Šta je novo?

Brankov most

pa znas kako, urbanisticki da ali ovako je malo bezveze da imas po povrsini trecinu grada koja je samo stambena, i ovako se ljudi na nbgd osecaju ko u kavezu ili stali, dobro je imati poslovne prostore tamo, pogotovo sto kad si investitor oces sve lepo, evo ja prvi bih pre gradio tamo ego na vracaru, tamo me okruzuju nove ili srednje stare zgrade, a na vracaru il bilo kom drugom delu centra neke prastare zgradurine i udzerice il cak kartonke, pali od takvog poslovnog

problem je nedovoljno mostova, kad bi odresili kesu (kad to kazem mislim krali samo 10% umesto 30% od svake donacije i slicno, lupam brojke) da izgrade jos 3-4 mosta, ali opet nbgd je zeznut,u koje bulevare ukljuciti mostove, ima ih jako mali broj koji izbijaju ka obali, a i ovaj deo grada, u koje ulice ih ukljuciti, sve su uske
 
Možda ne bi bilo loše da naprave most koji bi povezivao Kej Oslobođenja sa Kotežom. Uprkos tome što je izgrađen Pupinov most , i dalje dosta ljudi ide na NBG preko Pančevačkog i Brankovog mosta. Ovako bi to bilo ravnomernije raspoređeno i manje opterećivalo centar.
 
ma da, pancevac je blizu grada/centra, al pupinov je mnogo daleko, on ko da je za neku obilaznicu, obidjes 20 km kad ides preko njega, al valjao bi i jos neki most kod pancevca, ne tolko blizu da se uliva u slicne/iste saobracajnice, nego malo dalje, al opet da vodi ka centru, jer ove trenutne saobracajnice su prilicno uske i guzva je ne samo na mostu nego i u njima, lepo neko rece za brankov nagurali 6 traka u centar, je*******iga ne ide, bolje je vise "manjih" mostova nego jedan "veliki"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539956#p539956:jtcveebc je napisao(la):
nekianonimnilik » Сре Мај 23, 2018 6:29 pm[/url]":jtcveebc]pa znas kako, urbanisticki da ali ovako je malo bezveze da imas po povrsini trecinu grada koja je samo stambena, i ovako se ljudi na nbgd osecaju ko u kavezu ili stali, dobro je imati poslovne prostore tamo, pogotovo sto kad si investitor oces sve lepo, evo ja prvi bih pre gradio tamo ego na vracaru, tamo me okruzuju nove ili srednje stare zgrade, a na vracaru il bilo kom drugom delu centra neke prastare zgradurine i udzerice il cak kartonke, pali od takvog poslovnog

problem je nedovoljno mostova, kad bi odresili kesu (kad to kazem mislim krali samo 10% umesto 30% od svake donacije i slicno, lupam brojke) da izgrade jos 3-4 mosta, ali opet nbgd je zeznut,u koje bulevare ukljuciti mostove, ima ih jako mali broj koji izbijaju ka obali, a i ovaj deo grada, u koje ulice ih ukljuciti, sve su uske

Moje неко виђење је да су пре уске улице Душановца, Чубуре и Старе Карабурме амбијент штале и кавеза пре него широки булевари и улице на НБГ. Инвеститори се воде простом рачуницом, на НБГ су имали празне и полу празне блокове, широке саобраћајнице, инсталације и како-тако простор за паркинг. Стари пословни простор у центру града то није имао. Мени би искрено било драже да су нпр. Airport city и слични пословни комплекси негде код Малешког брега или на Душановцу, али очигледно инвеститори нису имали живаца да се ту бахћу са ситним парцелама нејасног власништва.

Што се тиче мостова, мост у продужетку булевара Зорана Ђинђића који би се улио у БнВ саобраћајнице и мост који би спојио булеваре Милутина Миланковића и Кнеза Александра Карађорђевића би са проширењем старог моста и тунелом Економски факултет-Ботаничка башта доста помогли, + планирани наставак тунела СМТ-а испод Саве и Аде у продужетку Ивана Рибара. Збир трака преко Саве би онда био око 20 трака у једном смеру што би било феноменално. Нажалост, мост у продужетку Зорана Ђинђића је онемогућено кулом Београд, а мост Милутина Миланковића-Кнеза Александра Карађорђевића сумњам да ће икада правити због компликоване изградње.
 
slazem se potpuno, mozda sam nejasno napisao pa nisi razumeo al to sam generalno i mislio, investitorima, pogotovo za poslovni prostor je lakse i lepse na nbgd, a da su vracar cubura i dusanovac stala, to je vise nego tacno, ali po higijeni, ne toliko po psihologiji kao kad znas da zivis sa pola miliona ljudi u betonskim kockama, a ovde si u centru desavanja, tu su ti svi muzeji spomenici aklemegdani ovo ono

za djindjarin bulevar znam da su nas posteno zeznuli sa bnv, al prvi put cujem za taj na bulevar kneza, gledam na mapi, i ne bi bila losa ideja
 
Па није више НБГ бетонска спаваоница, Сава центар и Арена имају највише дешавања у БГ, ту је и Ушће. Искрено мислим да је некада Калемегдан приступачнији из неких централних блокова НБГ него из Душановца, као и многи музеји и позоришта.

Што се тиче моста, мислим да су неки стари планови били да се изгради друмски мост паралелно са новим железничким, иначе онај Т завршетак булевара Кнеза Александра са толико трака и нема неке логике.
 
Ovaj novi most na mestu SSM bi trebalo da ima po tri trake i da se lepo veže na Pupinov bulevar. Tunel Karadjordjeva-Despota Stefana će, verujem, smanjiti gužve u centru i da je sreće pa da je odavno izgradjen. Onda bi trebalo učiniti nešto kako bi se humanizovao ceo potez od Botaničke bašte, preko Trga, Z. venca i Brankove. Despota Stefana se raspada u svakom smislu-od saobraćaja, trotoara, fasada. To je šteta jer ulica ima potencijala i lepe arhitekture, ali je uništena gužvom kao i Brankova. To ne sme tako da ostane i ključ je da se nekako destimuliše korišćenje Brankovog mosta. Što više saobraćaja treba maknuti dalje od ovog preopterećenog poteza.
 
Ja сам за увођење трамваја преко Бранковог моста и у Деспота Стефана по завршетку тунела и новог моста као и преусмерењу главнине аутомобилског саобраћаја на исти. Чак ми се и дуплирање жуте траке чини као рационално решење у том моменту. Можда чак и враћање тролејбуса преко моста за Земун.
 
u svakoj normalnoj drzavi kad je na nekoj saobracajnici uvek guzva metne se zuta traka da se bus ne usporava a ko vozi auto njegova stvar, samo u srbistanu se radi obrnuto
 
Па Бранков мост је и проширен ваљда да би се додала и жута трака. Још нисам видео примере да је укинута жута трака. Проблем је на потезу од Зеленог венца до Деспота Стефана и Политике, где и није могуће увести жуту траку пошто аутобуси скрећу од стајалишта још пре улаза у тунел. Моје неко виђење је да би два трамвајска колосека у крајњој десној траци која скрећу у Призренску па преко Теразија иду један крак у Краља Милана, а други на Трг Николе Пашића, па одатле још једно рачвање за Булевар Краља Александра, и други Дечанском и преко Трга па на Деспота Стефана. Признајем, ово све изгледа као чвор скретница и шина, али искрено, боље гужва трамваја него гужва аутобуса.
 
Tuneli su u Beogradu jedino rešenje. Što više tunela. Prvo za metro, a onda ostali.
 
Могу паралелно да се праве и друмски тунели и тунели за метро. Ево већ прва два планирана тунела, Економски факултет-Ботаничка башта и УМП тунел Хиподром-Хумска су као створени за две линије метроа, први од НБГ испод Теразија и центра града до Луке Београд, а други за трасу од Бановог брда испод Сењака до Прокопа, па после та линија да настави ка Славији и Теразијама. Нисам сигуран, али мислим да УМП има још пар тунела у плану али ми се чине краћи и од мањег значаја за трасу метроа.
 
Bg bi već prodisao i sa automobilskim tunelom Despota Stefana-Karadjordjeva. Kamo sreće da je odavno izgradjen zajedno sa novim mostom na mestu SSM. Gomila vozača onda ne bi imala nikakve potrebe da se zavlači u centar, koristi Brankov most i pravi gužvu, a prvi ja-kada iz Pa hoću da stignem npr. do Ušća.
 
Treba napraviti sistem koji bi rasteretio Terazijski tunel i okolne ulice , jer tu je najveće zagušenje , a taj deo ne možemo da proširujemo.
 
Interesantno je kako mnogi ovde misle da se auto vozi jer ima više puta, pa podigneš još neki most i bam 10 puta više vozila u gradu. Ja sam ovih meseci razmišljao o kupovini stana i za mnoge lokacije sam utvrdio da je auto neophodan. U suprotnom bih svuda putovao po jače od pola sata što je bar 1h dnevno izgubljeno. Beogradu fali i povezivanje nekih saobraćajnica, vidim da je dosta bulevara ćor sokak što je dosta lako rešivo.
Đilas je svojevremeno rekao da bi bio potpuni kolaps kada bi bg imao 2000 aurobusa, ja mislim da baš ne bi. a metro, milion puta rečeno - neophodan. i jači takt bg voza.
 
Most ne znači mnogo ako nema pristupnih saobraćajnica i saobraćajnica koje bi taj protok primile. Planirani tuneli će značiti.

Par put sam spomenuo da bi značilo kada bi se Jug Bogdanovoj dozvolio pristup kolima, a da se Zelenjak malo rastereti od autobusa.
 
Ja sam za to da se napravi jedan drugačiji pristup mostovima tako da prva raskrsnica obavezno bude denivelisana, brankov most ima to, samo treba malo rešiti spoj sa karađorđevom, što da ne i sa jug bogdanovom... i ja bih ukinuo semafore, makar ovaj prvi odmah posle brankovog mosta i to bi stvorilo dosta lakši odticaj vozila sa samog mosta i iz tog dela grada. Na nbg strani spoj sa BNT bih denivelisao, ima sasvim dovljno mesta za to, a sledeću raskrsnicu bih zamenio kružnim tokom sa podzemnim prolazima za sva 4 bloka. Možda čak i sa proširenjem ulice za po jednu traku u tom delu. I tu negde je maksimizovan učinak tog mosta. Za gazelu mislim da je sam most usko grlo. A oljin most preko VRO bi tek pomogao da se odguši krkljanac preko branka i zelenjaka. Uz neki bulevar kroz borču bliže dunavu.
 
Kupi stan u bnv h2o pa neces imati problema sa guzvom
Gazeli fali obilaznica a 80% vozaca bolje poznavanje grada i alternativmih pravaca svi voze ustaljenim rutama
 
E disho, dobro me podseti, probajte da vozite sa google navigacijom, onom aktivnom. U vreme gužve ume nenormalno dobro da te izvuče nekim uličicama! Ja sam se u više navrata oduševio!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540260#p540260:1esw80y7 je napisao(la):
direktor » May 24th, 2018, 11:33 pm[/url]":1esw80y7]Kupi stan u bnv h2o pa neces imati problema sa guzvom
Gazeli fali obilaznica a 80% vozaca bolje poznavanje grada i alternativmih pravaca svi voze ustaljenim rutama
Da li ti to hoćeš da kažeš da 80% Beograđana ima jako slabo snalaženje u gradu i da zato voze ustaljenim trasama , i da uglavnom zbog tog nepoznavanja nastaju gužve?
 
80% beogradjana se pogubi kad ih policija preusmjeri iz bilo kog razloga ako nemaju gps u kolima ili telefonu
Pronalazenje alternativnih ruta je za mnoge misaona imenica a ima onih koji prate vozila gsp
Ne poznavanje gdje mogu odnosno ne mogu da skrenu
Jednosmjerne ulice itd itd
 
Što više ljudi ne zna za alternativne pravce, bolje za nas koji znamo.

A kao što @Gorstak89 kaže, Google Maps je keva za gužve.
 
Пантограф":1bgm7aw7 je napisao(la):
Иначе, према казивањима старијих, Бранков мост са четири траке био је велики саобраћајни проблем још пре око пола века. Колоне су биле подугачке. Зато су га и ширили.

Gužve na Brankovom mostu su počele u drugoj polovini 1960-ih godina (zbog masovne automobilizacije stanovništva i masovne izgradnje Novog Beograda), pa je zato ubrzano rađena Gazela, auto-put, Terazijski tunel...

Problemi sa zagušenjem saobraćaja su dostigli vrhunac tokom 1970-ih godina, pa se zato 1978. godine radilo na proširenju kapaciteta mosta.

S obzirom na to da od 1977. godine živim na NBGD-u, dobro se sećam kolona vozila i gužvi u autobusima GSP-a u jutarnjem špicu na mostu, ka centru grada, tokom 1980-ih godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540185#p540185:9z1jmyfp je napisao(la):
Gorstak89 » Čet Maj 24, 2018 5:30 pm[/url]":9z1jmyfp]... a sledeću raskrsnicu bih zamenio kružnim tokom sa podzemnim prolazima za sva 4 bloka.


Meni je oduvek bila misterija kako su tako glupo napravili podzemne prolaze da dva bloka nemaju ulaz uopste a dva bloka imaju po dva ulaza na samo par metara jedan od drugog. Dolazimo u situaciju da ako neko hoce da iz trznog centra ode na tramvaj ili neki od buseva ka centru grada mora da predje ulicu na semaforu + podzemni prolaz + jos jedan prelazak ulice na semaforu. Tu je bar bilo mesta da se ljudski sve napravi na sve 4 strane, mada moglo je i na BKA da se nesto iskombinuje, da bar jedan ulaz bude sa juzne strane dok kod fakulteta i u Vukovom parku ima po par ulaza.
 
Vrh