Šta je novo?

Brankov most

Реконструисана узводна стаза јесте затворена. Постављене су баријере, оне велике пластичне и оне косе лимене али вероватно бициклисти и/или пешаци су их смакли по мало како би се могло прећи преко реке.
 
Da, sad vidim na kamerama, i uzvodna staza je zatvorena, i u Brankovoj je postavljena jedna barijera (na kameri se ne vidi od saobraćajnog znaka, ali se vide znaci za zabranjen prolaz).
Kakvi kreteni.
Stepenište i prilaz preko Sajmišta za njih ne postoje.
 
Nemam reči kojima bih izrazio revolt zbog ovakvog silovanja koje Šapić sprovodi nad ovim gradom i ljudima koji u njemu žive.
Gde je uopšte logika graditi sada kružni tok na semaforizovanoj raskrsnici kada radovi na novom kraku nisu ni u pripremi, a regulacija saobraćaja će biti imperativ zbog gužvi nakon zatvaranja Tramvajskog mosta? Kreteni.
Logika je samo da nas zlostavljaju sto vise mogu.
 
Prošo malopre kolima... 🥶
ukidanjem žute trake, njom sada idu i putnički aitomobili , na žalost, optimalni protok preko Brankovog mosta diktira Teraziski tunel , te sadašnje ,, tri,, trake su budalaština jer se svode opet na dve koliko ih ima Teraziski tunel.
Neko ce pomenuti da ima usputnih ,,odliva,, - skretanja sa glavnog pravca , al pored odliva ima i ,,uliva,, što se približno potire, te ipak stanje glavnog pravaca je presudno .
I šta su uradili ?
Brzinu kretanja javnog prevoza koj je i ovako sa žutim trakama bio trom , pretvorili u prevoz pakla !
Ne da nije pametan potez več obiluje slepošću i budalaštinom
sa ciljem zagorčavati što više život i kretanje gradjana.
Za takvo subzervino delovanje nekad se išlo u apsani. 😨🥶💩
 
Poslednja izmena:
Da, sad vidim na kamerama, i uzvodna staza je zatvorena, i u Brankovoj je postavljena jedna barijera (na kameri se ne vidi od saobraćajnog znaka, ali se vide znaci za zabranjen prolaz).
Kakvi kreteni.
Stepenište i prilaz preko Sajmišta za njih ne postoje.
Bilo je zatvoreni prekjuče ali verovatno je neko normalan od biciklista sklonio da prođe. Evo vidi se na Vlogzilinom video snimku. Čak sam ga po prvi put slušao na unmute i lepo im je rekao.


Treba ga u pohvaliti kad ne lupeta.
 
Iskreno zuta traka na samom mostu u smeru ga gradu...na spojevima...tragedija...autobus mislim da ce se polomiti koliko su jaki udarci,prejaki...ne razumem da se to ne sredi sada u toku leta...nocu...pa jedan taj autobus kosta 200,300k eur...auuu koliko lose odrzavamo sve sto imamo...
 
Stalno prijavljujem žute trake, naročito na mostu i uvek kažem da se uništavaju autobusi. Plus, iz rupa lete komadići asfalta na pešačko biciklističku stazu koja je zbog toga često puna tih komadića,

Grad vode ljudi koji ne vole Beograd.

Plus, asfalt je katastrofa u svim skorašnjim presvalčenjima. Nastaju kolotrazi posle nekoliko nedelja.
 
IMG_2879.jpeg
IMG_2878.jpeg
IMG_2877.jpeg
IMG_2876.jpeg
IMG_2875.jpeg
IMG_2873.jpeg
Nas neko mrzi.

Ovom stranom treba da se krećemo i vozimo bicikle i trotinete?
 
Kako tuda da se kreće kada je postavljena tabla da su tu radovi?
 
Organizacija kordnicija radova uvjek je bila jača strana
Inace da dobijete neke bezmizgovice u sek za saobracaj na telfon nemoguća misija
Isto tako i sek za javni prevoz
Probao sa gsp pito gde su im tramvaji likusa mi dala broj faksa
 
Мешчини да су ипак правилно сечени ти делови, како би се покрпило новим битуменом. Наравно, то све може и за дан да се уради (сечење, па крпљење).
 
Tu ide prvo metalni komad pa onda liveni asfalt
Inace zbog takvih oštećenja suprotnu stranu su bili zatvorili pa su je radili bješe 2 godine
Moglo je sve za noć da se uradi naravno uz dobru kordinaciju
Kanda će i ova strana doživeti istu sudbinu. A budući da je od onomad tempo radova po gradu otišao dođavola, cenim bar 4 godine ima da drže zatvoreno.
 
Čisto radi podećanja, na uzvodnoj strani (na "prvom" Brankovom mostu iz 1950-tih) nije menjana samo staza, nego i nosači na kojima ona stoji.

Gledam fotografije oštećenja nizvodne staze koje je postavio Astrodule, i kada upredim sa onim što sam ja video kada sam poslednji put peške prolazio tuda pre dva meseca, u maju, mogu da kategorički tvrdim da je ta staza sada ušla u fazu ubrzanog propadanja.
 
Bilo je zatvoreni prekjuče ali verovatno je neko normalan od biciklista sklonio da prođe. Evo vidi se na Vlogzilinom video snimku. Čak sam ga po prvi put slušao na unmute i lepo im je rekao.


Treba ga u pohvaliti kad ne lupeta.
Da, samo problem je što za tako nešto policija može da piše prekršajnu prijavu.
 
Samo totalni imbecil može da napravi trenutnu situaciju. Ovaj grad vode retardirani ljudi.

Postoje znakovi koji zabranjuju prolaz pešacima i biciklistima na uzvodnoj strani (na obe strane mosta).

Ali ni za tim nema potrebe. Postoje stepenice na NBG strani, tako da nema potrebe zatvarati celu stranu.

Ponavljam da ovaj grad vode totalni id*** i ne, oni ovo ne rade namerno da bi nas iznervirali, oni drugačije ne umeju.

Već sad davao paralelu sa renoviranjem stana - to su ljudi koji ne bi umeli da organizuju jedno krečenje celog stana.
 
Oni ne nivelišu teren, kružni tok će da bude na terenu koji je pod nagibom?
 
To reko Gangula, da se ne bi pravilo jezero kao na Autokomandi.

Što strmije, to će voda brže da teče.
 
Znači problem yadržavanja vode na kružnom toku rešavamo tako što ćemo da napravimo mesto tik uz kružni tok gde će se voda zadržavati. Ovoga se čak ni briljantni umovi poput Tesle i Pupina, čiji će bulevari, gle ironije, biti sastavni deo ideje. :rolleyes:
 
Oni izgleda kreću da sredjuju žutu traku?

U saopštenju se dodaje da se radovi izvode na desnoj strani kolovoza Bulevara Mihajla Pupina (krajnja desna saobraćajna traka), na delu od Ulice Sajmište (smer ka Zemunu), sledećih 300 metara gledano u smeru ka Terazijskom tunelu. Tokom izvođenja radova i dalje će biti zatvorena Ulica Sajmište (smer ka Zemunu i smer ka Terazijskom tunelu).
 
Vrh