Prvo i osnovno je podloga.Dobra podloga je pola posla,odnosno podloga mora da odgovara planiranom opterećenju puta.Na podlogu se stavlja noseći asfaltni sloj krupnijeg šljunka.Na noseći sloj se zatim nanosi gazeći sloj,finijeg sljunka,i po potrebi sa polimerima, ako je u pitanju operećen put.Kada se put, uradi kako treba,trajaće dugo.U Beogradu ima takvih ulica, jako malo, ali su izdržale i preko 20 godina,pod uslovom da je zakrpa isto urađena kvalitetno.Loš primer je most gazela.Odličan asfalt,i onda posle nekog vremena,stave zakrpu od istopljenih štipaljki,i onda kreće polako širenje rupe,prodora vode i to više nije taj kvalitet puta.
Zadnji ko je koristio polimere, i ekstra kvalitetan asfalt je bio gradonačelnik Čović.Uradio je Kneza Miloša, plehani plavi most kod Dušanovca, i bivši plehani tobogan u Radničkoj.Taj se nije borao,i trajao je i trajao je.
Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk