Šta je novo?

Brankov most

Ово је значајна промена режима саобраћаја која је прошла без најаве.
 
Polako , gde žuriš. Vidiš da V. ne stiže svečano da otvori sva silna gradilišta i završene projekte. Nije to jednodnevni posao. :)
 
NA sajtu Sekretarijata za saobraćaj samo piše da se radovi izvodi

Током радова које изводи ЈКП „Београд пут“, биће заузет и раскопан део коловоза у ул. Бранковој код раскрснице са ул. Поп Лукином, по фазама:

Фаза 1 и 2: измена режима саобраћаја у периоду од 21.06.2019. године у 22,00 часа до 22.06.2019. године до 06,00 часова,

Фаза 1 и 2: измена режима саобраћаја у периоду од 22.06.2019. године у 22,00 часа до 23.06.2019. године до 15,00 часова

Ovo je zaista strašno što ovaj semafor nigde nije najavljen, a mnogo će uticati na protočnost. Hej, mi vraćamo levo skretanje, rak ranu svake raskrsnice.
 
Добро је што је ово Т раскрсница са само десним скретањем из Поп Лукине, вероватно ће лево скретање са моста у Поп Лукину бити зелено када буде црвено на правцу мост-Зелени венац, а зелено за кола из Поп Лукине и пешаке који прелазе преко Бранкове. Надам се да ће наштеловати да у истом моменту буде и зелено на семафорима у Поп Лукиној улици како не би дошло до заостајања кола у раскрсници и гушења. Мада још једна олакшавајућа околност која ће надам се помоћи превенцији тог проблема јесте често присуство саобраћајца на том семафору.
 
Kod dobijanja posla na mestima velikog prometa mora da se uvede uslov da nikada ne sme da radi manje od određenog broja radnika i mašina. A to treba da zavisi od obima radova. Inače se pri isplati oduzima određeni iznos za svaki takav dan, a firma dobija negativne poene što bi trebali biti od uticaja na dobijanje sledećeg posla. Pošto ovo zezanje naroda stvarno postaje previše. Ovako se trošak NEPOTREBNIH gužvi (zbog nedovoljno radnika) prebacije na građane i privredu, pa je sve baš briga. Da li će neki novinar, ili opozicija ako oni neće, najzad da zapita Vesića i društvo zašto se na kritičnim mestima kao što je Karađorđeva ili Trg Republike redovno vidi svega nekoliko radnika? Da li je NEPOTREBNI trošak građana za njih nešto nebitno?
 
I samo da se stekne utisak o redu veličine gubitaka koji je prevaljen na građane zbog saobraćajnih gužvi koje su iz niza neopravdanih razloga bitno veće nego što bi mogle biti.

Iz smartplana znamo da je odnos prevezenih punika u javnom saobraćaju i privatnim automobilima oprilike 1:1. GSP preveze 2.500.000 putnika dnevno. Da to smanjimo pa kažemo da je u pitanju ukupno 4 miliona putovanja (osoba) dnevno. Neka se nepotrebno gubi samo 10 minuta po putovanju. MINIMALNA zaradu po času u 2019. godini je 155,3 dinara. Za ovu grubu procenu možemo uzeti da putnicima u proseku toliko vredi jedan njihov u prevozu izgubljni čas, bez obzira da li bi ga inače utrošili da rade i zarade (prosečno bitno više od tog minimuma) ili bi se odmarali da skupe snagu za kasniji rad. Tako ispada da je na građane prebačen gubitak od, grubo,

1 MILION EVRA DNEVNO.

Gradski prevoz dnevno koristi 2.500.000 putnika (vest iz 2015. godine)
https://www.blic.rs/vesti/beograd/grads ... 95/0837t88
 
Ih bre Zuma.Gubili smo mi i mnogo više od milion € pa ništa nije bilo.
Oni imaju sasvim drugačiju racunicu,nisu oni studiozni kao ti.Otprilike ide ovako:peri 10% od ivičnjaka,Miki 10% od mašina,Žika zarađuje što danima iznajmljujemo pokretni klozet od njega a država uzima više para od akciza jer se troši više goriva zbog gužvi.
Boli njih sve zajedno uvo za milion €.

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Hm, da, samo što je to milion evra svaki dan. Svaki sledeći dan je bačen sledeći milion. Slikovito: ljudi uludo stoje spakovani kao sardine u autobusu koji takođe stoji, a sa njih se cedi znoj, mirisi i milion evra. Svaki put. Pa se to nakupi. Tako da bi valjda mogli i malo da se pokrenu i traže bar izmenu pravila za dobijanje poslova rekonstrukcije grada. To bi bio lep i lak početak.
 
Svakako da povod nije gubitak privrede i građana.

Verujem da je išlo ovako: na kraju maja, Parking servis podnosi bilans Gradu, i u oči upada pad naplate parkiranja u nedavno renoviranoj i proširenoj garaži Obilićev venac.
I onda se neko zamislio zašto je to tako... šta je to moglo da dovede do ovoga? Šta se to promenilo u međuvremenu...
Hmmmm, oni radovi u Karađorđevoj. Topličin venac, pešačka zona, A i Trg Republike je zatvoren za saobraćaj, grad je presečen, vozači ne mogu da se kreću kroz grad...

Možda to ima neke veze....ko će ga znati, hajde da probamo ovo, ma to planiranje i projektovanje je manje više isto kao probanje pantalona....
 
Joj bre Ljudi kako vam nije jasno!?
Oni rade samo u svoju korist, sve se te rekonstrukcije nisu zbog javnog interesa vec zbog njihovog interesa: njihove firme dobijaju poslove po sticovanim cenama, svi se tale, bas njih zabole sto ce opet tu biti zakrcenje, sto anuliraju jednu od pametnijih odluka da se ukine to levo skretanje...

Podsecam da smo platili milon evra analizu i simulaciju uticaja rekonstrukcije pojedinih raskrsnica u kruzne tokova a da pri tom nijedan nije izgradjen...

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
Ок, овде радове ипак изводи ЈКП Београд пут, а не нека приватна фирма.
 
Синоћ су радили жуте траке. А овде сад имамо мању конфликтну ситуацију крајње десне траке пре семафорра и искључења са аутобуског стајалишта ка жутој траци у Бранковој.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632533#p632533:3tmi1xe0 je napisao(la):
Дошљак » 22 Jun 2019 10:06 am[/url]":3tmi1xe0]Мени изгледа да је отварање овог скретања најава за промену смера у Карађорђевој улици.

Nema logike da je zbog promene smera, za gradiliste je jedna traka jedna traka, bez obzira na smer. Meni vise izgleda je ovo najava kompletnog prekida saobracaja u Karadjordjevoj.
 
Izgleda da je proradilo skretanje.



Obelezavanje jos nije gotovo, ali ovako kako je, pogresno dve "bele" trake sa mosta usmeravaju u dve desne trake u Brankovoj, umesto u leve.
 
Фали десетак метара од стајалишта до жуте траке.
 
Bice tu veselo kad budu blokrali raskrsnicu pajaeri koji nestignu da prodju ili pajseri koji ne mogu da stanu u traku za skretanje ...
 
A već vidimo na slici kako će pametnjakovići da se ubacuju preko reda.

Još nigde nisam video obaveštenje o ovoj velikoj promeni, što je poseban skandal. Ne vidim ni info table, ništa. Ako je neko prošao, neka javi da li postoji bilo kakvo obaveštenje.
 
nekad je postojalo ovo skretanje, pametno dosta je lakse doci do Garaze sada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633246#p633246:1lbln6bq je napisao(la):
neven_k » Pon Jun 24, 2019 4:40 pm[/url]":1lbln6bq]nekad je postojalo ovo skretanje, pametno dosta je lakse doci do Garaze sada.

Jeste lakše doći do garaže. Postoji garaža i u Kraljice Natalije. Ali... kad se formira red za levo skretanje, pa blokira levu traku na mostu nastane haos. Zato je i ukinuto pre više godina.
 
nema razloga da gase zutu od brankovog do zelenog...samo treba pravilno da se obeleze traje i da se dve trake za pravo pomere u levo nakon semafora


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Када би се реконструисала степеништа, посебно код АПРа и проширио надвожњак за пар метара, било би места и за жуту траку целом дужином од моста ка граду, и за две траке ка граду без ломљења после раскрснице, и за жуту траку ка НБГ пре стајалишта одмах после раскрснице.
 
Vrh