Šta je novo?

Brankov most

Лептир Вујанић је трагикомична фигура наше саобраћајне струке последњих 50 година. Његови предлози и решења су понекад толико авангардни, да чак ни СНС није (још) спреман да их спроведе.
 
Ima vozačku i priča kako je naso rupe u zakonu za parkiranje vozi daciju
Da, svojevremeno se naTVu hvalio kako je "zakleti legalista" (izgovor) i kako koristi rupe u zakonu da ostavi svoj auto na raznim mestima, recimo nasred kolovoza na raskrsnici Ljutice Bogdana i Milutina Ivkovića.

Njegov izgovor i deluzija su da nije on sebični nesmotreni gmaz, nego je država kriva što nije opisala i regulisala svaku od mogućih n situacija pa time mu nije ni zabranila da parkira na površinama raskrsnica gde ima oivičen prostor. Iako time ugrožava i vozila i pešake.
Licemerčina.

I na faksu među kolegama ima reputaciju s.se.
 
Poslednja izmena:
Juče je bila kiša i nije bilo pandura da mlati rukom. Tačno se videla konfuzija kod ljudi da li smeju da voze žutom trakom, voze pa uspore, prestrojavaju se u srednju traku, ludilo. Svi znaju da ima kamera pred desno odvajanje sa mosta
Debilni zakoni, debilan sistem sankcionisanja (nedužni ili neupućeni nadrljaju a mnogo bahatiji i opasniji se izvlače), debilna signalizacija i debilno regulisane saobraćajnice u gradu.

Da uzmem 100 saobraćajnih pandura, 100 instruktora vožnje i 30 profesora i veštaka iz oblasti saobraćaja, pustim ih da se provozaju kolima od Zemuna do Konjarnika (ali ne koristeći autoput) i stavim kamere u njihovo i prateće vozilo iza njih da snima sve što rade, pa posle premotam sve, ko zna da li bi se skupilo njih 5 koji negde nisu napravili neki prekršaj ili konfliktnu situaciju.

Vozači u Srbiji jesu generalno užasni, ali ništa manje užasni nisu ni oni koji prave pravne i tehničke okvire za saobraćaj u ovom gradu i zemlji. Sve je zbrljano, konfuzno, smandrljano, haotično, nedefinisano ili dvosmisleno, podložno manipulacijama... Pa čak i sami kolovozi su takvi da ako si vozač početnik, dok izbegavaš rupetine ili ulaziš u trake ispod dozvoljene širine (a ima ih po BG pun kufer) praviš neki prekršaj ili konfliktnu situaciju pre ili kasnije zagarantovano. I onda te posle zaustavi debeli štrumf i traži ti 4 Vajferta za sitnicu a oko vas 5 drugih, gorih prekršaja u toku.
 
Poslednja izmena:
За сада најбоље решење би било да жута трака ка граду буде скроз лево макар само преко моста.
 
То би било најбоље, али се плашим да неће враћати како треба.
 
videoframe_191204.png
 
Да постоји нњки релевантан градски новинар, па да прозове гос'н Стојчића, или ког год од тих кловнова, са питањем да нам предоче анализу на основу које су затворили лево скретање. И, наравно, са јасним последицама по све који су учествовали у тој игрици.

Ово је класична "појео вук магарца" прича.
 
Već su nam predočili da je to bilo privremeno rešenje tokom radova na Trgu republike. ;)
 
Да постоји нњки релевантан градски новинар, па да прозове гос'н Стојчића, или ког год од тих кловнова, са питањем да нам предоче анализу на основу које су затворили лево скретање. И, наравно, са јасним последицама по све који су учествовали у тој игрици.

Ово је класична "појео вук магарца" прича.
Ne odgovaraju na pitanja kad im se ne odgovara, tj. sve češće.

Grad Beograd je sramota i ovakve Srbije.
 
Тврдим и знам да никаквих саобраћајних анализа нема, осим понеког бројања путника или возила.

Присуствовао сам састанцима са Кантаром тј сектором за метро и људима из секретаријата за саобраћај док сам радио на делу линијског парка. Запрепастио сам се кад су фосили кренули да се фрљају са тунелима и/или подвожацима и надвожњацима, онако неформално, уз кафу, без икакве стручне потпоре, анализе, чак ни претходне агенде за састанак која макар и изблиза има везе са тим што су тада кренули да набацују.

Уосталом, треба успети и створити овакве саобраћајне колапсе у градићу од једва милион+ људи у једва урбаној зони.

Ми још мало па 100 година не можемо ни да изградимо све оно што су ретарди почупали и уништили од железничке и трамвајске инфраструктуре а полтрони са БУ аминовали, на првом месту са Саобраћајног. Додавање два колосека од Прокопа па на даље као последњи пример. А пре 50 година имали смо та два колосека паралелно и скоро идеално трасиране за градску железницу.
 
Treba mostu malo hortikulture na sredini istog pa bi moglo to ulepsavanje mosta da se izvodi uz zatvaranje krajne desne trake. Zar nekada stvarno nisu to radili na mostu, mislim da jesu?
 

"Zaposleni u Gradskom saobraćajnom preduzeću Beograd (GSP) danas će u 17 sati u znak protesta blokirati žutu traku na Brankovom mostu. Imajući u vidu da se protest održava u vreme tradicionalnog popodevnog špica, svi koji se budu vraćali sa posla, biće u velikom problemu.

Nezadovoljstvo radnika u GSP-u dolazi nakon vesti da Grad Beograd planira da privatnicima ustupi više od 30 linija gradskog prevoza.

U izjavi za Nova.rs Zoran Stefanović iz GSP Beograd navodi da će upravo zbog toga blokirati žutu traku na Brankovom mostu u to u vreme saobraćajnog špica u 17 sati.

„Blokiraćemo žutu traku na mostu i to iz pravca Zelenog venca ka Novom Beogradu. Planirano je da blokada traje sat vremena. Nakon toga ćemo se uputiti do prvog semafora u blzini TC Ušće kod skretanja za Bulevar Nikole Tesle i posle ćemo se razići“, kaže Stefanović.
........."
 
Nisu mogli da sacekaju da gangula krene u demontazu starog mosta pa da im ucinak bude potpun...
 
I Gangula da ovo shvati ozbiljno i smanji doživljaj da uklanjanjem mosta.
Makar neka prvo sa stubova starog železničkog skinu rešetkaste konstrukcije i postave raspone sa kolovoznim trakama, pa onda neka rade šta hoće sa tramvajskim...
 
I Gangula da ovo shvati ozbiljno i smanji doživljaj da uklanjanjem mosta.
Makar neka prvo sa stubova starog železničkog skinu rešetkaste konstrukcije i postave raspone sa kolovoznim trakama, pa onda neka rade šta hoće sa tramvajskim...
Ako mu beograđani podare još jedan mandat ima da ludije još gore nego do sad,
cenim da ce da zatvore i terazijski tunel za "rekonstrukciju" brzo nakon sto krenu u demontazu mosta
 
Vrh