeli, da li ima tunela i da li je to proširenje zahtevno ili relativno lagano, a nema prikaza na Google streetviewOd Donjeg Milanovca do Brze palanke će proširiti već postojeći put, kao i ovaj deo od Negotina do Kladova.
Gledam na sentinelu, je l stvarno rade ovo svečano otvaranje parčenceta deonice? Stvarno smo spali na ovo? Verovatno najjadnije otvaranje do sad.
edit: da ne govorimo više da su putevi preko ravnica
Ne zaboravi da je pre 10g i jače brza saobraćajnica na ovoj deonici bila dalek san, a verovatno i u domenu nemogućeg. Prema tome kolika god da je deonica, ona nam je svima do pre samo 10g, bila san i u domenu nemogućeg. Kada sam tek položio vožnji sećam se da sam napravio izlet do Đerdapa, do Donjeg Milanovca i zamišljao sam da li će ikada tuda prolaziti autoput i eto, doživeli smo i to da se to i gradi (ne autoput, nego brza saobraćajnica, što je i nije neki prevelik kompromis) i sada kada se otvara prva deonica, tih prvih 32 km, ne treba da tražimo dlaku u jajetu i da negodujemo zbog "svečanog otvaranja kratke deonice" već treba da budemo srećni jer ova deonoca, ovih 32 km u 2+2, pored benefita za lokalce znači pre svega povećana bezbednost svih učesnika u saobraćaju tuda, znači bebedna preticanja, znači mnogostruko manji rizik od čeonih sudara, znači mnogo manje povređenih i poginulih u budućnosti...Gledam na sentinelu, je l stvarno rade ovo svečano otvaranje parčenceta deonice? Stvarno smo spali na ovo? Verovatno najjadnije otvaranje do sad.
Loši i pospani vozači pre svega ne bi smeli da sedaju za volan i da voze brzom saobraćajnicom. Ko je loš vozač i ne ume da se snađe u vožnji sa fizički odvojenim trakama i ko na takvoj saobraćajnici je sklon izletanju sa puta, uz dužno poštovanje prema takvim vozačima, ne bi trebao da seda za volan, jer je najmanje što može da uradi to je da izleti sa puta, ostale posledice nedostatka znanja i iskustva su mnogo teže po druge učesnike u saobraćaju.Opet ćemo imati problem kao na Šabac - Loznica gde će loši i pospani vozači izletati sa strane.
Loši i pospani vozači pre svega ne bi smeli da sedaju za volan i da voze brzom saobraćajnicom. Ko je loš vozač i ne ume da se snađe u vožnji sa fizički odvojenim trakama i ko na takvoj saobraćajnici je sklon izletanju sa puta, uz dužno poštovanje prema takvim vozačima, ne bi trebao da seda za volan, jer je najmanje što može da uradi to je da izleti sa puta, ostale posledice nedostatka znanja i iskustva su mnogo teže po druge učesnike u saobraćaju.
Isto važi i za pospane vozače, kojima je to da izlete sa puta mnogo manje problem, nego da se tako pospani zakucaju u neku nedužnu porodicu u čeonom sudaru.
Mislim da autoputeve i brze saobraćajnice ne bi trebalo prilagođavati lošim i pospanim vozačima, šta više takve bi trebalo isključivati iz saobraćaja jer su na brzoj saobraćajnici najviše opasnost za sebe same (izletanje sa puta i slično) dok su na svim ostalim saobraćajnicama opasnost i za sebe (manji problem) i za sve druge učesnike u saobraćaju (mnogo veći problem)
Dodali su u Waze već novi put. 1:30h od autokomande do Golupca
Da li je široka ili uska bankina bi spram vozača trebalo da bude isključivo estetsko pitanje, a nikako predmet evaluacije situacije "šta ako izletim sa puta, da li je zemlja tvrda ili meka" jer ko krene na put sa mišlju da postoji očekivana šansa (dakle ne statistički beznačajna, što bi trebalo da bude default stanje vozača na autoputu/brzoj saobraćajnici) takav vozač ne bi smeo da sedne za volan, ili u izuzetnim slučajevima trebao bi da vozi ne brže od 40 km/h sa upaljena sva 4 pokazivača pravca, kako bi drugim vozačima signalizirao da nije u mogućnosti da vozi brže. Sa brzinom od 40 km/h, verujem da će uspeti da izvoza kompletnu deonicu bez opasnosti izletanja sa puta u meku zemlju. Ovo sve što sam napisao važi isključivo u slučaju lošeg/izuzetno neiskusnog vozača jer pospan vozač ni u kom slučaju ne bi smeo da se nađe na brzoj saobraćajnici, zapravo najbolja stvar koju pospan vozač može da uradi je da na prvom proširenju stane, izađe iz auta i razbudi se, ili prosto odrema neko vreme, kako bi vožnju bezbedno priveo kraju.Onako uska bankina sa desne strane, koja se nastavlja direktno u mekanu zemlju na nasipu bez ograde je svakako loše rešenje. Na ovom putu se smenjuju deonice sa širom bankinom i ogradom i užom bankinom bez ograde. Razlika je nebo i zemlja.
Mislim da nisi razumeo, nije autoput da ima zaustavnu traku vec brza saobracajnica do 100kmh, samo dve trake po smeru. Kako god da je, 10 puta je bezbednije od obicnog magistralnog puta koji je bio do sad… Ko sleti sa ovog puta sleteo bi i sa magistrale, ne projektuju se putevi da udovolje svakom ludaku koji sedne za volan.
Šta nisam razumeo? Ovo na snimku je brzi put DEx12 Krajova - Pitešt, nije autoput. Nema zaustavnu traku već proširenu bankinu, pogledaj malo bolje. Ovo što mi pravimo sa kružnim tokovima i ograničenjima 80 km/h u normalnim zemljama se zove dual-carriageway, a ne express-way.
Ne znam kako da ti objasnim ali mislim da si se zbunio. Ovo sto si postavio je u Rumuniji, i tako nesto nije ni predvidjeno za izgradnju na Dunavskon Koridoru, niti postoji u Srbiji. Pogledaj projekte Iverak - Lajkovac i brzi put do Loznice kao referencu. Brzine su izmedju 80 i 100km na sat.