Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Jedina "uteha", ako je za utehu, jeste da su tu nadvožnjaci, pa se za relativno male novce mogu izgraditi petlje i prepraviti ove budalaštine, a ono što nije za utehu i nikad se neće desiti jeste da neko odgovara za ovo, jer nažalost neće postojati politička volja da se bilo ko osudi za ovo od političara naravno, oni su naručioci ovih gluposti.
 
Jedina "uteha", ako je za utehu, jeste da su tu nadvožnjaci, pa se za relativno male novce mogu izgraditi petlje i prepraviti ove budalaštine, a ono što nije za utehu i nikad se neće desiti jeste da neko odgovara za ovo, jer nažalost neće postojati politička volja da se bilo ko osudi za ovo od političara naravno, oni su naručioci ovih gluposti.

Naravno da se neće desiti, a i da se desi, to je budalaština u većem rangu od Šapićevog pretvaranja semaforizovanih raskrsnica u kružni tok, pa dodavanja semafora na kružni tok. Izgraditi kružni tok i nadvožnjak, da bi posle ukidali kružni tok i povezivali petlju na nadvožnjak je skuplje nego od starta praviti petlju.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ika
To me uopšte ne bi iznenadilo. Ako već mogu da proširuju naplatne stanice nakon godinu ili dve kada shvate da je kapacitet nedovoljan. Zašto onda ne bi za koju godinu prepravili kružne tokove u petlje. To je sigurno 5-10 miliona po kružnom toku.
 
Vrh