Šta je novo?

Brankov most

ZgraDa muzeja automobila je u jako losem stanju prokisnjava na vise mjesta .
To je bila prva javna garaza tzv moderna garaza privatnog kapitala
Po jednom mora da se iseli muzej zbog restitucije objekta
A po drugom da bi se muzej rekonstruiso i izlozio vise primjeraka. Na dva mjesta vidjecemo sta ce biti na kraju.
 
Данашња зграда музеја аутомобила је враћена реституцијом прошле године наследницима предрадног власника гараже. Музеј је добио рок од три године за исељење. Реално, добија већи простро, надам се и адекватније опремљен за излагање експоната, а и локација је много атрактивнија и приступачнија посетиоцима него што је данашња локација у мајке Јевросиме 30.
 
Prošao sam danas ispod mosta i pogledao donju stranu konstrukcije. Ono je vrlo zabrinjavajuće, na nekim mestima je otpalo dovoljno betona da se otkrije armatura, koju je povrh svega i korozija polako počela da jede. Dalje, one karakteristične čelične grede sa velikim kružnim prazninama u sebi (ne zamerite što ovako pričam, ne znam stučne termine koji to označavaju) su takođe već dobrano zarđale i propale, posebno u uglovima(zabačenim delovima). Do onog nivoa kad više nije samo estetsko oštećenje, nego i strukturalno.

A to je samo ovo što sam ja video svojim očima sa trotoara ispod, u sumrak. Ko zna čega još ima ako bi se pogledalo izbliza. Pre ili kasnije, moraće i ovaj most da prođe ozbiljnu rekonstrukciju inače će da postane Pančevac 2.

Kad budem mogao napraviću slike tih oštećenja i okačiti.
 
Nadam se da pričaš o nerenoviranoj strani.
Žalosno je što se uopšte ne spominje ta strana u nekim planovima.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Evo slike, da lakše pojasnim. Na ovaj deo mislim: https://goo.gl/maps/SRn66k2ksFR2

Ova slika je inače 3 godine stara. Te rđe na metalu je još više sad, a površina armature koja je postala izložena (otpadanjem maltera i betona) se povećala za još par kvadrata. Sad nisam stručan i ne znam kakav je tačno trenutni stepen oštećenja (u građevinskom smislu) ali pamtim onu izreku da, objekat daje onoliko ozbiljne vidljive znake upozorneja koliko je samo oštećenje ozbiljno. Možda ovo još uvek spada u estetska/površinska oštećenja ali verujem da ako se ovako nastavi još nekoliko godina, da će kad tad preći u kategoriju strukturalnih problema.
 
Не знам што не фарбају гвожђе чешће, није ваљда да то толико кошта?
 
Вероватно је проблем бирократске природе.
 
Bendere, moram priznati da si me baš naplašio, pa sam jutros poranio da proverim, i svojim laičkim okom i raspalim telefonom prenesem cenjenom forumskom auditorijumu svoje utiske. Za početak, gledam ja most, gleda Knjaz mene:

Pogledajte prilog 6

I umesto da komentarišem pojedinačne slike, evo vam sve na gomili. Meni se čini da strukturnih oštećenja nema, te da bi jedno hitno i temeljno struganje i farbanje rešilo sve:


Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 5
 
Uopšte ne bi škodilo da postoji stručna ekipa od 10-al članova koja bi non stop održavala mostove, tj. jedan po jedan farbala iznutra i samim tim imala najbolji uvid u stanje.
 
Питање је вероватно чија је мост надлежност, Бг пута или?
 
@Goje, stvarno mi nije bila namera da dižem paniku. Konkretno, upravo ova dva ''mesta'' su mi bila najsumnjivija i delovala najkritičnije:
file.php

file.php
Ne znam kako se to vodi i koliko je ozbiljno ali vidi se da rđa baš napreduje, i zato sam pomislio da je vreme da se to sanira na vreme da ne bi za par godina preraslo u problem strukturalne prirode (pa makar to bio i mali problem s.p.)
Ako ipak nema opasnosti od toga, onda super. Samo se nadam da će ovo ipak biti rešeno na vreme, da šteta ne postane još veća. A tebi hvala na slikama. :)
 
Pa sredili bi da imaju u svom rečniku reč ODRŽAVANJE

A da ne pričam da su mostovi vrv najvažnija stvar koju treba održavati.

No lakše je da sve propadne i onda tender, pa se tu omaste neki, pa se most blokira više meseci...
 
Kamo lepe sreće da to bude samo nekoliko meseci. Mislim generalno za sve što se radi.
 
DSC_0093.jpg


Ako je iko razmišljao o stvaljanju ovih prostorija u neku funkciju - piši propalo.

Bolje da taj prostor ispod rasčiste i pretvore u parking, kada se konačno bude sređivalo Sajmište.
 
Zasto pisi propalo svakako mora da se renovira bilo za parking bilo za muzej parking
 
Pogledaj pukotine na zidovima.

Ispravka - u zidovima.
 
To je samo cigla ako konstrukcija dobra i moze da se uz saniranje koristi to je bitno
 
За паркингом испод моста и нема неке потребе пошто су сви сплавови сада низводно од моста, те би паркирање испод њега одговарало само за два најближа. Музеј је најбоље, таман се ствара низ музеја уз обалу Саве, МСУ-Музеј аутомобила-Музеј геноцида.
 
Došljak, i te kako ima potrebe. Uopšte se ne radi o splavovioma koji su najposećeniji poslepodne i uveče.

Preko dana, u radno vreme, sva postojeća parking mesta duž rampe mosta su popunjena - ljudi ostave kola na NBG i pređu peške most da dođu do posla.
I ja skoro uvek ostavim auto tu i prepešačim most kada idem na malo duže do centra. Em lepa šetnja, em ne moram da kružim, tražim mesto u zoni i planiram vreme prema isteku parkinga.

I da se napravi još ovoliko mesta, sve bi bilo popunjeno.

Mislim da treba da odete do samog mosta i da vidite u kakvom je stanju ta građevina ispod rampe. Ne bi me iznenadilo da su zidovi popucali zbog vibracija. Da ima vajde od toga odavno bi neko zakupio prostor.
 
Био сам ту испод моста често, сећам се пре гомиле расходованих милицијских стојадина и лендровера што су ту били паркирани. :D Истина паркинг места су попуњена увек, али ја не бих тај део града гушио паркингом, имамо већ у блоку 20 Park and ride, а кад се споје булевар Николе Тесле и Владимира Поповића онда ће моћи одатле лагано да се прошета до шире узводне стране моста. Са друге стране, ако би се ЈКП Паркинг сервис ухватио сређивања те гараже, ту би увео наплату, као и на саобраћајници паралелној с мостом. А мислим и да је музеј аутомобила већи бенефит за Београд и Србију од обичне гараже.
 
Zgrada je napukla , najverovatnije od vibracija. Sada se više ne koristi.

Zar je moguće da je ovo baš jedna jedina zgrada u koju je moguće smesti muzej automobila, i da će se muzej ugasiti ako se ovde ne baš ovde ne useli, a Beograd i Srbija ostati bez tog "benefita"?
 
Vrh