Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Ista priča za svaki put koji nije K10… Dosadilo je malo
Zamislite, u delu Evrope van Albanoserbije, pa i u Srbiji (koja je prestala da postoji na toj teritoriji kada je uspostavljena Albanoserbija formalno 2012 a faktički 30.06.2018.), rade, zamislite gluposti, tehnoekonomske analize i studije opravdanosti pre nego što uđu u neki veći projekat. Još veća glupost: železničke stanice zadržavaju u centrima gradova, pa čak ulažu milijarde u tunele i podzemne stanice da voz bude još bliže centru. Još teže da, ako na nekom pravcu ne postoji opravdanost za autoput, da na paralelne puteve premeste poljoprivredna vozila, bicikliste, da putni pojas bude dovoljno širok da zaustavljeno vozilo može da stane maltene bilo gde na čvrstu podlogu van kolovozne trake, da se maksimalno tranzitni putevi preusmere na ivici ili oko naselja, da tamo gde je tranzitni put kroz naselje, do izvršenja neke veće investicije sistemom mera bude ograničena brzina i postoje pešački prelazi sa kamerom koja snima one koji prekoračuju brzinu ili se ne zaustavljaju pešaku i biciklisti, svako levo i desno skretanje sa tranzitnog puta ima traku za levo odnosno desno skretanje... Tu u Evropi ni nemamo srećnih primera, bolje da se ugledamo na Šri Lanku. Šri Lančani tako imaju najsavremenije puteve, Kinezi njihove najvažnije luke i prirodna bogatstva, i svi zadovoljni.
 
Zamislite, u delu Evrope van Albanoserbije, pa i u Srbiji (koja je prestala da postoji na toj teritoriji kada je uspostavljena Albanoserbija formalno 2012 a faktički 30.06.2018.), rade, zamislite gluposti, tehnoekonomske analize i studije opravdanosti pre nego što uđu u neki veći projekat. Još veća glupost: železničke stanice zadržavaju u centrima gradova, pa čak ulažu milijarde u tunele i podzemne stanice da voz bude još bliže centru. Još teže da, ako na nekom pravcu ne postoji opravdanost za autoput, da na paralelne puteve premeste poljoprivredna vozila, bicikliste, da putni pojas bude dovoljno širok da zaustavljeno vozilo može da stane maltene bilo gde na čvrstu podlogu van kolovozne trake, da se maksimalno tranzitni putevi preusmere na ivici ili oko naselja, da tamo gde je tranzitni put kroz naselje, do izvršenja neke veće investicije sistemom mera bude ograničena brzina i postoje pešački prelazi sa kamerom koja snima one koji prekoračuju brzinu ili se ne zaustavljaju pešaku i biciklisti, svako levo i desno skretanje sa tranzitnog puta ima traku za levo odnosno desno skretanje... Tu u Evropi ni nemamo srećnih primera, bolje da se ugledamo na Šri Lanku. Šri Lančani tako imaju najsavremenije puteve, Kinezi njihove najvažnije luke i prirodna bogatstva, i svi zadovoljni.
Prvo mi je pao na pamet ovaj projekat.
 
Могли би љубичевским мостом, али то је већ далеко. Мада не би био први пут да је неко превидео потребе људи
odakle ti da je daleko. to je bukvalno 2 km nizvodno. Inace ovo nije ni pitanje jer je ovde vec zabranjeno saobracanje traktor i sl.
 
odakle ti da je daleko. to je bukvalno 2 km nizvodno. Inace ovo nije ni pitanje jer je ovde vec zabranjeno saobracanje traktor i sl.
јер живим 10-15мин од моста.
Ја сам редовно виђао тракторе када сам ишао на факултет од куће, 2020, па ако није ново правило баш се и не поштује
 
1000071314.jpg
 
Ovo će biti super. AL dok ne bude gotovo obilazak oko Požarevca je užas. Navigacija me odvukla 20 km daljom rutom. Do Kladova najbolje preko Paraćina. Malo duže ali sa puno manje stresa.
 
Navigacije su super stvar, ali nikako se ne treba 100% pouzdati u njih, pogotovo u zoni radova i pogotovo obilazaka, jer često nisu ažurne.
... Do Kladova najbolje preko Paraćina. Malo duže ali sa puno manje stresa.
Preko Paraćina je 100km dalje, a ni tu ne cveta cveće. Na X ima zastoja, a bogami i Pn-Zaječar ima dosta saobraćaja pogotovo prvih dvadesetak kilometara. Tako da mislim da je ipak bolje polako preko Požarevca.
 
Jok TomTom. Tamo kad sam išao još bilo i ok ali nazad ubi Bože. A za onaj deo Paraćin Zaječar nisam baš primetio. Imam ceo video puta ka i iz Kladova ali 30 GB svaki, ako smislim način da kompresujem postaviću ga ovde. Makar će te se nasmejati dobro.
 
Ovo će biti super. AL dok ne bude gotovo obilazak oko Požarevca je užas. Navigacija me odvukla 20 km daljom rutom. Do Kladova najbolje preko Paraćina. Malo duže ali sa puno manje stresa.
Što ne ideš preko Kučeva i Majdanpeka? Put je u dobrom stanju sem par delova od Požarevca do Kučeva.
 
Pa ako se ide preko Požarevca, ide se kroz grad, kao nekada. Zar obavezan obilazak (preko Salakovca) ne važi samo za teretna vozila?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ika
E jbg, da sam to znao prošle nedelje bilo bi lakše ovako.
 
Preko Salakovca, Makce i uključenje kod Braničeva. Sasvim ok. Kakvo crno Kučevo...ili preko Paraćina naokolo.

Ps osim ako i ovo nisu zatvorili u poslednje 2 nedelje.
 
Preko Salakovca, Makce i uključenje kod Braničeva. Sasvim ok. Kakvo crno Kučevo...ili preko Paraćina naokolo.

Ps osim ako i ovo nisu zatvorili u poslednje 2 nedelje.
Išao sam skoro to V. Gradišta. U odlasku sam išao kroz Požarevac a u povratku Bratinac, Trnjane, Salakovac pa oko Požarevca.

Obe varijante su sasvim ok. Meni iskreno bila udobnija ova varijanta preko Salakovca (put je dobar, sveže asfaltiran…vrv su ga spremili da bude obilazak) jer sam u Požarevcu bio uleteo u neku gužvu a i put je nekako lošiji (kad se izađe iz grada) i sporije se vozi.
 
Poslednja izmena:
Vrh