Šta je novo?

BIG Fashion Vidikovac [ Tržni centar | 120.000m2 ]



zuti krugovi su nehigijenska naselja
Nadam se da ce ih ukloniti tokom naprdovanja ovog projekta, cak i ova udaljenija.
Ako se to ne desi, posetioci trznog centra ce uzivati u deponijama djubreta i dimnim zavesama, udisuci miomiris najgorih otrova tokom provoda u istom.
Dakle, nadam se da ce grad i nadlezne sluzbe ovoga puta reagovti, jer konacno imaju pravi razlog za to. Mi gradjani do sada nismo bili dovoljno "pravi" razlog da se nesto ucicni.
 
@svsavic

odlicna je. +
Cenim da cemo sa ove lokacije imati odlican pregled radova kada (ako) jednom pocnu :)
 
Na ovakvim lokacija i treba da se grade tržni centri, a ne u Beogradu na vodi...
 
Evo dve slike radi poređenja kako teku radovi na ovoj lokaciji.

Slikano 02.04.
Pogledajte prilog 1
Danas 09.04. (nedelja) je aktivno kao sto je bilo i juce
 
Pozdrav svima. Evo jos malo danasnjih slika iz drugog ugla. :)


IMG_20170409_173322.jpg


IMG_20170409_173328.jpg


IMG_20170409_173335.jpg


IMG_20170409_173352.jpg


IMG_20170409_174852.jpg
 
Апсолутно сам убеђен да се неће градити ништа ни слично овом рендеру који су пустили у јавност.
 
Ja se nadam da ce ovo uvideti i gradski celnici, te konacno uraditi prosirenje ibarske, makar do 'Metroa' (labudovo brdo), jer na tom potezu nema sporenja oko trase niti objekata koji smetaju izgradnji.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Могуће да се то већ води као регионални пут, и да је за проширење надлежна Република?
 
Proširenje ovog dela ibarske - jadnih i bednih 4,5 kilometara, je započeto još 1990. Zemljani radovi poodmakli, a onda zaustavljeni, naseljeni autootpadima i sličnom Bangladeš arhitekturom.

@Pantograf
Da - radi se o državnom putu, i nije u nadležnosti grada (a to je ujedno i razlog što nije urađeno ništa). Putevi Srbije se prema državnim putevima na teritoriji Beograda odnose maćehinski, i prosto se ne zna koji je gori (pančevački, zrenjaninski, smederevski, ibarski...)

I na kraju, koja smo mi čemerna prestonica, kad nam je potrebna izgradnja tržnog centra da bi se nekome upalila sijalica, da nas udostoji iole normalne saobraćajne infrastrukture, mada ne sumnjam da će projekat biti na nivou 1970. sa izobiljem semafora.
 
Lično, ulazim u shopping mallove na periferiji ako i samo ako su dizajnirani u stilu akademizma sa elementima secesije i/ili baroka. Tako me je Beobuild naučiJo :)
 
Videh danas radove iz auta. Izgleda da su krenuli sa većom površinom i očekujem problem sa romskom populacijom koja je tu nastanjena.
Goje kačio sam slike kako bi izgledala ibarska magistrala u tom delu. Znači velike raskrsnice u nivou sa semaforima identične onim u Žarkovu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445477#p445477:991hnwg9 je napisao(la):
Žika » 10 Apr 2017 04:37 pm[/url]":991hnwg9]Videh danas radove iz auta. Izgleda da su krenuli sa većom površinom i očekujem problem sa romskom populacijom koja je tu nastanjena.
Goje kačio sam slike kako bi izgledala ibarska magistrala u tom delu. Znači velike raskrsnice u nivou sa semaforima identične onim u Žarkovu.
Video sam taj plan i raskrsnicu, ali sam mislio i na celu dužinu i još barem 3 raskrsnice.

Jedino mogu reći: Ignoranti, neznalice, umišljeni saobraćajni eksperti, izazivači saobraćajnih nesreća - IDITE U PENZIJU!!!!!! *EBALI VAS SEMAFORI :bash:
 
Odlicna poruka @GOJE , pridruzujem se. Jedini je problem sto ne stize do onih kojima je namenjena.

Ja imam utisak da danasnji saobracajni strucnjaci bukvalno otaljavajuci svoj posao, bez razmisljanja o trenutnim potrebama, a kamoli o buducim potrebama.
Ako pogledamo kako je recimo pre 70 godina planiran kruzni tok na dedinju, ili potez od tog kruznog toka ka Belom dvoru, u vreme kada je saobracaj bio bukvalno smesan u odnosu na danasnji intenzitet...
A danas imamo situaciju da i kad isprojektuju nesto dodjemo u situaciju kao kod petlji Orlovaca/Petlovo brdo, "Raskrpetlja", pa i petlja Radnicka, koja je po mnogim karakteristikama nebezbedna u slucaju veceg intenziteta saobracaja... :(
Dal je to neznanje, ili nezainteresovanost, meni je nedokucivo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pošto će ovo čudo biti ogromno, a gradiće se još sličnih objekata u okolini, potrebno je osmisliti nove trase za linije javnog prevoza.

Trebalo bi napraviti autobusku okretnicu južno od Metroa. 23, 53 i 49 sa Banovog bi se mogle produžiti dotle.
 
Neka okrecu kod Orlovace. Taman ce dotle ici komercijalna zona, a i da rasterete groblje za zadusnice.
 
Jel seciselila ona romska porodica?
Juce su jos 'odolevali' bagerima...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Koliko sam video više nisu na toj lokaciji. Teren solidno počišćen.
 
Sa parkinga Metroa do sada nije moglo mnogo toga da se vidi od siblja i sumaraka, medjutim, od kada je ova parcela ociscena pogled puca na novobeogradske blokove i ceo Srem. Inace, danas kada sam dolazio oko 6 popodne, nisam video da su nesto radili, masine stoje.


Ne znam da li je zavrseno rasciscavanje, ali vec ovako je dosta veliki prostor. Prema ovoj petlji, dalje od magistrale, teren se spusta prilicno, lici na neku dolinu, kako ce tu ogromnu rupu popuniti nije mi jasno.
 
Popune oni to brzo.
Pretpostavljam da će plac biti uokviren crveno i ljubičasto. U širinu ne bi trebalo da idu zbog produžetka ulice IX kr. div., znači ostaje da se šire ka Železniku.

 
Vrh