Šta je novo?

Brankov most

Zastitni premazi na bazi epoksida pesackih/servisnih staza na mostovima su uobicajena stvar. time se se stiti beton od agresivnog dejstva soli kojima se posipaju putevi tokom zime.
 
Da neka vrsta epoksi premaza Da je neko prolazio i fitko dok su radili mogli smo vidjeti kante i znati tacno o cemu se radi kom premazu
 
Problem takvog namaza ,je u tome što mu površinsko habanje od strane pešaka i biciklista drastično smanjuje vek trajanja.Manite se vi garancije,eno slavija našta liči,i niko ne sme da da pusti bankarsku garanciju na naplatu,i ako je bezuslovno data na kvalitet izvršenih radova.Obećali su da će fušeraj da završe i opet su probili rok.
 
Radjeno je i kako bi se smanjila tezina staze sigurno Najbolje da se koriste samo matrijali kao prije 50 godina znaci da se uradi bitumen i kondor i lupi asfalt liveno odvratni
 
Ako može asfslt u onolikoj površini preko mosta,onda je trotoar sitnica.Da postoji nešto bolje od asfalta,verovatno bi se to koristilo kao podloga za put.Namaz može,kao završni sloj za delove mosta koji nisu izloženi saobraćaju pešaka i biciklista,i gde ne postoji onolika ravna vodoravna površina ,koja skuplja vodu.
Zašto nisu tim namazom namazali one mučene plehane bele barijere koje su do sada bar milion puta farbane.Da su ih farbom za jaja farbali, bolje bi ih sačuvali.Opet će da rđaju za koji mesec,kao i uvek.
 
Zivo bili prolazili pa vidjeli kako ce se pokazati mislim da je to uradjeno kako treba
 
Zašto nisu tim namazom namazali ...
Zato što je farba daleko jeftinija nego epoksil

Mišljenja sam po njegovim ne verovatnim osobinama da će to biti glavni materijal tokom 21 veka
vec sada koristi se u aviaciji, nautici, auto industriji, a u gradjevinarstvu stidljivo se pojavio kao industriski pod ....


kod nas u farbarama prodaje se u flašama od 7 dcl sa parčetom tkanine za armiranje
na netu preko oglasa daleko jeftinije je za nabavku na vece količine 20,50.... lit. a za armiranje platno na tube (metre)
glavni neprijatelj UV zračenje ali postoji dodatak za umešanje smese za zaštitu , kao i toniranje u željenoj boji

Eto i primene zaštite trotoara mostova koji su izloženi svim surovim vremensjkim uslovima pa i slučajno prosutim hemikalijama

Očekujem odalzak u istoriju sadašnje PVC stolarije, starih plastičnih kontejnera i ostalog gradskog mobilijara
i svih onih stvari gde pored cene je bitna manja težina i što duža izdržljivost, trajnost.....
evolocija poput aluminijumske revolucije
svakog dana nalaze se nove i nove primene u najrazličitijim sverama ....
vredi da se svako upozna sa njim .... e p o k s i l
:sesir:
 
Zato što je farba daleko jeftinija???
Kada se izračuna koliko su stotina puta dolazili da farbaju istu bankinu,koliko su goriva sagoreli i dnevnica isplatili,bolje da su bankinu napravili od zlata.
 
Postoje neka pravila propisi most se generalno lose odrzava tacinije nedovoljno
Peru ga jednom pred maraton i farbaju samo metalnu razdjelnu ogradu nisu ni asfalt uradili kod cesljeva na silasku ka nbg gdje je utonuo itd
I bankina se nefarba
 
Beton pesackih staza je najizlozeniji svim agresivnom dejstvima, hemijskim, vremenskim, mehanickim. Zato se tu i stavlja kvalitetniji beton, min. MB 45, sa boljim karakteristikama vezano za vodopropustljivost, veci broj ciklusa mrznjenja i obavezno se premazuje zastitnim premazima. Ti premazi su UV otporni i fleksibilni kako bi "preskocili" mikroprsline u betonu. Da je premaz vecan, nije ali nije ni toliko skup pa da je problem da se posle par godina nanese novi sloj. Sve to spada u redovno odrzavanje mosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544125#p544125:1601mu5r je napisao(la):
direktor » Mon Jun 11, 2018 4:24 pm[/url]":1601mu5r]Postoje neka pravila propisi most se generalno lose odrzava tacinije nedovoljno
Peru ga jednom pred maraton i farbaju samo metalnu razdjelnu ogradu nisu ni asfalt uradili kod cesljeva na silasku ka nbg gdje je utonuo itd
Izgleda da su zaboravili da urade amortizacionu plocu.
U pitanju je armiranobetonska ploca dimenzija pet metara x sirina kolovoza i sluzi da se amortizuje udar vozila pri silasku sa mosta a time i ulegnuce kolovoza .
 
Prošetao sam juče preko Brankovog mosta, i evo mojih utisaka.

Sklanjanje pomoćne konstrukcije je u toku, šteta što ih prethodno nisu iskoristili za farbanje mosta:

Pogledajte prilog 5
Nova, uzvodna, pešačka staza je primetno šira od stare, na mestu na kome sam ja juče merio bila je 290 cm. Podloga je sasvim OK, nije klizava, iako je na pojedinim delovima bila vlažna.

Pogledajte prilog 4
Mislim da je bela boja podloge loš izbor, jer se posle samo par nedelja pojavila prljavština na mostu. Verovatno je tome kriv neadekvatan odvod kišnice s mosta:

Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2

Sve u svemu, zbog manje gužve s ove strane mosta, uvek bih radije vozio bicikl ovuda.
 
neverovatna sramota...bas da vidim kada ce se setiti da ga ofarbaju...
 
И поред овог санирања низводне стазе зрео је цео мост за темељније сређивање.
 
Na nizvodnoj strani je ostalo oko 300m staze koja nije sanirana (oko 400m je sanirano)

@Bukria Jeste bolje za bicikl (zbog šire i ravnije staze i manje pešaka), ali prilaz toj strani mosta sa NBGD (npr od Opštine) ima više pešačkih prelaza, a i mnogo je prirodniji prilaz koji izlazi na staru stranu. A i lift je na staroj strani.

Da li neko zna nešto više o onom poslednjem ugovoru za redovno održavanje mosta? Da li u to spada i menjanje preostalog trotoara na obe strane mosta?
 
Pogledajte prilog 4
Mislim da je bela boja podloge loš izbor, jer se posle samo par nedelja pojavila prljavština na mostu. Verovatno je tome kriv neadekvatan odvod kišnice s mosta:

Kakva seljana! Posle toliko višemesečnih maltretiranja svih gradjanja, most izgleda očajno, ekipa samo prosula farbu i pobegla. Nek' je svim učesnicima u ovoj raboti na čast. Mislim na inženjere, majstore, radnike, a političari su nešto drugo.
 
Naravno,kada nisu stavili asfalt sa nagibom ka reci.To njihovo mazanije,neće da izdrži ni pranje mosta.
 
Nista ti nebrini garanciju dao proizvodjac mozemo nekad upotrebiti nesto osim asfalta
 
Prljavština se javlja i na mosti na Adi i to najviše kod onih proreza pri slivnicima.

Ne smeta boja, opstaće ona, jedino fali redovnije čišćenje šmrkovima.
 
Oво је добра вест, таман ће бити на НБГ обали Саве у низу неколико музејских садржаја, прво у бази РРФ изложена подморница и монитор Бодрог/Сава, затим мало узводно МСУ, па испод Бранковог моста у бившој гаражи савезних органа музеј аутомобила и још узводније на Старом сајмишту спомен комплекс посвећен том логору, холокаусту и геноциду. Само још да се почисте/прореде оне лимене склепотине на бурићима што су набијене узводно.
 
Da mi je znati što je toliko atraktivan sadašnji prostor Muzeja automobilizma , kada mi je oduvek delovao kao da je na "zabačenom" mestu u centru.
 
Vrh