Šta je novo?

Brankov Business Centre (Ex Zgrada Beobanke) - Zeleni Venac

kad bi mi svi gledali malo siru sliku i pravili neke dugorocnije planove onda bi verovatno skontali da bi najbolje bilo uraditi jednu obimnu rekonstrukciju celog tog dela koja bi ukljucila izmestanje okretnice i pretvaranje jug bogdanove u normalnu ulicu, ne zagovaram izmestanje autobuskih linija sa zelenog venca, samo ne razumem zasto je neophodno da tu budu pocetne a ne mogu biti prolazne stanice. u toj ulici mogu da se ukrstaju linije bez potrebe da ona sluzi kao parking za autobuse. rekonstrukcija platoa obuhvatila bi i porbijanje javnog pesackog prolaza ka carice milice a izgradjnom podzemne garaze u sklopu rekonstrukcije platoa, koja bi imala direktnu podzemnu vezu sa objektom beobanke i ulicom carice milice resio bi se i problem parkinga pa bi ceo taj objekat postao mnogo atraktivniji na atraktivnijoj lokaciji. u sklopu rekonstrukcije platoa mogao bi se dobiti i dodatni komercijalni prostor pa bi se mozda lako nasao i neko zainteresovan da sve to finansira kroz javno-privatno partnerstvo...

ovako, pokusavamo da zavalimo nekome skelet zgrade na dobroj ali zapustenoj lokaciji, bez adekvatnog prilaza za snabdevanje i normalno funkcionisanje. ok, i to je neki plan...
 
S obzirom da se skoro izmešta okretnica sa Zelenjaka mislim da nam treba posebna tema samo za uređenje Zelenog venca.

Mislim da bi trebalo ukloniti privremene objekte, pogledajte samo koliko je bio lepši ranije
14238230_1184837984892312_1244138736913519754_n.jpg


Sviđa mi se ideja za pešački prolaz do druge strane Brankove jer je taj pešački semafor užasan, čeka se oko 150 sekundi.
 
vucko":21ohi12c je napisao(la):
S obzirom da se skoro izmešta okretnica sa Zelenjaka mislim da nam treba posebna tema samo za uređenje Zelenog venca.

Mislim da bi trebalo ukloniti privremene objekte, pogledajte samo koliko je bio lepši ranije


Sviđa mi se ideja za pešački prolaz do druge strane Brankove jer je taj pešački semafor užasan, čeka se oko 150 sekundi.
Apsolutno podrzavam ideju o novootvorenoj temi- Zeleni venac. To je nova-stara tacka bga koja treba da ima primarni razvojni kapacitet. Rekonstrukcija stanicnig dela, rusenje lokala u nizu sa McDonalds-om. Pravljenje trga-platoa, sa zanumljivim arh izrazom prema pijaci. Neka skulptura bi lepo cucnula. Uredjenje podzemnog prolaza, resenje da obuhvati i prolAz za stanicu metroa. Uredjenje Crnogorske! Masti na volju, a opet gledati da se uklopi sve u okolne objekte.
 
Izvini, da li bi mogao na temi "Pešačkih zona" da okačiš i ovu "Francusku sa četiri trake"?
 
Evo izvoda direktno iz konkursne dokumentacije:

IV ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ
Анализирајући преглед стања урбаних карактеристика и квалитета живота грађана и отворених јавних простора, а имајући у виду актуелне светске трендове у домену уређења и обликовања града, саобраћаја, заштите и унапређења природне животне целине и друштвеног развоја, град Београд је иницирао израду пројекта ИМЕ (Идентитет Мобилност Екологија), који је усвојен на седници Градског већа 2015. године.

За потребе реализације ИМЕ пројекта, Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда Ј.П. је Програмом уређивања и доделе грађевинског земљишта за 2016. годину планирала активности на више пројеката који су у склопу програма ИМЕ а сви се односе на уређење зоне Кнез Михајлове. Kроз уређење саме зоне, и кроз измештање инфраструктуре која није примерена централној зони. Кроз уређење зоне предвиђено је поплочавање Трга Републике и читавог правца Васина - Узун Миркова. У оквиру ових активности неопходно је и измештање тролејбуско аутобуске окретнице са Студентског трга на нову повољнију локацију у Дунавској. По завршетку планираних активности тролејбуси који на Трг Републике стижу Коларчевом и Македонском би се кретали поплочаним тргом приближно садашњој траси и у десном скретању спуштали Француском према Дунавској. У левом скретању би улазили у Дунавску и даље Дунавском до новог тролејбуско-аутобуског терминуса, преко пута постојеће гараже ГСП-а. Остали саобраћај из Коларчеве би се усмеравао ка Македонској до раскрснице са Дечанском, где би у левом скретању улазио у правац Браће Југовића па даље десно у Француску ка дунавској падини. У обрнутом смеру саобраћај би ишао истим рутама. Да би се ово реализовало, предвиђена је изградња терминуса у Дунавској и проширење Дунавске, за шта је у току израда пројектне документације.

Предмет ове јавне набавке је проширење потеза Француске улице од Браће Југовића до Дунавске и дела Улице Браће Југовића на по две саобраћајне траке по смеру и контактном мрежом и доградњом контактне мреже у делу Француске од Браће Југовића до Трга Републике и делу Дунавске од Жоржа Клемансоа до Добрачине (постојећа техничка веза). За преостали део Дунавске контактна мрежа се пројектује у оквиру Дунавске. Такође је део јавне набавке проширење дела Улице браће Југовића од Француске до Деспота Стефана на 4 саобраћајне траке укупне ширине 12 m. Кроз предметне саобраћајнице потребно је пројектовати и бициклистичке стазе.

Наведена зона је у обухвату више планских докумената. Од Браће Југовића до Цара Душана предвиђено је непосредно спровођење према ПГР-у. Надаље је траса покривена следећим плановима детаљне регулације:

 Плана детаљне регулације комплекса станице за снабдевање горивим у Улици Француској градска општина Стари Град (Службени лист града Београда, бр. 52/14)

 ПДР дела централне зоне - просторне целине 11 блокова између улица Француске, Ђуре Ђаковића, Кнежпољске и границе дела лучког привредног подручја општина Стари град (Службени лист града Београда, бр.12/04)

 Обзиром да је део Улице браће Југовића покривен ПГР-ом који обавезује на израду Урбанистичког пројекта кроз генерисање документације за Решења о одобрењу за изградњу, за ту деоницу, плански основ ће бити и урађени Урбанистички пројекат.

Док се не стекну услови за реализацију у свему у складу са важећим планским документима, планирана је реконструкција саобраћајних површина и припадајуће инфраструктуре као и измена типа застора на тротоарима, са изградњом контактне мреже и то тако што ће се извршити прерасподела саобраћајних површина у оквиру постојеће регулације. Наведена реконструкција је предвиђена јер реализација у складу са планом изискује дуготрајно решавање имовинско-правних односа и рушење постојећих објеката.
 
Ovo izlgeda da neko u dogovoru radi, na kraju ce ta zgrada da ode za dzabe. Jeste da je samo kostur i da treba mnogo da se ulozi ali 3 miliona je malo.
 
Detalj koji sam propustio (jer bejah mlađahan lovac ja): kako je zgrada uopšte dovedena u aktuelno stanje?
 
Da, ali to odavno je tipa pre manje od 20 godina. Zgrada je još bila cela i štaviše korišćena iz marketinških razloga u seriji "Otvorena vrata".
 
I najzad je to jednog dana urađeno, uz zakašnjenje u odnosu na svet. Ali to je naš način, zar ne?
 
Да опет поновим, као и на претходној страни, а и раније.
Зграда Беобанке ће бити продата кад јој цена буде 1,5 милион евра, а чак и за мање. По овој цени од 3 милиона еврића неће бити продата.
 
Tu se placa lokacija, mogucnost za toliko spratova koliko ih ima, temeljna osnova , a kostur je samo bonus track sto bi se reklo
 
Dok je god ovako nerealna cena, ima sanse da se objekat prenameni u studentski dom.
 
U nekom gradu koji bi hteo da iskoristi nesto sto ima za opste dobro. U ovom gradu, u ovoj zemlji tesko.
 
Sutra je dan D :) ako se sutra ne proda ostaje jedino da se pokloni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418339#p418339:1eqomz6q je napisao(la):
Sreda » 22 Нов 2016 07:35 pm[/url]":1eqomz6q]Sutra je dan D :) ako se sutra ne proda ostaje jedino da se pokloni.
Као што рекох раније, цена је јако велика за овај објекат. 3,16 милиона еврића не, за 1,5 можда и оде !

Него мене брине ово, јесте да није то ова тема, али је исто продаја некретнине буквално у центру града, која је много атрактивнија и интересантнија, а некоме се намешта за 7,5 милиончића еврића: http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/spre ... -u/rz1q84c
 
To na Trgu je jasna namestaljka i tu nema sumnje, 1100 nije kvadrat ni na Miljakovcu. Bez obzira sto je "zgradi potrebno sredjivanje i nema parking" (mislim da ima odvojeni tu negde u kraju). Uostalom, ta zgrada je kao stvorena za neki prostor javne namene poput galerije i slicno tako da je ne treba ni prodavati. Ali koga to ovde briga kad ni Narodni muzej ne radi 15 godina...

A za Beobanku mislim da nije velika cifra iz mnogo razloga ali videcemo za sat sta ce biti :sesir:
 
Gago, stani, kako je nameštaljka ako objave licitaciju za zgradu? Koji je ispravniji način da se nešto proda?
 
Vrh