Bzvz, na početku te ulice, od BZĐ pa sve do auto puta treba, kao prvo, da bude ograničenje na 20 kmh, pa onda red pešačkih i red ležećih. Ovako se ništa nije uradilo po pitanju bezbednosti a pojačali frekvenciju saobraćaja.Stop i pesacki prelaz ali to je poprecni prelaz sa jedne strane kapije na drugu
lakse bi bilo da si snjimo videoЗавршна фоторепортажа радова, среда - 12.10.2022.
Сви радови на новом делу Студентске улице су јуче-11.10.2022.године завршени, постављен хумус на местима где су све били радови на земљаном делу и код новог и старог дела улице, однешен сав материјал који је извођач користио за радове. Током недеље ће бити однешени и грађевински контејнер извођача радова (онај жути) и тои-тои тоалет.
Данашња фоторепортажа и како све изгледа гледајући из аутомобила.
Правац од ауто-пута тј. Булевара Арсенија Чарнојевића према Булевару Зорана Ђинђића.
Pogledajte prilog 146820Pogledajte prilog 146821Pogledajte prilog 146822Pogledajte prilog 146823Pogledajte prilog 146824Pogledajte prilog 146825Pogledajte prilog 146826Pogledajte prilog 146827Pogledajte prilog 146828Pogledajte prilog 146829Pogledajte prilog 146830Pogledajte prilog 146831Pogledajte prilog 146832
Хумус и обновљени паркинзи са растер плочама. Обновљена су четири паркинг места уместо три.
Pogledajte prilog 146833Pogledajte prilog 146834Pogledajte prilog 146835Pogledajte prilog 146836
Идемо назад према ауто-путу.
Pogledajte prilog 146837Pogledajte prilog 146838Pogledajte prilog 146839Pogledajte prilog 146840Pogledajte prilog 146841Pogledajte prilog 146842Pogledajte prilog 146843Pogledajte prilog 146844Pogledajte prilog 146845Pogledajte prilog 146846
Крај
I rest my caseOvde je problem proste kratkovidosti i nedovoljne detaljnosti u planiranju gde se prilikom kapitalnih rekonstrukcija ne pokloni paznja svakom mogucem aspektu potrebnih radova pa se jednom prilikom odrade kanalizacione i mozda vodovodne instalacije pa se neko seti da treba raditi i struju ili opticke i druge telekom instalacije a onda se shvati da mozda ne bi bio lose iskoristiti siroke NBGD ulice za biciklisticke staze i tako u nedogled. Zato i imamo gomilu prokopanih pa naknadno popunjenih i asfaltiranih kanala na sred postojecih kolovoznih ili trotoarskih povrsina.
Svašta, pa kako da se uzmu dodatne pare za popravke ako od starta urade kako treba?Evo i dalje ne mogu da verujem da su napravili NOVU ulicu, znači od livade i da slivnike za kišu nisu napravili tako da budu uvučeni u ivičnjak već po dobrom starom receptu na sam kolovoz.
A u decenijama starim ulicama su bušili i kalemili slivnike u trotoar, natkrivali ih nekim mutant metalnim pločama (npr. autobuska stanica preko puta starog Merkatora).
Šta reći, koju posluku porati...