Šta je novo?

Brankov most

Bilo bi fino da učine nešto povodom pešačkog dela mosta. Pun je rđavih rupa koje lenjo zjape na suncu. Prošao sam pre neki dan biciklom sa detetom, zamalo da izginemo. Zakrpili su ga sa nekim nezgrapnim komadima plastike, baš je nezgodno.
 
Screenshot_20240818_161416.jpg
 
Раније су приликом асфалтирања било које улице у граду 3-4 сата након асфалтирања исцртавали линије и одмах након тога пуштали предметну деоницу за саобраћај. Драго ми је да се од радова на асфалтирању Бранковог моста та пракса више не примењује, него се предметна деоница пусти тек 12-24 сата након асфалтирања и надам се да ће се тако и наставити по целом граду. Мислим да је главни разлог што су се прошле године у Омладинских бригада колотрази појавили после месец дана управо то што су асфалтиране деонице пуштали за саобраћај пре него што се асфалт скроз осуши, а притом су ти радови извођени у јуну месецу, па су температуре додатно убрзале појављивање колотрага.
 
U smeru ka nbg, svi češljevi su uvek bili ok, osim one poslednje skakaonice, sada, činimi se da na prvom ili drugom češlju tresneš ko na pančevcu
 
Jutros je bila gužva ka NBG sve to tunela. Nisam siguran zbog čega.

Ka gradu je bilo suženje sa 3 na dve trake pre novog kružnog toka, ali je to teklo OK.
 
Meni nije jasno zar nije bilo jednostavnije zatvoriti polovinu mosta napraviti devijaciju
I 3 trake odjednom asfalt uraditi
Inace ovo vise dirati nece dok ne urade novi most na mjestu zaricevog
Питање да ли би било једноставније, јер ако би све три траке биле затворене морали би да на другој половини моста направе двосмеран саобраћај, што би изазвало још веће гужве, а и не може у жуту траку да се стави исти асфалт као у средњу и леву, јер жута трпи много веће оптерећење.
 
Mogli su da imaju preko mosta 3 trake zavisno od doba dana i gužve jedna da menja smer srednja sto se tice vrste asfalta mogo je cjeli da ideu u asfalt kao za žutu traku ovako zbog sitne uštede se glupiraju
Pravi se devijacija kao na Ap prije mosta ...
 
Znaci cesljevi su sada gori neko sto su bili? Jao majko moja
 
Истини за вољу, пресвукли су само мост, а не и прилазну НБГ рампу. Мајка свих чешљева се налази баш на споју мостовске конструкције и те рампе, тако да остаје нада да ће попунити то огромно улегнуће на почетку рампе. Претпостављам да ће асфалтирање рампе уследити истовремено са асфалтирањем самог кружног тока, када буде затварана читава једна половина прилаза мосту (или чак и сам мост).
 
Ok presao sam most danas 4x (2x po smeru) i iskreno ocekivao sam mnogo gore po onome sto ste pisali, ne znam da li je do auta, ali meni deluje da je taj prvi cesalj uzasan isto kao i sto je bio
 
Јутрос је на мосту ка НБГД огромна гужва, затворене две траке код ушћа.
 
Rade od onog grozomornog ceslja (skakaonice) do kruznog toga u smeru ka NBG, 2 trake zatvorene
koji su to mozgovi!? umesto da rade obrnuto, pre podne ka gradu, popodne iz grada...
neki put stvarno izgledao kao da namerno zaje*******avaju ovaj narod
 
Iz kneza milosa ne moze da se skrene u decansku, posto tu vec krece kolona do usca. Ali na kraju krajeva, dobili su mandat da rade po nahodjenju tako da sedi i cekaj, kome se ne svidja moze da tabana
 
i jos nesto, jutros sam primetio da je i ovako nezavrsen KT ozbiljno visi u odnosu na Bul. Mihajla Pupina, pa kad krenu to da spajaju, tj da rade devijaciju kako bi zavrsili KT bice dodatnog belaja
 
I za*ebavaju ga.

Da su hteli, za dve noći su mogli da urade kružni tok, a ne da ga razvlače već mesec i kusur dana. Bukvalno ja ni u jednom momentu nisam video više od 10 radnika na KT.
Zato što ga radi Beograd Put koji je državno preduzeće u pravom smislu reči...ne mislim ovo kao opravdanje nego kao tužnu istinu...ako završe i za mesec dana biće dobro
 
Vrh