Šta je novo?

Blok 18 Novi Beograd

Slazem se sa tobom. Idealno bi bilo podeliti u nekoliko celina i tako ponuditi investitorima, "U komadu" je mozda ipak preveliko. Nesto slicno je i zamislljeno dup-om prosle godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525059#p525059:3f13ns7e je napisao(la):
Mihajlo73 » 15 Mar 2018 06:43 pm[/url]":3f13ns7e]Idealno bi bilo podeliti u nekoliko celina i tako ponuditi investitorima, "U komadu" je mozda ipak preveliko. Nesto slicno je i zamislljeno dup-om prosle godine.

Mozda, samo sto i dalje mora postojati plan za citav blok.
 
Оно што је град могао давно да уради јесте изградња саобраћајница које би заокружиле овај блок.
 
Pa kako da izgradi saobracajnice kad nema detaljnog plana regulacije? Jedva cekam dan kad ce se krenuti sa izgradnjom cele novobeogradske obale sve do Com Tradea preko puta sadasnjeg buvljaka, pa i dalje prema blokovima.
Ovaj deo zajedno sa onim od Autokomande duz autoputa do Medakovica su sada dve lokacije u gradu koje su urgentne za dovodjenje u red i izgradnju a istovremeno predstavljaju nevidjeni potencijal znacajan za izgled i vizuru grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525275#p525275:m5thh4vd je napisao(la):
Mihajlo73 » 16 Mar 2018 01:22 pm[/url]":m5thh4vd]Prosle godine je usvojen detaljni plan
Ok da, pogresno sam se izrazio u sadasnjem vremenu kad sam replicirao Dosljaku.
 
Mada po tom planu je Opera kod Gazele, a najvljuje se da ce biti na usću. Tako da je taj plan očigledno samo na papiru.
 
Dobro veče svima. Vec dugo nema novosti o ovoj temi? Izgleda da je projekat (očekivano) mrtav.
 
to se radi tek kad se u potpunosti zavrsi Beograd na vodi. Ako iko od radnika ostane ziv do tada, pokoj im u dusi +

Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока
 
viewtopic.php?t=4145

Pre ce ovo da se pokrene nego blok 18. treba se usresrediti na izvodljivo.

Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока
 
Ovde pominju 305 dana za izgradnju. Zar ovo nije tek tender za projekat? (i 305 dana za projekat)
 
Ne umem da nadjem sada, neko je lepo bio
napravio i crtež, za mene genijalne ideje,
da (iz pravca Nbgd) Bulevar Mihajla Pupina skrene desno
kod Dejton pumpe i ide pravo na Novi most, a da
se ukine pravac ka Brankovom mostu.Ka Brankovom mostu
bi ostao prilaz iz Bulevara Avnoja i nova saobraćajnica koja dolazi iz pravca Starog sajmišta.Kružni tok
bi mogao da lepo reši taj prilaz.
 
To je био стари Јовинов план, да се Николе Тесле наставља на Бранков мост, Пупинов на трамвајски мост, а АВНОЈ на нови друмски-метро мост. Зграда НИСа је баш по тој регулацији и направљена.
 
Tako je, Došljak. I to je jedina varijanta u kojoj, sa dodavanjem veze preko Starog sajmišta, na silasku sa Brankovog mosta bez bar delimične denivelacije ne nastaje haos.

Četvorokraka raskrsnica sa svim vezama umesto trokrake - da li naši stručnjaci zaista ne znaju koliku razliku čini, odnosno, da li neko namerno izaziva kolaps saobraćaja u Beogradu?
 
Pa moglo je i tako da se razmišljalo na vreme, pa da su uklopili rekonstrukciju parka kod MSU sa tom idejom.

Bulevar Nikole Tesle se može proširiti bez problema za još po jednu traku po smeru i taj višak sabraćaja bi se rasplinuo do Zemuna levim skretanjima (uz pametno osmišljene semafore)

Ali važnija je žičara...

edit: Hoće li se ovo sravniti sa zemljom?

 
Da li je Nemacki paviljon pod nekom zastitom? Posto im se nalazi na sred puta...
 
Koji sad nemački paviljon?

Inače jel može slika tog Jovinovog plana? Ne kapiram kako bi on imao samo trokrake a ne i četvorokrake raskrsnice...
 
Nmeacki paviljon, koji je ironijom sudbine ostao jedan od ocuvanih paviljona predratnog sajma.
 
Njemacki paviljon se rusi i gradi se isti mislim da ce ga cak i njemci platiti pomjeren u odnosu na orginalnu poziciju
 
Jel to ovo?
former-german-pavilion.jpg
 
Да бивши Раде Кончар. Занимљива слика са војним МАЗом Бендере :)
 
Vrh