brdjanin
Higher intermediate
Hmmm, ovaj, čini mi se da ono zeleno iza zgrade pripada beogradskoj sinagogi, pa nije baš ... adekvatno ....
Apsolutno podrzavam ideju o novootvorenoj temi- Zeleni venac. To je nova-stara tacka bga koja treba da ima primarni razvojni kapacitet. Rekonstrukcija stanicnig dela, rusenje lokala u nizu sa McDonalds-om. Pravljenje trga-platoa, sa zanumljivim arh izrazom prema pijaci. Neka skulptura bi lepo cucnula. Uredjenje podzemnog prolaza, resenje da obuhvati i prolAz za stanicu metroa. Uredjenje Crnogorske! Masti na volju, a opet gledati da se uklopi sve u okolne objekte.vucko":21ohi12c je napisao(la):S obzirom da se skoro izmešta okretnica sa Zelenjaka mislim da nam treba posebna tema samo za uređenje Zelenog venca.
Mislim da bi trebalo ukloniti privremene objekte, pogledajte samo koliko je bio lepši ranije
Sviđa mi se ideja za pešački prolaz do druge strane Brankove jer je taj pešački semafor užasan, čeka se oko 150 sekundi.
IV ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ
Анализирајући преглед стања урбаних карактеристика и квалитета живота грађана и отворених јавних простора, а имајући у виду актуелне светске трендове у домену уређења и обликовања града, саобраћаја, заштите и унапређења природне животне целине и друштвеног развоја, град Београд је иницирао израду пројекта ИМЕ (Идентитет Мобилност Екологија), који је усвојен на седници Градског већа 2015. године.
За потребе реализације ИМЕ пројекта, Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда Ј.П. је Програмом уређивања и доделе грађевинског земљишта за 2016. годину планирала активности на више пројеката који су у склопу програма ИМЕ а сви се односе на уређење зоне Кнез Михајлове. Kроз уређење саме зоне, и кроз измештање инфраструктуре која није примерена централној зони. Кроз уређење зоне предвиђено је поплочавање Трга Републике и читавог правца Васина - Узун Миркова. У оквиру ових активности неопходно је и измештање тролејбуско аутобуске окретнице са Студентског трга на нову повољнију локацију у Дунавској. По завршетку планираних активности тролејбуси који на Трг Републике стижу Коларчевом и Македонском би се кретали поплочаним тргом приближно садашњој траси и у десном скретању спуштали Француском према Дунавској. У левом скретању би улазили у Дунавску и даље Дунавском до новог тролејбуско-аутобуског терминуса, преко пута постојеће гараже ГСП-а. Остали саобраћај из Коларчеве би се усмеравао ка Македонској до раскрснице са Дечанском, где би у левом скретању улазио у правац Браће Југовића па даље десно у Француску ка дунавској падини. У обрнутом смеру саобраћај би ишао истим рутама. Да би се ово реализовало, предвиђена је изградња терминуса у Дунавској и проширење Дунавске, за шта је у току израда пројектне документације.
Предмет ове јавне набавке је проширење потеза Француске улице од Браће Југовића до Дунавске и дела Улице Браће Југовића на по две саобраћајне траке по смеру и контактном мрежом и доградњом контактне мреже у делу Француске од Браће Југовића до Трга Републике и делу Дунавске од Жоржа Клемансоа до Добрачине (постојећа техничка веза). За преостали део Дунавске контактна мрежа се пројектује у оквиру Дунавске. Такође је део јавне набавке проширење дела Улице браће Југовића од Француске до Деспота Стефана на 4 саобраћајне траке укупне ширине 12 m. Кроз предметне саобраћајнице потребно је пројектовати и бициклистичке стазе.
Наведена зона је у обухвату више планских докумената. Од Браће Југовића до Цара Душана предвиђено је непосредно спровођење према ПГР-у. Надаље је траса покривена следећим плановима детаљне регулације:
Плана детаљне регулације комплекса станице за снабдевање горивим у Улици Француској градска општина Стари Град (Службени лист града Београда, бр. 52/14)
ПДР дела централне зоне - просторне целине 11 блокова између улица Француске, Ђуре Ђаковића, Кнежпољске и границе дела лучког привредног подручја општина Стари град (Службени лист града Београда, бр.12/04)
Обзиром да је део Улице браће Југовића покривен ПГР-ом који обавезује на израду Урбанистичког пројекта кроз генерисање документације за Решења о одобрењу за изградњу, за ту деоницу, плански основ ће бити и урађени Урбанистички пројекат.
Док се не стекну услови за реализацију у свему у складу са важећим планским документима, планирана је реконструкција саобраћајних површина и припадајуће инфраструктуре као и измена типа застора на тротоарима, са изградњом контактне мреже и то тако што ће се извршити прерасподела саобраћајних површина у оквиру постојеће регулације. Наведена реконструкција је предвиђена јер реализација у складу са планом изискује дуготрајно решавање имовинско-правних односа и рушење постојећих објеката.
Као што рекох раније, цена је јако велика за овај објекат. 3,16 милиона еврића не, за 1,5 можда и оде ![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418339#p418339:1eqomz6q je napisao(la):Sreda » 22 Нов 2016 07:35 pm[/url]":1eqomz6q]Sutra je dan D ako se sutra ne proda ostaje jedino da se pokloni.